• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    'Lucy Johnson
    Special Suprice zet ik terug in haar stal zodra ik haar uitgebreid geborsteld heb en haar benen afgespoten waarna ik terug naar buiten loop en mijn zadel van het hek haal. Foei Lucy, dure spullen zo rond laten slingeren. Het was nou eenmaal zo, het was een goed zadel maar daar had ik mijn prijs voor betaald... Zodra ik het zadel terug heb gelegd waar het hoort begin ik richting het restaurant te lopen waar ik Timmy zie zitten. Arme Timmy wat moest hij wel niet denken... Ik had hem wel ongeveer gedwongen om op het paard te stappen... Met lood in mijn schoenen loop ik naar hem toe en ga bij hem zitten, "Sorry" zeg ik opnieuw waarna ik voor me uit kijk.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Allunga Fox
    "In kantine is wel iemand aan wie je dat kan doorgeven. Ik ga weer, moet zo lesgeven. Leuk je te ontmoeten." antwoord de man en hij loopt weg.
    Ik blijf Yani nog even borstelen en neem hem dan mee naar zijn stal waar ik hem neerzet. Ik ruim even snel de spullen op en ga dan bij hem in het stro zitten. Yani, die dat wel gezellig vind duwt zijn neus in mijn haren en blaast erin. Gek beest is hij toch ook. Op dat moment gaat mijn mobiel. Ik pak hem uit mijn zak en zie dat het Eithan is, mijn broer. Ik haal een keer diep adem en neem dan op.
    "Heey zusje, hoe is het daar in Engeland, is Yani er al?" hoor ik hem zeggen in het vertrouwde IJslands
    "Ik mis jou Eithan, en iedereen. Yani is er nu gelukkig."
    "We missen ons zonnetje ook hoor. Ik mag het van pap eigenlijk niet zeggen, maar Isolde is weer drachtig."
    "Denk je dat pap en mam mij naar huis laten komen voor de geboorte?"
    "Volgens mij zijn ze plan om Isolde en Tristan naar jouw toe te brengen."
    "Echt waar? Dat zou echt super zijn "


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nvm

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:52 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:53 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    gosh, drie dubbel post, mijn lap liep vast en toen deed hij dit

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:51 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    4dubbel post

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:52 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [5 dubbel post O.O]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:52 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Kan je alle posts op 1 na leegmaken, of in elk geval [***] erin typen, want dit wordt onoverzichtelijk. Dank je]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Steve James Hiddles
    Ik zuchtte toen ze zei dat ze wel kon wachten. Ik wilde haar net zeggen dat het beter was zo vroeg mogelijk te gaan, maar toen ging haar telefoon. Ik liep een stukje weg om niet de indruk te wekken mee te lezen of te luisteren. Wel hoorde ik haar zacht vloeken. Dat betekende weinig goeds. Ik liep weer naar haar toe en ging naast haar zitten. "Alles goed? Weet je zeker dat ik je niet naar de doctor moet brengen? Het is geen probleem hoor." Ik zette een vriendelijke glimlach op en keek het restaurant rond. Het was niet handig dat ik weg zou moeten, maar het was nou eenmaal deel van mijn baan. Ik was hier verantwoordelijk en als er iets gebeurde was ik er ook verantwoordelijk voor dat het goed werd opgelost. Daarbij kon Nathan volgens mij geen auto rijden en het ziekenhuis was een halfuur rijden met de auto. Ik kon ook Scotty voorspannen, maar dat zou de tocht niet sneller of comfortabeler maken voor haar.


    Denise Grace Fell
    Toen mijn mobiel begon te trillen stapte Steve een stukje verder weg, pas als hij me hoort vloeken komt hij weer terug bij me staan.
    "Alles goed? Weet je zeker dat ik je niet naar de doctor moet brengen? Het is geen probleem hoor." vraagt hij me. Als ik de vriendelijke glimlach op zijn gezicht zie staan knik ik even kort.
    "Alles.. goed" zeg ik twijfelend, oké Denise je bent echt super slecht in liegen.
    "Maar oké.. mijn vader komt nu ineens nog later dus breng me maar naar die dokter, als het aan m'n vader ligt zit ik hier morgen nog volgens mij" mompel ik zuchtend. Nee, mijn vader denkt eigenlijk alleen maar aan werken. Het is dat mijn moeder echt niet kan autorijden..


    Little do you know

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte naar haar toen ze sorry zei. "Maakt niet uit. Je kon niet weten dat het ging gebeuren. Daarbij had ik moeten weten dat Sup te puntig is voor mijn zaakje." Ik wilde niet dat ze zich schuldig voelde. Ik was op het paard geklommen, ze had me er niet opgebonden. Ik aaide wat haar uit haar ogen en drukte een kus op haar wang. "Gaat het goed met haar, of heb ik d'r getraumatiseerd?" vroeg ik met een zwak glimlachje. Het had, en deed nogsteeds, erg veel pijn gedaan, maar zo nu en dan gebeurde het en dan wist ik ook weer zeker dat ik een jongen was. Toch was het wel een erg pijnlijke manier om het weer te voelen. "Zullen we wat gaan drinken?" Ik bedoelde in het restaurant. Eigenlijk wilde ik vanavond uit, maar met een blauw kruis ging dat niet echt lekker.


    Bowties were never Cooler

    Steve James Hiddles
    Ik hoorde direct dat ze loog. Ze was er niet echt goed in, dat liegen. Toch bleef ik stil tot ze het me zou vertellen wat er was. Ik luisterde naar haar verhaal en voelde medelijden voor dit meisje. thuis had ik het nooit breed gehad, maar mijn ouders hadden wel altijd tijd voor me. "Is goed. Hou dat icepack vast dan draag ik je naar m'n auto." het was een kleine volkswagen golf, maar groot genoeg voor nu. De autosleuteltjes legde ik altijd op het remblokje, zodat ik niet weer naar binnen hoefde voor de sleutels. Niemand stal toch zo'n oud krakkemikkig ding op een terrein als dit waar altijd iemand was. 's Nachts legde ik hem wel binnen, maar overdag niet. Ik tilde haar voorzichtig weer op en liep met haar het gebouw uit naar mijn auto.


    Bowties were never Cooler

    Denise Grace Fell
    "Is goed. Hou dat icepack vast dan draag ik je naar m'n auto." zegt Steve dan. Ik knik en houd de icepack stevig vast.
    Steve tilt me op en loopt het gebouw uit waarna hij naar zijn auto loopt. Ik zal vanavond wel een uitbrander van mijn vader krijgen omdat ik niet bij vreemden in de auto mag stappen. Die man moet niet zeuren, hij wil me niet op halen of wat dan ook omdat zijn baan belangrijker is dus dan doe ik gewoon wat nodig is.. oké, soms heb ik er gewoon sch*t aan wat er gebeuren zal, het enige wat me blij maakt en wat ervoor zorgt dat ik nog wil leven is Sorebo. Voorheen ook mijn vriend in Australië, maar hij wilde geen lange-afstand relatie dus we hebben daar een punt achter gezet.. iets wat mijn hart gebroken heeft. Hij zal vast alweer een ander hebben.. En ik? Ik zal waarschijnlijk forever alone zijn. Ik mag dan wel rijk en 'knap' zijn, het heeft me vijf jaar geduurt voor ik eindelijk iets met hem kreeg, en hij was niet eens populair of zo. Tja, ik heb gewoon enorm veel Bad Luck.. Ik ben onhandig, ik heb altijd ongeluk, ik maak totaal niet zo snel vrienden als iedereen denkt bij het zien van mijn uiterlijk en houding. Maar dat komt door mijn mood-swings. Het ene moment houd ik van het leven en dan is de glimlach niet van mijn gezicht af te slaan, en het andere moment -zoals nu- straal ik enkel verdrietigheid uit..


    Ik heb haar karakter een beetje veranderd :')


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik droeg haar naar mijn auto. Daar zette ik haar voorzichtig even neer. Ik grabbelde in de wielkast naar het sleuteltje. Ik haalde het eruit en deed de auto van slot. Ik deed de deur open aan de passagierskant en tilde haar weer op, om haar daarna op de stoel te zetten en de deur dicht te doen. Nu maar hopen dat er geen grote problemen zich voordeden terwijl ik er niet was. Ik liep om en kroop achter het stuur. Rustig en stil reed ik richting het ziekenhuis. Ik reed graag met de radio aan, maar dat vond ik niet netjes met anderen in de auto. Het ziekenhuis was een flink stuk rijden, een groot stuk ervan reden we door de velden van de stallen tot we bij het eerste dorp zouden komen. De weg verdween onder de auto en het landschap verdween langs ons. Het was stil, maar voor mijn gevoel niet ongemakkelijk. Ik vond stiltes niet snel ongemakkelijk. Stiltes waren prettig voor mij. Ze beschermden me. Met mijn handen begon ik zacht op mijn stuur te trommelen. Autorijden was niet iets wat ik voor mijn plezier deed, maar wat moest dat moest. Daarbij kon je geen koetsje parkeren bij het ziekenhuis.


    Bowties were never Cooler

    LyraPhoenix schreef:
    Cian Christy Whinter
    'En jij? Heb jij er ook al zin in?'Vroeg hij. 'Zekers, ik heb er heel veel zin in,'zei ik met een gemaakte glimlach. 'Ik heb wel dorst eigenlijk,' merkte James op, 'misschien kunnen we even wat te drinken halen?' Ik knikte, pakte de uitrusting op en liep naar de kluisjes, deed de uitrusting op de haken en gooide mijn tas het hok. Met een goed gevoel liep ik naar James.
    'laten we wat gaan drinken,'zei ik vrolijk.


    James Hampton
    'Zekers, ik heb er heel veel zin in,' zei Cian. Cian knikte na mijn voorstel om wat te gaan drinken en pakte de uitrusting op, die hij naar de kluisjes bracht. 'Laten we wat gaan drinken,' zei hij vrolijk, toen hij terug kwam lopen. Ik knikte. 'Is je team een beetje leuk en goed?' vroeg ik aan Cian, terwijl we richting het restaurant liepen. Ik kon me niet voorstellen hoe het was om in een team te spelen. Nu waren een ruiter en een paard ook een soort team, maar dat was toch heel anders dan een team met zo'n tien man. Ik wist eigenlijk niet eens precies hoeveel mensen er in een polo-team speelden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Denise Grace Fell
    Steve zet me bij zijn auto neer waarna hij de sleutels pakt en zijn auto van het slot haalt om mij vervolgens op de bijrijders stoel te zetten.
    Met moeite ga ik goed zitten wat weer een pijnlijke kreun bij me oplevert omdat ik mijn enkel per ongeluk beweeg. Hij start de auto en langzaam rijden we weg, richting het ziekenhuis. De gehele rit kijk ik via het raam naar buiten, de prachtige weides van de omgeving bekijkend. Het landschap is echt geweldig mooi hier.. ik moet echt een keer een buitenrit maken met Sorebo hier.
    Als we eindelijk een dorpje in rijden kijk ik verveel naar de mensen en de huizen langs de weg. Hoe lang zitten we al niet in de auto? Doordat het zo stil is lijkt de rit alleen maar langer..


    Even een stukje vanuit het OLC op school d:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 10:18 ]


    Little do you know