• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Steve James Hiddles
    Toen ik haar naar het restaurant had gebracht verdween ik snel naar de keuken en haalde een icepack uit de vriezer. Ik liep ermee terug naar haar samen met een theedoek om hem tegen haar elkel te kunnen drukken. Het geluid wat ze maakte klonk nou ook niet geheel pijnloos. Ik vroeg of iemand haar naar de doctor kon brengen. Toen ze zei dat haar vader dat om 7 uur kon doen zuchtte ik zacht. Eigenlijk moest ze gewoon nu. Als het gebroken was, was het namelijj funest het niet te doen. "Ik ga wel met je.Je moet dan alleen wel zelf het icepack er tegen houden." Ik wachtte geduldig tot ze het ding van me over zou nemen. Ik zou ook nog aan Nathan moeten melden dat ik er ttijdelijk niet was, maar zo moest maar eerst dit meisje naar mijn autotje. Het was niet groot of iets, maar genoeg om een trailer mee te trekken. Best wat van de mensen hier waren rijkenlui. Ik niet. Ik was een gewoon kind uit een gewoon arbeidersgezin, het enige was dat ik hier was opgegroeid in plaats van in een rijtjeshuis. Grote auto's en dure kleren zaten er voor mij dus niet in.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 12:37 ]


    Bowties were never Cooler

    -sorry sorry sorry. Ik was helemaal vergeten weert te kijken.......-


    take me back to the basics and the simple life

    ik had een lange post.. ga ik de pagina vernieuwen -.-
    Bam, alles weg -.-


    Little do you know

    KiliOfDurin schreef:
    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik voelde hoe ze haar cap op mijn hoofd duwde en me toen een flinke zet omhoog gaf. Met wat moeite klom ik op Sup zijn rug en schoof even zo dat ik goed zat. Ik pakte de teugels vast en keek omlaag. Ik was echt heel hoog nu. Heel voorzichtig zette ik mijn hakken tegen haar flank. Ze leek er niets van te merken. Ik dreef wat harder in de hoop dat ze nu wel wat zou doen, maar ik had zo het gevoel dat ik te klein en licht was om enig effect te hebben op het paard. Ik hoopte dat ze wel op me zou reageren, maar het was alleen maar vage hoop. Ik klikte de cap vast en pakte de teugels iets steviger vast.


    Zo na een lange week gezeur en gezeik op school en ruzie op stage...
    een dagje stad gehad met mama en als aflsuiter RPG ;'D

    Lucy Johnson
    Ik zie hoe Timmy veel te voorzichtig zijn hakken in de flanken van het paard zet wat ze niet eens door blijkt te hebben want ze blijft net zo sukkelig staan als ze voorheen deed wat me laat grinniken. De kleine jongen klikt mijn cap wat vast en pakt de teugels wat steviger beet. "Wees eens niet zo gespannen en voorzichtig, dit is geen Juul he.. Dit paard heeft een juiste begeleiding nodig, gewoon aanpakken. Anders gaat ze straks toch echt de spot met je drijven en stil blijven staan. " Mijn hand leg ik tegen Timmy zijn been aan waarna ik hem aandruk, special zet een stap opzij maar komt na een klikje met mijn tong toch langzaam vooruit in beweging waardoor ik Timmy zijn been weer los laat en rustig naast ze meeloop. "Ik dacht dat jij alles aankon na Juultje" grinnik ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Lekker weekend!]

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte bij haar woorden. "Dat voel ik, maar ik ben wat voorzichtig met hulpen als ik zo hoog zit." Ik voelde haar hand tegen mijn been drukken, veel harder dan normaal met Juultje. zo sterk was ik niet. Het paard begon te lopen. Het zat een stuk minder prettig dat Juul, omdat zij veel breder was dan dit paard. Ik grinnikte en dreef nog iets zodat ze wat sneller zou gaan en ik iets minder wiebelde omdat ze grotere passen zou zetten. "Qua doortanken en klieren wel ja, maar die zit in volle rengalop als ik zo had zou drijven." Zo in stap ging het wel, al was ik nog wel bang te vallen. Dit was best hoog, voor mij dan. Juultje was toch kleiner dan ik met haar schoft en Sup stak een end boven me uit met haar schoft. Ik klopte zacht op Sup's hals en liet de teugels maar wat lang. Als er echt iets zou gebeuren zou ik er toch weinig aan kunnen doen, waarschijnlijk.


    Bowties were never Cooler

    [ zo, sorry voor het late antwoord, again. Was even eten"

    Lucy Johnson
    "Dat komt doordat Juul waarschijnlijk wat gevoeliger is voor je hulpen dan Special" Timmy geeft Special een klopje op haar hals en laat de teugels toch maar was langer. "Kijk er gebeurd niets. Ze zet geen stap verkeerd tenzij ze schrikt of gewoon een slechte dag heeft, en dat laatste heeft ze niet dat heb je net gezien bij mij. Dus no worry be happy Tim." Special had gewoon wat meer hulpen nodig, daarom reed ik ook vaak met spoortjes, maar die had ik nu niet om. In plaats daarvan had ik mijn zweepje bij me. En tijdens de wedstrijden had ik vaak beide bij me, gewoon voor de zekerheid.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte toen ze zei dat er echt niets ging gebeuren. Dat zou ook niet, maar toch was dit wel heel hoog. Het was dus ook wel fijn dat ze meer hulpen nodig had, want hoe ik me aan haar vastklampte met mijn benen was niet bepaald heel zacht. Met Juul reed ik wel met zweep, maar alleen als pure methode om haar te vertellen dat ze iets niet mocht, niet om haar vooruit te krijgen, dat lukte namelijk wel. "Ik vind het wel heel hoog, hoor Luce." zei ik eerlijk. Nee, zo'n groot paard was niet voor mij weggelegd. Ik ging met mijn hand weer over Sup's hals. Eigenlijk was het wel grappig dat Lucy en ik een andere afkorting van haar naam hadden, maar goed. Nu deed dat er niet toe, zolang ik maar bleef zitten. Met zo'n puntige rug onder me, die echt niet prettig drukte op mijn mannelijkheid, was dat nog wel een opgave. Bolle Juultje gaf geen problemen als deze of het risico op onvruchtbaarheid, maar Sup wel, waardoor ik nu een blauw kruis begon te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    [hahahahaaa geweldig O.O arme timmy x'D]

    Lucy Johnson
    Bij Timmy zijn opmerking begin ik te lachen. "Dat pony gebeuren doet je geen goed hoor Timmy, zo groot is ze nog niet... Ik spring der zelfs zonder zadel. Ontspan eens een beetje!" Zijn benen waren strak om het paard geklemd en op een of andere manier keek hij wat moeilijk. "Doe niet zo moeilijk! Je gaat het er niet beter op maken" grinnik ik gokkend wat zijn probleem zou zijn. Oké Timmy op een echt paard dat was gewoon lachwekkend. Juultje haar hoogte had hem blijkbaar geen goed gedaan in het paardengebeuren want bij de eerste misstap van Special zou hij er waarschijnlijk af liggen en het beestje leek zijn gespannen gedrag maar al te amusant te vinden Special kennende. Zodra ze in een drafje overging door Timmy zijn aansporen kreeg ik niet snel genoeg de kans om haar aan de teugels terug te trekken en bleef dus maar op mijn plek staan en schoot opnieuw in de lach. "Zei ik toch"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik rolde met mijn ogen bij haar woorden. "Voor jou niet nee, maar jij bent toch weer een stukje langer dan ik." Ik zat vrij gespannen op het paard. Niet alleen omdat ik bang was eraf te vallen maar ook omdat ik nou niet erg prettig zat met mijn zaakje recht op de ruggengraat van het dier. Als ze aan zou draven zou dit een heel onprettige gewaarwording worden voor mij. "Hoe weet jij dat nou, jij hebt niets in je broek zitten." Het paard begon na een tijdje te draven en een pijnlijke kreun rolde luid over mijn lippen. Ik hield me vast aan de nek van het paard en klauwde naar de teugels. Toen ik die had trok ik heel hard aan de teugels waardoor ze omhoog ging en ik eraf kukelde. Nog een pijnlijke kreun rolde over mijn lippen, al deed dit minder pijn. "Niet leuk." gromde ik voor ik opkrabbelde en door mijn broek over mijn zaakje wreef in de hoop de pijn te verlichten. "Rij jij maar verder. Ik hou het bij kleine bolle Juultje."zei ik. Ik zou de rest van de dag waarschijnlijk hierdoor ongemakkelijk lopen.


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Timmy grijpt zich vast aan de manen zodra het paard begint te draven en ik kan zo al zien dat dit nooit goed gaat en inderdaad. Zodra hij aan de teugels trekt komt Special omhoog en valt Timmy eraf waarna hij met een kreun op de grond valt "Niet leuk'" gromt hij waarna hij opstaat en over zijn zaakje wrijft waar ik maar even geen aandacht aan schenk. "Timmy!" en ik maak een sprintje naar hem toe. Het was niet mijn bedoeling geweest om hem pijn te doen, of om hem te laten vallen. Ik was gewoon nieuwsgierig geweest dat was alles.. Zodra ik bij hem ben bijt ik ongemakkelijk op mijn lip en kijk hem aan vanonder mijn wimpers met mijn hoofd wat naar de grond gericht. Op Special lette ik al niet meer die stond waarschijnlijk ergens de losse sprietjes weg te plukken die hier en daar toch aan de rand groeiden. "Sorry Tim"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik keek naar Lucy toen ik haar opmerkte dat ze voor me stond. Ik glimlachte geforseerd naar haar om haar wat op haar gemak te stellen en ging met een hand door mijn haren. "Geeft niet, kunnen we wat ijs halen?" Mijn stem was best een stukje hoger dan normaal. Sup gooide vrij hoog op en dat zou ik de komende tijd nog wel merken. Ik deed een raar breeduit waggelpasje naar haar toe en bleef toen dichtbij haar staan. "Als jij anders Sup weg gaat zetten haal ik een icepack in het restaurant." Het was nog best gênant dat mijn stem een octaaf hoger was dan normaal. Ik kon er alleen niets aan doen, want ik had echt best wel pijn. Dat vallen had nog wel meegevallen, maar dat gestuiter was het grote probleem geweest. Dat ik onvruchtbaar zou zijn zou niet een heel groot probleem zijn, maar toch werd ik het niet graag. Ik ging met een hand door mijn donkere krullen en keek naar Lucy. Het was nu haar keus, maar ik wilde wel graag ijs hebben.


    Bowties were never Cooler

    Denise Grace Fell
    Steve zegt dat hij me wel naar de dokter zal brengen en me dan gebied zelf de Icepack vast te houden. Gehoorzaam houdt ik zelf de Icepack vast maar op het feit dat hij me wel wil brengen naar de dokter schud ik mijn hoofd.
    "Ik kan wel wachten.. dit heeft geen haast" mompel ik zacht, ik haat het als iemand anders iets voor me moet doen omdat ik het zelf niet kan..
    Als ik plots iets in mijn broekzak voel en hoor trillen haal ik mijn mobiel er uit, ik weet dat deze triltoon bij het nummer van mijn moeder hoort dus ik weet al zo'n beetje wat er in mijn scherm zal staan.
    'Sorry liefje, je vader kan pas half negen komen. Hij heeft het al erg druk met zijn baan. Xmam' staat er in het schermpje. Ik vloek binnesmonds waarop ik een berichtje terug begin te sturen: 'Oh, Fijn. Dus hij laat zijn dochter hier gewoon zitten met een misschien gebroken enkel? God wat een liefde' ik druk geërgerd op verzenden en doe mijn mobiel terug in mijn broekzak, het apparaat negerend als het opnieuw begint te trillen.


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik zuchtte toen ze zei dat ze wel kon wachten. Ik wilde haar net zeggen dat het beter was zo vroeg mogelijk te gaan, maar toen ging haar telefoon. Ik liep een stukje weg om niet de indruk te wekken mee te lezen of te luisteren. Wel hoorde ik haar zacht vloeken. Dat betekende weinig goeds. Ik liep weer naar haar toe en ging naast haar zitten. "Alles goed? Weet je zeker dat ik je niet naar de doctor moet brengen? Het is geen probleem hoor." Ik zette een vriendelijke glimlach op en keek het restaurant rond. Het was niet handig dat ik weg zou moeten, maar het was nou eenmaal deel van mijn baan. Ik was hier verantwoordelijk en als er iets gebeurde was ik er ook verantwoordelijk voor dat het goed werd opgelost. Daarbij kon Nathan volgens mij geen auto rijden en het ziekenhuis was een halfuur rijden met de auto. Ik kon ook Scotty voorspannen, maar dat zou de tocht niet sneller of comfortabeler maken voor haar.


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Timmy lacht naar me, maar zelfs een blinde kan zien dat het niet goed met hem gaat. "Werkt niet." mompel ik waarna ik instemmend knik en richting het paard verderop loop om haar met een gebogen hoofd aan haar teugels mee te trekken de bak uit richting de poetsplaats. Zonder nog om te kijken naar het zadel dat op het hek nog altijd ligt te wachten. Ik wou toch hem geen pijn doen...! Special haar hoofdstel doe ik af zodra ik bij de poetsplaats ben aangekomen en ik doe haar halster om waarna ik haar vast maak. Het hoofdstel hang ik terug in de zadelkamer en met een borstel ga ik snel over haar vacht heen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Mijn lach als een boer met kiespijn verdween toen ze zei dat het niet werkte. Gelukkig stemde ze wel in. Zij ging Sup halen en ik begon heel lastig waggelend de bak uit en naar het restaurant te hobbelen. Bij de achterdeur van het restaurant kreeg ik van een van de medewerkers een icepack. Ik drukte het tegen mijn kruis. Een verlichtende zucht rolde over mijn lippen. Ik hobbelde ongemakkelijk naar een bankje en liet me erop zakken. Wijdbeens met het ijs tegen mijn zaakje bleef ik daar zitten en wachtte geduldig op Lucy. Die wist me vast wel te vinden. Zo rond hobbelen was namelijk niet heel handig of prettig. Ik bleef dus maar zitten en genoot van de dag terwijl de ergste pijn langzaam een beetje weg begon te trekken.


    Bowties were never Cooler