• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Miguel Clark

    'Ze is 6 en echt een schat van een dier. Ze is een engelse volbloed, maar niet dat het veel uitmaakt. Ik heb haar al sinds een veulen af aan.' Ik glimlach even als ze is uitgepraat, ik kan nu al opmaken hoe gek ze op Chance is en dat is mooi om te zien. "Klinkt als een geweldig paard" zeg ik als ze even naar de grond kijkt. Haar ogen gaan naar Agitato en ik volg haar blik. 'en hoe oud is Agitato?' vraagt ze dan.
    "Vijf" grijns ik en ik kijk naar het ietwat onrustige beest. "Ik heb hem nu drie jaar, ik train nog niet zo gek lang met hem en hij moet nog veel leren, maar het gaat super" Zeg ik terwijl ik even trots zijn kant op kijk, Agitato betekend veel voor me en heeft mijn leven de laatste drie jaren behoorlijk veranderd.
    Ik begroete David die ook de poetsplaats op kwam en stopte mijn handen terug in mijn zakken. "Ik hoop dat jullie het een beetje leuk krijgen hier, maar dat moet wel goed komen denk ik" Zeg ik lachend en kijk van Alex naar haar paard en weer terug. "Mocht je vragen hebben of een rondleiding willen.." Begin ik terwijl ik mijn handen weet uit mijn zakken tevoorschijn haal en naar mezelf wijs. "Je kan me alles vragen" maak ik mijn zin dan grijnzend af.

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte. "Zou je zo willen helpen op de track? Instrappen en een paar tijden opnemen? Als je wil tenminste." Ik glimlachte en ging even door mijn haren met mijn hand die verstopt zat zoals altijd in de mouwen van mijn trui. "Het hoeft niet zo lang te duren. Juultje is super druk, dus ofwel ze vliegt dravend de track over ofwel ze wil niets anders dan rengalop en dan kan je direct na het instrappen naar Sup." Het was misschien wel wat gênant dat ik zelfs kleiner was dan Lucy, maar ik was eraan gewent dat ik het kleinste en dunste jochie van stal was. 1,60 en 50 kilo was niet veel, maar dat was juist perfect voor mijn sport. Ik maakte Juul los en hield haar aan de zijkant van haar hoofdstel vast. "Je mag op haar rug meeliften, als je wil." Juul vond dat alleen maar leuk. Ze had nooit iemand zwaarder dan ik op haar rug en de afwisseling deed haar wel eens goed.


    Bowties were never Cooler

    [Steve is vrij en staat bij Scotty]


    Bowties were never Cooler

    Allunga Fox
    Ik merk dat Yani heel onrustig is, waarschijnlijk komt het door de lange reis en de nieuwe omgeving. Ik pak wat lavendelolie uit mijn poetsdoos en druppel het op een poetsdoek. Ik masseer hem met de doek tof ik merk dat hij wat rustiger is. Ik leun wat tegen hem aan en denk terug aan het begin, toen hij nog een veulen was. Ik was net 11 toen hij bij ons kwam en ik zie hem nog zo voor me. Wild en onrustig. Net uit de wilde natuur gehaald, zijn hele familie verloren. Ik snapte in eerste instantie niet waarom hij bij ons kwam, wij hadden vooral IJslanders en niet echt ervaring met wilde paarden. Mijn ouders konden niks met hem , maar ik was door hem gefascineerd. Elke dag ging ik in zijn wei mijn huiswerk maken en hij kwam steeds dichterbij totdat ik hem uiteindelijk kon aaien zonder dat hij gelijk wegliep. Ik heb hem tam gemaakt en zelf getraind. Ik wordt opgeschrokken uit mijn gedachten door het gehinnik van Yani, hij is het vertroetelen beu. Ik ruim snel de borstels op en maak hem dan los. Ik loop naar zijn stal waar ik mijn poetsbox dump en besluit dan om een rondje over het terrein te lopen zodat Yani een beetje kan wennen aan zijn nieuwe omgeving


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    zit op de telefoon dus kan niet precies zien of hij vier regels is...

    Lucy Johnson
    Ik knik opgewekt zodra Timmy vraagt of ik hem heloen wil. Mensen helpen. deed ik uberhaupt graag het voldoening. " Ik heb zat tijd voor Special straks dat komt wel goed joh, Juultje gedraagt zich vast wel."
    Ik loop even naar mijn tas toe en leg hem veilig aan de kant zodat niemand er over struikelen kan en knik. Tijd om mijn cap te pakken neem ik niet het was Juul maar.
    Hobbelen! Ik zet me naast Juul neer en leg mijn handen op haar rug. Zodra ik een sprong maak steun ik met beide handen en iets met mijn buik op haar rug en zwaai snel een been over haar heen en ga zitten.
    Op special lukte me dit niet maar bij Juultje nog wel.
    Mwmet een grote grijns kijk ik Timmy aan. " rij je haar zelf eigenlijk ook nog? Of alleen met de kar?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Makkelijk]


    Bowties were never Cooler

    (Okkiii op de telefoon zie ik dat nooit xd)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte naar haar. "Dank je." Ik vond het altijd erg leuk met Lucy op de track. Ze was hier nu volgens mij een maand, maar wel echt een van de gezelligsten om mee om te gaan. Ze had haar hart op de juiste plek, vooral ook met de paarden, en ze zette me niet voor gek door mijn kledingkeus. Ik pakte mijn cap en zette die over mijn zwarte krullen. Ik keek hoe ze op Juul haar normaal al tonnetje ronde middel klom, al werd het nu alleen erger. Toen ze erop zat begon ik rustig met haar te lopen richting de racebaan. "Ik rij zelf ook nog, maar renwedstrijden durf ik niet meer aan. Draafwedstrijden nog wel, maar dat zal ook niet meer dan een maand of 2 meer duren. Ik ben alleen bang dat als ik over een maand of 6 a 8 helemaal stop met rijden dat ze doordraait." Juul liep erg hard door. Bij de track liet ik haar stoppen en hielp Lucy eraf. Toen liet ik Juultje los zodat ze kon rollen en ik ging haar karretje en teugels uit het hok halen. Ze paste al bijna er niet meer in en ik moest de kussens echt goed afstellen om haar nog comfortabel te laten lopen.


    Bowties were never Cooler

    Alexandra "Alex" Jane Mooré || Chance
    "Klinkt als een geweldig paard" Ik glimlach. 'Dat is ze ook.' Het was enkel een mompel een fluistering iets wat hij vast niet zou hebben gehoord. "Vijf" grijnst hij naar het onrustige dier. "Ik heb hem nu drie jaar, ik train nog niet zo gek lang met hem en hij moet nog veel leren, maar het gaat super" Zegt hij en ik zie duidelijk in zijn ogen dat hij houd van zijn paard. Dat is iets wat ook veel betekent voor mij aangezien ik het niet kan hebben als mensen hun paard alleen gebruiken voor bijvoorbeeld wedstrijden. Ik laat Chance altijd kiezen al houd hij van rennen dus hij zou altijd gaan voor ren wedstrijden iets waar hij al op deze leeftijd verschillende keren heeft gewonnen en erg goed is in de sport zelf. Chance wint dan ook geregeld, maar we doen het beide voor de adrenaline en omdat we van snelheid houden. Chance is snel en hoeft niet eens een tik iets wat ik ook nooit zou geven aan haar. Ze luistert al als ik klik tussen mijn tanden dus waarom iets doen wat pijn doet. "Ik hoop dat jullie het een beetje leuk krijgen hier, maar dat moet wel goed komen denk ik" Zegt miguel dan lachend terwijl hij van mij naar Chance kijkt en weer terug kijkt. "Mocht je vragen hebben of een rondleiding willen.." Begint hij terwijl hij naar zichzf wijst nadat hij zijn handen uit zijn zakken heeft gehaald. "Je kan me alles vragen" vervolgt hij zijn zin met een grijns op zijn lippen. Ik grinnik even. 'Daar zal ik aan denken.' Zeg ik met een brede glimlach op mijn lippen. Ik kon het tot zover wel met hem vinden.
    'Anders kunnen als we beide klaar zijn met poetsen je me misschien het hier laten zien aangezien ik al moeite had met deze poetspommade te vinden.' Ik grinnik even als ik hem aankijk. Ik was even bang voor een afwijzing maar hij boot het zelf aan dus ik schuif dat snel aan de kant.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [MIjn laptop moet waarschijnlijk vanavond op school blijven en ik ben er niet zeker van dat ik een andere tot mijn beschikking heb]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Is er iemand voor James?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    [Is er iemand voor James?]


    Ik heb Cian}


    Vampire + Servant = Servamp

    Mamo schreef:
    [Is er iemand voor James?]


    En ik heb Denise d:


    Little do you know

    [Ik kan nog kiezen ook, wat een luxe. :')
    Doe maar Cian, aangezien jij eerder was haha. Begin jij of zal ik beginnen?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Stiekem wil ik gewoon nog een meisje.. x'D
    Maar goed :')
    David Marc Johnson
    De anderen hier hebben al een gesprek over hun paarden, maar ik voeg mezelf er niet tussen.
    Als Courage weer netjes schoon is maak ik hem met een handdoek droog, zodat zometeen het zadel er zonder moeilijkheden weer op kan.
    "Nou jongens, ik ga maar weer eens" zeg ik met een glimlach tegen de Melody, het onbekende meisje en Miguel. Ik ken zo'n beetje iedereen hier wel, maar dat heb je gewoon als je hier elke dag komt en een beetje sociaal bent ingesteld.
    "Ik zie jullie vast nog wel een keer vandaag" zeg ik dan voor ik Courage los maak en met hem weg loop.
    Ik klik de touwen, die Courage er van weerhouden dat hij weg loopt, los en neem hem mee terug naar zijn box. Eenmaal bij zijn box maak ik hem vast aan de deur zodat hij niet weg loopt en leg hem een zadel met donkerblauw sjabrakje op. Op het sjabrakje staat in sierlijke letters zijn naam 'Courage' geborduurd in zilvere kleur. Om zijn voorbenen doe ik peesbeschermers met dezelfde blauwe kleur als zijn sjabrakje, hetzelfde doe ik om zijn achterbenen. Als laatste doe ik hem zijn hoofdstel om, om hem vervolgens mee te nemen naar de buitenbak. Er staan nog hindernissen in de bak, die word immers ook gebruikt om te oefenen met springen.. Eenmaal in de bak stap ik op om dan eerst een paar rondjes in te stappen.


    Iemand voor David?? c:


    Little do you know