• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Thomas Ohmen
    Wil je misschien even bij Yani blijven, ik ben wat vergeten uit mijn kluisje, maar ik durf hem niet zo goed alleen te laten. Ik zou hem niet onverwachts aaien ofzo, hij is een nogal 'apart' paardje,' zei ze.
    Ze liep weg en ik bekeek het paard eens goed. Het was wat gespannen nu het baasje weg was. ik liet mijn hand naar hem uitsteken om eraan te ruiken, maar het zag er eerder uit dat het klaar stond om te bijten. Ik grinnikte en trok mijn hand weer terug, draaide me om en leunde tegen het hek aan. Wachttend tot ze terug zou komen.

    Cian Christy Whinter
    En je wist al meteen dat je polo wou spelen?' vroeg James. 'En jij, hoe lang rijd jij al, als ik vragen mag, maar je hoeft niet alles te vertellen?' was mijn vraag daarna waarop hij antwoorde:. 'Ik was acht toen ik voor het eerst op een paard zat en sindsdien ben ik er eigenlijk ook nooit meer vanaf gegaan, in figuurlijke zin natuurlijk.' Ik dacht even terug, maar was gefasineert door deze jongen die gewoon al op zijn achtste mocht paardrijden 'Dat is beter dan bij mij.'. We waren bij de box aangekomen, verwiselde het hoofdstel om voor een halster en knoopte het touw door de ringen. 'Ik ben nog maar drie jaar aan het trainen, want toen ik tien was en het aan mijn moeder vertelde dat ik op Polo wilde, kreeg ik al een preek dat het veel te gevaarlijk was. We woonde nog wel op een boerderij. Ik ben uiteindelijk weggelopen, om een rede die ik niet eens wist.' Ik had niet eens in de gaten dat ik Wesley vergeten was en te veel over me vertelde. Ik glimlachte naar James. Ik was nu wel iets te diep gegaan.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:43 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    KiliOfDurin schreef:
    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik schrok op uit gedachten en viel bijna van het hek toen opeens de neus van het paard voor mijn hoofd hing. Ik zuchtte bij haar woorden, maar toch kreeg ik een lichte glimlach op mijn gezicht. "Dat weet ik nog zo net niet, maar ik ben blij dat je er voor me wil zijn." Ik aaide even over het paard d'r neus. 'Hup, rijden nu. of moet ik hem verstellen?" Ik zag haar nog een sprong maken. Ik gleed van het hek af en begon een van de twee op 50 te zetten. Als ze hoger wilden kon later altijd, maar naast springtraining was dit ook een goede uithoudingstraining, al zou ik hem hoger zetten als ze erom vroeg. Ik ging naast de oxer zitten en keek vanaf hier naar het paard, wat zo nog veel groter leek.


    [paar daagjes niet geschreven, sorry :(
    weetje dat ik btw uit automatisme steeds Loki neerzet inplaats van Timmy x'D]

    Lucy Johnson
    Ik zie hoe Timmy van het hek springt en richting de hindernis loopt om hem hoger te zetten. Thank you Timothy, en terwijl hij bezig is en naast de hindernis gaat zitten stap ik rustig door. Zodra ik op de korte zijde ben went ik opnieuw af en spoor de merrie weer aan te gaan draven, ze kon het makkelijk vanuit draf dus waarom niet? Na de sprong laat ik haar rustig door galopperen de bak rond terwijl ik elke keer op de korte zijde afwend en rustig de sprong maak. Na nog drie keer gesprongen te hebben neem ik haar terug naar stap en geef even een wat langere teugel. "Weet je zeker dat je haar niet wil proberen? Ze is lief!" en ik geef Special een klopje op haar hals terwijl ik hem grijnzend aankijk.
    Ik was gewoon ontzettend nieuwsgierig naar Timmy op een groot paard. Dat kwam namelijk nooit voor en heb ik ook nog nooit gezien.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Hampton
    'Dat is beter dan bij mij,' zei Cian. Ik glimlachte even. Hij wist niet dat mijn vader alleen gefocust was op de succes die ik zou kunnen behalen en de faam die zijn stal dan extra zou krijgen. We waren bij de box van Wesley aangekomen. Cian verwisselde het hoofdstel voor een halster en knoopte het touw door de ringen. Ik leunde tegen de deur van de box aan. 'Ik ben nog maar drie jaar aan het trainen, want toen ik tien was en het aan mijn moeder vertelde dat ik op polo wilde, kreeg ik al een preek dat het veel te gevaarlijk was. We woonden nog wel op een boerderij. Ik ben uiteindelijk weggelopen, om een rede die ik niet eens wist,' vertelde Cian. Ik luisterde aandachtig. 'Heb je er geen spijt van, mis je je ouders nooit?' vroeg ik. Ik miste mijn ouders - vooral mijn moeder - ontzettend erg. Maar het was dan ook niet mijn keuze geweest om naar The Queen Victoria Stables te gaan, het was allemaal mijn vaders idee, omdat hij me te ondankbaar vond en me niet langer op zijn stal en zijn paarden zag. Ik had het ontzettend naar mijn zin op The Queen Victoria Stables, iedereen keek naar me op en dat gaf me een onwijze boost voor mijn zelfvertrouwen, maar toch waren er dagen dat ik verlangde naar mijn familie en naar de stallen waar ik was opgegroeid.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Maak niet uit en het is inderdaad verwarrend, maar Loki is gemeen en Timmy niet]

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik stelde de sprong bij en keek toen hoe ze met gemak de sprongen nam, ze hoefde er nog niet eens echt voor te galopperen.Toch was ze wel echt een aantal maten groter dan juultje, al kon ik zo niet inschatten wie er sneller zou gaan. Toen Lucy haar stopte liep ik naar ze toe en liep ik rustig mee. "Ik kom er niet eens op en kom waarschijnlijk met mijn hakken niet onder het zadel uit." Ik was zoizo erg klein en als tweede punt zat ik ook nog eens met mijn beugels erg kort, waardoor grote paard voor mij niet te doen waren. Ik liep vrolijk mee met haar, al moest ik af en toe al flink door lopen of zelfs wat rennen om haar bij te houden. Sup had er namelijk nog best flink de sokken in.


    Bowties were never Cooler

    Allunga Fox
    Ik loop naar mijn kluisje en zoek tussen mijn spullen, al snel heb ik gevonden wat ik zocht. Een beetje lavendel en wat biks. In IJsland voerde wij de paarden sinaasappel schillen zodat ze genoeg vitaminen binnen kregen en ook nog eens lekker ruikte uit hun mond. Hier kan dat niet, dus ik moet wat anders verzinnen om Yani in topvorm te krijgen. Ik loop snel terug naar Yani en zie dat hij de jongen boos aankijkt, o Yani.
    "Is hij een beetje braaf geweest?" vraag ik

    [Ik weet niet of dat van de sinaasappelschillen ook geldt voor paarden, maar ik weet wel dat het geldt voor koeien]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Sommigen houden wel van manderijntjes, dat weet ik in elk geval wel]


    Bowties were never Cooler

    [loki is niet gemeen, niet tegen abby ^^ me loves Loki :'D]

    Lucy Johnson
    Ik lach na zijn opmerking en zie hoe hij flink de pas erin moet houden om ons bij te houden. "Ik ben 5 centimeter groter dan jij ofzo... "lach ik, Special was voor mij eigenlijk in lengte ook wat te groot maar haar lieve karakter zorgde ervoor dat ik er eigenlijk toch alles mee kon. Springen, soms dressuurden we wel eens, daar liepen we ook L2, maar ik vind het gewoon minder leuk. En ook een sprintje trekken of een crosje doen was geen probleem.
    "Saai hoor Timmy" grinnik ik. "Je kunt ook zonder zadel rijden als je je druk maakt om het zadel" grinnik ik. Saaie Timothy, ga gewoon rijden.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Cheryl Gold
    Ik kijk hem aan "Succes daarmee, mijn ouders zijn zakenmensen en zaken brengen meer geld op dan ik..."
    Ik kijk op en kijk hem aan.
    "Waarom zou je het uberhaupt voor me proberen... Ik ben een arrogant kreng remember" en mijn ouders zouden het niet op prijs stellen als David ze zou vragen toch te komen. Dat had ik al eerder geprobeert en vervolgens had ik een uitbrander gekregen met het feit dat ik ondankbaar was want ze gingen zo veel werken om mij te onderhouden.. Maar we kwamen niks te kort dat wisten we allemaal...
    "Als ze niet komen willen komen ze niet David zo zijn ze"


    David Marc Johnson
    Ze geeft me sarcastisch succes om vervolgens te vertellen dat ze toch nooit zullen komen. Vervolgens vraagt ze me waarom ik het zou proberen omdat ze toch een arrogant kreng is. Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd.
    "Mijn eigen woorden tegen me gebruiken, hé?" zeg ik grinnikend "Maar ik vind dat iedereen gelukkig mag zijn. Iedereen verdient dat Cheryl, ook jij" vertel ik haar vervolgens. Als ze dan zegt dat als haar ouders niet komen willen dat ze dan ook niet komen, waarop ik mijn schouders op haal.
    "Misschien dat ik ze wel kan overhalen? Ik heb het vaker gedaan, ik heb veel vaker te maken gehad met dit soort situaties. En tot nu toe zijn die situaties alleen nog maar verbeterd, Cheryl" zeg ik tegen haar. Ik kijk haar kort aan, hoopvol dat ze het me laat doen. Want ik zal niets doen zonder dat zij het goed vind.


    Zow c:
    Moet er nog iemand..?


    Little do you know

    ja ikke :D
    Cheryl Gold
    David haalt zijn schouders op. "Misschien dat ik ze wel kan overhalen? Ik heb het vaker gedaan, ik heb veel vaker te maken gehad met dit soort situaties. En tot nu toe zijn die situaties alleen nog maar verbeterd, Cheryl" Dit keer ben ik de gene die haar schouders kort ophaalt. "Prima..denk ik.." vertel ik hem zodra hij me aankijkt. Ik geloofde er toch weinig van dat het gebeuren ging. Een zucht rolt over mijn lippen waarna ik mijn hoofd achterover laat gaan zodat die samen met mijn rug tegen de muur van de stal leunt. "Waarom nemen mensen kinderen als ze er toch geen tijd voor hebben..." Het was een vraag die me al een tijdje achtervolgde en waar ik het antwoord maar niet op vinden kon.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Hij is gemeen als hij dat gerechtvaardigd vind:p]

    Timothy 'Timmy' McCoy
    met moeite liep ik mee met het paard. Ik grijnsde toen ze lachte. "Maar jij zit niet zo belachelijk kort." Ik stak mijn tong naar haar uit. Zelfs voor haar was ze eigenlijk een beetje te groot, en ik was nog kleiner en had mijn beugels nog korter. Toen begon ze over dat ik saai was en ook zonder zadel kon rijden. Op Juultje zat het heerlijk, vooal omdat ze zo rond was. dar was ze nu echt niet, maar goed. Ik wilde niet door een van mijn beste vrienden saai genoemt worden. "Okay, dan. Maar als ik eraf kukel omdat ik te klein ben is het jou schuld." eerlijk gezegt had ik daarbij ook geen idee hoe ik op de rug van dit paard zou komen, maar dat was zorg nummero twee.


    Bowties were never Cooler

    Allunga schreef:
    Allunga Fox
    Ik loop naar mijn kluisje en zoek tussen mijn spullen, al snel heb ik gevonden wat ik zocht. Een beetje lavendel en wat biks. In IJsland voerde wij de paarden sinaasappel schillen zodat ze genoeg vitaminen binnen kregen en ook nog eens lekker ruikte uit hun mond. Hier kan dat niet, dus ik moet wat anders verzinnen om Yani in topvorm te krijgen. Ik loop snel terug naar Yani en zie dat hij de jongen boos aankijkt, o Yani.
    "Is hij een beetje braaf geweest?" vraag ik

    [Ik weet niet of dat van de sinaasappelschillen ook geldt voor paarden, maar ik weet wel dat het geldt voor koeien]


    Thomas Ohmen
    Het meisje kwam met spullen aangelopen. 'Is hij een beetje braaf geweest?' vroeg ze. Ik knikte zachtjes.
    'Hij is zeker braaf geweest, altans ik was bijna mijn hand kwijt, maar dat geeft niet,' antwoorde ik vriendelijk. 'Mag ik vragen hoe je heet en hoe je paard heet?' Vroeg ik vriendelijk. Ik bekeek het paard nog eens die wat ontspannen was toen de eigenaar er was. 'Zin in de wedstrijd, zaterdag?'Vroeg ik verder om beleefd te blijven. Ik was al zo lang rij instructeur dat het gewoon een gewoonte was om met iedereen een praatje te maken.


    Vampire + Servant = Servamp

    [maakt niet uit iedereen is wel is druk]
    Alexandra "Alex" Jane Mooré || Chance
    "Lijkt me een prima plan!" Zegt hij enthousiast. "Ik zal Agitato even verder poetsen en dan laat ik je hier álles zien, dus ik hoop dat je even de tijd hebt vandaag.. Anders moet het maar wat minder uitgebreid." Zegt hij. Dan valt hij stil en hij staart in de diepte. Zijn emoties in zijn ogen verdwijnen een beetje. Het was eerst vreugde maar ook pijn en leegte. Dan zucht hij en schud hij zijn hoofd waardoor ik niet meer naar zijn ogen kijk. "Sorry, ik was even in gedachten" mompelde hij met een verontschuldigde blik op de grond gericht. "Maar eh, ja ik zal je met veel plezier rondleiden hier.' Zegt hij deels afwezig, maar hij zag er vrij moe uit.
    'Maakt niet uit en ik wil de uitgebreide tour anders wel. Ik wil Chance eerst even laten wennen voordat ik ga rijden.' Zeg ik tegen hem. Ik kijk even naar haar.
    'Ik borstel haar ook nog even goed en zou je me dan kunnen rondleiden?' Vraag ik terwijl ik al naar Chance loop om har stevig te borstelen. Ik kam haar mooie zwarte manen door zodat ze klit vrij zijn en net zoals haar staart. Haar vacht zat nog onder het zand en nog stukjes stro en hooi. Ik stop pas met borstelen als ze helemaal spik en span is. Echt grote vlekken had ze niet. Ik had gisteren nog haar sokken gewassen dus dat hoefde niet. Ik buk wel voor haar neer om haar hoeven nog te poetsen tot ze glimmend zijn. Ik glimlach en geef har een klopje en een snoepje want ik verwen haar graag al natuurlijk niet te veel, want ze mag niet te zwaar worden want ze is een renpaard n onnodige kilo's zijn slecht voor haar maar ook voor mij. Ik maak het touw los van haar halster en laat haar een paar stappen naar voren stappen. 'Ik ben klaar met Chance. Moet ik op je wachten zodat we de onze lieve dieren in de stallen kunnen zetten en ik met jou het terrein kan verkennen?' Vraag ik hem vriendelijk als ik naar Miguel en Agitato kijk.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 22:00 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Thomas Ohmen
    Het meisje kwam met spullen aangelopen. 'Is hij een beetje braaf geweest?' vroeg ze. Ik knikte zachtjes.
    'Hij is zeker braaf geweest, altans ik was bijna mijn hand kwijt, maar dat geeft niet,' antwoorde ik vriendelijk. 'Mag ik vragen hoe je heet en hoe je paard heet?' Vroeg ik vriendelijk. Ik bekeek het paard nog eens die wat ontspannen was toen de eigenaar er was. 'Zin in de wedstrijd, zaterdag?'Vroeg ik verder om beleefd te blijven. Ik was al zo lang rij instructeur dat het gewoon een gewoonte was om met iedereen een praatje te maken.


    jAllunga Fox
    "Ik ben Allunga, Allunga Fox. En deze dodo hier heet Yani." antwoordt ik terwijl ik Yani wat biks uit mijn hand laat eten.
    "Zin in de wedstrijd , zaterdag?" vraagt de man vriendelijk.
    "Ik ben er nog niet zeker van of ik mee ga doen." antwoord ik beleefd.
    Ik maak de lavendel klein in mijn handen en strooi wat op een borstel. Ik maak grote grote rondes met de borstel . De lavendel zou er voor meoten zorgen dat Yani zich een beetje op zijn gemak voelt.
    "Ik weet niet zeker waar ik dit moet melden, maar het is echt belangrijk dat niemand anders dan ik Yani verzorgt, voert of zelfs maar aanraakt. Vooral de eerste dagen is dat echt niet verstandig"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cian Christy Whinter

    Ik glimlachte even pakte de voorbeen van Wesley en liet de bandage van het been glijden. Heb je er geen spijt van, mis je je ouders nooit?
    Ik keek hem aan. 'Nee nooit, ik heb er nooit spijt van gehad. Het was mijn keus en die keus heb ik gemaakt.' Ik had onder het spreken de bandage's eraf gehaald en de uitrusting naast de box gelegd. Wesley schudde zijn manen. 'En zin in zaterdag?' Vroeg ik om de sfeer wat omhoog te gooien aangezien we zaterdag toch wedstrijden hebben. Wesley was afgezadeld en ik gooide de box open, maakte het touw los en liet hem de box in lopen. Het touw klikte ik los en de halster liet in zitten. 'Zo, wat nu?' Was daarna mijn vraag en keek James aan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Appelboompje schreef:
    ja ikke :D
    Cheryl Gold
    David haalt zijn schouders op. "Misschien dat ik ze wel kan overhalen? Ik heb het vaker gedaan, ik heb veel vaker te maken gehad met dit soort situaties. En tot nu toe zijn die situaties alleen nog maar verbeterd, Cheryl" Dit keer ben ik de gene die haar schouders kort ophaalt. "Prima..denk ik.." vertel ik hem zodra hij me aankijkt. Ik geloofde er toch weinig van dat het gebeuren ging. Een zucht rolt over mijn lippen waarna ik mijn hoofd achterover laat gaan zodat die samen met mijn rug tegen de muur van de stal leunt. "Waarom nemen mensen kinderen als ze er toch geen tijd voor hebben..." Het was een vraag die me al een tijdje achtervolgde en waar ik het antwoord maar niet op vinden kon.


    David Marc Johnson
    "Prima..denk ik.." zegt ze als ik haar vertel dat ik ze misschien kan overhalen. Ik kijk haar met een glimlachje aan.
    "Ik zal je niet teleurstellen, Cheryl" vertel ik haar vrolijk.
    Als ze zich dan af vraagt waarom mensen kinderen nemen als ze er geen tijd voor hebben denk ik kort na.
    "Meestal is dat omdat ze eerst geen of niet allebij druk aan het werk zijn, maar uiteindelijk als het kind er is toch wel allebij een baan hebben.. De meeste mensen die dat hebben geven hun kind weg.." vertel ik haar met een zuchtje, ik zou graag een kind gehad hebben.. lijkt me echt leuk zo'n kleintje in huis..
    "Of het kind is een ongelukje" ga ik dan verder "Maar als mensen daar niet blij mee zijn worden die kinderen vaak ook afgestaan"
    "Maar goed, als je het niet erg vind ga ik even Courage uit de weide halen. En dan maar even kijken of ik wat voor je kan regelen" zeg ik met een bemoedigend glimlachje tegen haar.

    Denise Grace Fell
    Ik haal mijn dikkerd uit zijn box en trek hem met moeite weg van het hooi wat daar in ligt. Hij briest als teken dat hij het er niet mee eens is waarop ik zachtjes lach.
    "Sorry Beer, maar je moet toch echt eens wat beweging krijgen na dat je voor meer dan twaalf uur in een vliegtuig gezeten hebt" mompel ik zuchtend. Ik neem hem mee naar de poetsplekken die ik zojuist had opgezocht. Daar aangekomen zet ik hem vast tussen de schotten en haal een borstel over hem heen. Dan maak ik zijn voetjes wat schoon om zijn hoofdstel om te doen. Aangezien hij hier nog maar net staat en hij redelijk lang in het vliegtuig gezeten heeft ga ik gewoon rustig aan zonder zadel rijden in de buitenbak. Steve heeft het vast te druk met alle nieuwe bewoners en hun baasjes te verwelkomen dus ik had mezelf al een rondleiding gegeven.. niet dat ik dat tegen hem ga zeggen, die rondleiding heb ik nog van hem te goed..
    Ik maak Sorebo weer los uit de schotten en leid hem naar de buitenbak. Als ik daar ben loop ik de bak binnen en sluit ik het hek zorgvuldig achter me dicht, als Sorrie een open hek ziet dan racet hij er als een gek door heen, maakt niet uit wie er op hem zit.. hij vind rijden in de bak gewoon niks.. Tis echt een buiten paard. Eenmaal in de bak zet ik hem op het midden neer waarna ik hem los laat en een aanloopje neem, ik spring en hang om zijn buik. Maar terwijl ik er op probeer te klimmen begint hij gewoon al te stappen, iets wat hij alleen doet als hij er geen zin in heeft.
    "Beer! Blijf staan!" roep ik uit, maar in plaats van staan blijven begint hij te draven waardoor ik er af val zonder er uberhaupt op gezeten te hebben..
    Geïrriteerd kijk ik naar de Haflinger die in een hoek van de bak gaat staan hinniken naar me, terwijl ik op mijn kont in het bakzand zit..


    Iemand die Denise gezelschap kan houden?? x'D


    Little do you know