• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Jammer. Kan gebeuren


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    Ik wil wel weer reageren, maar ik ben te lui.. x'd
    Als ik begin met schrijven dan haak ik al snel af :')


    [dat probleem heb ik dus bij the house in the mountains...
    ik ben niet te lui maar weet gewoon niet wat ik schrijven moet....

    iemand voor cheryl btw? ]

    Lucy Johnson
    Zodra Timmy me verteld heeft wat hij te drinken wil knik en en loop richting de bar om te bestellen, ik bestel twee cola en haal daarna wat geld uit mijn zak om te betalen. De drankjes neem ik mee terug richting het plekje waar ik net zat en ik geef een van de glazen aan Tim. Zelf plof ik naast hem neer op de stoel en zucht een keer waarna ik mijn ene been weer over het andere heen sla en een slok van mijn cola neem en hem aankijk.
    "Moet ik paracetamol halen?" vraag ik met een grinnik, eigenlijk was het ook best wel grappig om te zien zo ondanks dat het echt super zielig was voor Timmy op dit moment.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Toen ze terugkwam met het drinken nam ik een van de glazen dankbaar aan. Ik nam een slok en probeerde me te focussen op de smaak in mijn mond, wat redelijk lukte. De ijzige kou en de pijn in mijn kruis gingen niet weg, maar het nam langzaam af. morgen zou lopen misschien ook nog wel lastig gaan, maar overzmorgen was ik zoizo weer de oude. Met wat ijs erop duurde dit vaak niet lang. Naast me was lucy erg rusteloos. Ik schudde mijn hoofd bij haar voorstel. 'Nee, het gaat zo wel. Ik zal wel raar moeten hobbelen, maar het gaat." Ik nam nog een slok drinken en keek door een van de ramen naar buiten. Het was echt een mooie dag vandaag. Zaterdag zou het hopelijk ook zo zijn, want rennen in de regen was niets en zoizo zou ik dan niet meedoen, want Juultje haar gezondheid was belangrijker dan een race winnen.


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Steve James Hiddles
    Ik dronk rustig mijn drinken terwijl ik meekeek en meeluisterde naar de doctor. gelukkig was het niet gebroken, maar een kneuzing kon veel vervelender zijn. Aan Denise haar gezicht te zien was het dat duidelijk ook. Toen de doctor het drukverband aan had gelegt bedankte ik hem. "Bedankt dat u zo snel tijd had." zei ik vriendelijk. Hij knikte en zei dat het geen probleem was omdat het zijn baan was. Ik had alsnog altijd geleerd iedereen te bedanken, ondanks dat het hun werk was. ik wist hoe fijn ik het vond als iemand mij bedankte voor mijn hulp, ookal was dat mijn baan. "Bij de balie kan je een stel krukken halen. die zul je in elk geval de komende weken nodig hebben." zei de doctor. Ik knikte en liep naar denise. "Zullen we je krukken halen. Dan kan jij onderweg een van je ouders smsen of bellen hoe het ervoor staat." Ik had zelf geen kinderen, maar ik zou het ook fijn vinden als er met mijn kind iets gebeurd was dat ik wist wat er was en hoe het gebeurt was. Als ik ze dan van school zou halen en ze zouden opeens in het gips lopen zou het echt een grote schrik zijn. Daar kon je ouders beter op voorbereiden. Ik ging met een hand door mijn krullen en wachtte tot ze klaar was en ik haar weer op kon tillen. Mijn lege blikje lag inmiddels in de prullenbak, dus daar hadden we in elk geval geen last meer van.


    Oke dan.. laat ik het eens proberen :')

    Denise Grace Fell
    Als de dokter het verband rond mijn enkel heeft gezet verteld hij me dat ik bij de balie krukken kan halen. Ik knik naar de dokter en bedank hem nog even, net zoals Steve dat had gedaan.
    "Zullen we je krukken halen. Dan kan jij onderweg een van je ouders smsen of bellen hoe het ervoor staat." stelt Steve dan voor. Ik knik instemmend en glimlach kleintjes naar hem.
    "Maar.. mijn ouders zouden het niks uit maken als ik het ze nu vertel, tenminste mijn vader al helemaal niet. Ze zullen alleen maar chagrijnig worden omdat ik ze onnodig bel.. dus van mij mogen ze er pas vanavond laat achter komen" vertel ik hem terwijl ik nonchalant mijn schouders op haal. Oké, misschien zou mijn moeder het wel fijn vinden als ik het haar vertel, maar ik heb geen zin het haar te vertellen als ze me tot half negen 's avonds zónder eten op de manege laat lopen zonder geld of andere dingen die ik misschien wel nodig zou hebben, waaruit ik dus op maak dat het haar niet zal uitmaken.
    Als Steve me weer op tilt en naar de balie loopt slaak ik een zacht zuchtje. Afhankelijk zijn is vreselijk.. doordat ik afhankelijk ben van mijn ouders moet ik uren wachten tot ik eindelijk iets kan eten, tenzij ik met Beer mee eet maar Hooi en Biks is niet mijn favoriete eten, en doordat ik afhankelijk ben van Steve en ik dus moet hopen dat hij niet bezwijkt onder mijn gewicht of zo.. Al ziet hij er niet uit dat hij snel onder het kleine beetje gewicht dat ik met me mee draag bezwijken zal. Maar die kans bestaat, al heb ik zo meteen krukken waar ik op vertrouwen moet.. ik ben zo meteen nog altijd afhankelijk van Steve aangezien ik hier met hem in zíjn auto ben gekomen.. afhankelijk zijn is vreselijk.


    DONE ;D

    Btw, Natalie, ik heb David en .. Nathan nog altijd ^^

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 21:55 ]


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik schrok een beetje toen ze zo onverschillig deed over haar ouders. Hoe konden ouders dit nou onnodig vind? Hun kind van nterbene flink verwond en moet de komende tijd op krukken lopen! Dat vond ik echt niet kunnen. "Dan bel ik straks je ouders wel." Als ze tegen mij bot gingen doen kon ik bot terug doen, zij zou straf krijgen, ik niet want af en toe bot uit de hoek komen was ook deel van mijn baan. Ik tilde haar met weinig moeite de kamer uit en richting de balie. Als ze straks weer redelijk zelfstandig kon lopen zou dat al weer heel wat zijn. Niemand vond het leuk afhankelijk te moeten zijn van anderen voor standaard dingen als korte stukjes vervoer en eten en drinken. Bij de balie legde ik eht de vrouw uit. Ze knikte en rommelde wat voor ze achter het buro vandaan kwam met een stel krukken. Ik zette haar op de grond en luisterde rustig mee terwijl de vrouw aan Denise begon uit te leggen hoe ze ze moest instellen en hoe ze ermee moest lopen. Ik zocht vast in mijn broekzak naar de autosleutel, die ik nu wel in mijn zak had zitten.


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Ik knik begrijpend zodra hij mijn voorstel afslaat en ga wat meer rechtop zitten en verwissel mijn benen van plek. Nogmaals nam ik een slokje van mijn cola, de prikkelende vloeistof verspreid zich over mijn tong waarna ik het doorslik. "Hoe oud is Juultje eigenlijk?"
    Als het een van zijn eerste pony;s was geweest dan zou het beestje vast al behoorlijk op leeftijd moeten zijn ging ik van uit, eigenlijk wist ik helemaal niks over Juultje, alleen dat ze Juultje haar naam is en dat ze geweldig goed rennen kan.. Maar een oude pony zou de rensport niet lang meer volhouden....


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik dronk rustig mijn cola en dacht na over haar vraag. "Volgens mij is ze nu 7. Ik kreeg haar op haar 3e, 4 jaar geleden. Ik heb haar zelf zadel en verkeers mak moeten maken. Vanaf haar 4e klom ik 3 keer per week op haar rug en ging het karretje er de andere dagen achter. Vanaf haar 5e gingen we echt harder trainen en begonnen we met de eerste wedstrijden. Pas sinds een jaar geleden rijden we echt competitie wedstrijden." Ik was echt trots op mijn meisje, maar was wel voorzichtig geweest met haar. Sommigen begonnen al wedstrijden met 4, maar ik wilde haar niet te zwaar belasten tot ze echt volwassen was. Ik dronk mijn glas leeg. "En Sup, hoe oud is zij nou?" Die kon ook niet zo oud zijn


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Timmy begon uitgebreid te vertellen over Juultje en ik glimlachte naar hem, het was te horen hoe trots hij was op hun prestaties. "Special is inmiddels 6. Ik kreeg haar toen ik 12 werd van mijn ouders, voorheen had ik altijd de pony's rondom verzorgt en gereden maar nooit een eigen paard. Mam had haar via via kunnen krijgen en gaf haar aan mij toen ze bijna 1 was. Ze vonden dat ik rond die tijd wel genoeg verantwoordelijkheid had. Toen ik 15 was was Special inmiddels de 3 voorbij en ben ik begonnen met zadelmak rijden. Het was niet de makkelijkste maar ik wou het zelf doen, en vanaf haar 4de zijn we rustig aan begonnen met wedstrijden rijden, we hadden er alleen beide zo veel lol in en ze kon het lichamelijk goed hebben dus zijn we een beetje over de top gegaan en hadden bijna elke twee weken wel een wedstrijd. Anders hadden we nu niet zo hoog gezeten.. En omdat ze nu 6 is mogen we starten in het Z" vertel ik hem net zo trots. Hij vroeg alleen om een leeftijd maar er was een heel verhaal uit mijn mond gekomen..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik vond het leuk om over Sup te horen, al vond ik 4 ook wel erg jong, maar dat kon ookj komen door mijn ervaring met Hawkeye. "Ik vind het echt heel knap van je. Ik heb alleen minder goede ervaringen met vroeg beginnen met trainen. Ik kreeg mijn eerste pony, een zwarte shet ruin, toen ik 4 was. Hij was toen 13, maar hij werd beleerd toen hij pas 2 was. Vanaf zijn 3e heeft hij voor de koets en als rijpony gelopen. Op zijn 23ste zakte hij letterlijk door zijn beentjes heen. niet door mijn gewicht, maar omdat zijn botten verkeerd waren gegroeit omdat hij zo jong was. Daarom ben ik zo voorzichtig geweest." Ik ging met een hand door mijn haren en legde langzaam het icepack weg om te kijken of het nu ook weer een beetje zonder ging.


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Ik knik begrijpend en neem nog een klein slokje van mijn cola. "Ik heb altijd goed op Special gelet en heb toen hij 3 was enkel rustig gereden, bij 4 rustig opgebouwd en zo steeds meer. Ze kan het aan dus ja, eigenlijk zou ik haar nog meer moeten rijden, het is net een stuiterbal 9 van de 10 keer als ik er op ga zitten... " Eigenlijk was ze vrij rustig geweest vandaag, ze doet nooit wat uit gemene bedoelingen en zet eigenlijk ook nooit een stap verkeerd maar ze is druk en kwam haar energie gewoon te weinig kwijt... Ondanks dat ik haar minstens 4 a 5 keer in de week rijd...
    Nogmaals neem ik een slok "En nu?" stil zitten was gewoon niet voor mij weg gelegd...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik luisterde naar haar verhaal en knikte. ik wist zeker dat ze goed paste op Sup. Ik dronk mijn glas leeg en legde onschuldig mijn hoofd op haar schouder. Ik had gewoon wat menselijk contact nodig. Niets sexueels ofzo, maar gewoon de warmte van een ander mens tegen mijn huid. "kunnen we nog even blijven zitten? Straks help ik wel met het poetsen van Sup. Juul moet ook nog gewassen worden." Ik kroop nog wat dichter tegen haar aan en bleef zo rustig zitten luisteren naar haar hartslag. Tuurlijk deed ik dit liever met een vriendje, maar mijn beste vriendin kon prima doorgaan voor reserve vriendje op dit vlak. Ik was nou eenmaal een knuffellaar. Het was ook maar goed dat Juultje alles goed vond, anders had ik al vaak genoeg een probleem gehad door mijn aanhankelijkheid.


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Steve James Hiddles
    Ik schrok een beetje toen ze zo onverschillig deed over haar ouders. Hoe konden ouders dit nou onnodig vind? Hun kind van nterbene flink verwond en moet de komende tijd op krukken lopen! Dat vond ik echt niet kunnen. "Dan bel ik straks je ouders wel." Als ze tegen mij bot gingen doen kon ik bot terug doen, zij zou straf krijgen, ik niet want af en toe bot uit de hoek komen was ook deel van mijn baan. Ik tilde haar met weinig moeite de kamer uit en richting de balie. Als ze straks weer redelijk zelfstandig kon lopen zou dat al weer heel wat zijn. Niemand vond het leuk afhankelijk te moeten zijn van anderen voor standaard dingen als korte stukjes vervoer en eten en drinken. Bij de balie legde ik eht de vrouw uit. Ze knikte en rommelde wat voor ze achter het buro vandaan kwam met een stel krukken. Ik zette haar op de grond en luisterde rustig mee terwijl de vrouw aan Denise begon uit te leggen hoe ze ze moest instellen en hoe ze ermee moest lopen. Ik zocht vast in mijn broekzak naar de autosleutel, die ik nu wel in mijn zak had zitten.


    Denise Grace Fell
    Hij verteld me dat hij mijn ouders zo meteen wel belt en ik haal onverschillig mijn schouders op. Steve tilt me weer op en loopt het kamertje uit naar de balie om daar naar krukken te vragen. De vrouw achter de balie knikt als Steve alles heeft uit gelegd en rommelt wat achter de balie om vervolgens een stel krukken te voorschijn te halen. Steve zet mij weet op de grond en ik pak de krukken aan van de vrouw en luister met een half oor naar haar hele uitleg. De vrouw zet de krukken voor me op maat en wenst me succes waarna ik haar bedank en met Steve naar zijn auto loop.
    "Nog maar twee dagen in Engeland en nu al naar het ziekenhuis gemoeten, yep, ik ben een ongeluks-magneet" zeg ik grinnikend terwijl ik mijn hoofd schud.


    Zo, ook hier weer eens gereageerd :')


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik liep rustig met haar naar mijn auto. Nu ik haar niet meer hoefde te dragen ging dit wel makkelijker. Ik glimlachte bij haar woorden. "Het kan iedereen gebeuren. Je wil niet weten hoe vaak ik onder het verband, pleisters en sporttape rond heb gelopen." Dat kreeg je als je je hele leven tussen de paarden liep, zeker op zo'n grote stal als Queen Victoria's. Ik opende de autodeur voor haar en schoof daarna zelf aan de andere kant naar binnen. "Moet ik je anders thuis afzetten? Ik ben nu toch weg." Als haar ouders lastig deden kon dat ook. We zaten nu toch in de auto. Of ik nou 50 kilometer meer of minder moest rijden, dat maakte niet heel veel uit. Volgens mij kon Nathan dat wel aan. Of hij moest staan flirten met een of andere dude en compleet van de wereld zijn, maar volgens mij hadden we een ander persoon op stal die ook gay was, Timmy, en Nathan leek niet interesseert in hem, ze zagen elkaar volgens mij ook maar heel erg weinig, dus dat zou wel goed komen.


    Bowties were never Cooler

    het is echt hooog tijd dat ik meer schrijven ga o.o

    Lucy Johnson
    Timmy legt zijn hoofd op mijn schouder neer en ik voel zijn haren kriebelen langs mijn huid. "kunnen we nog even blijven zitten? Straks help ik wel met het poetsen van Sup. Juul moet ook nog gewassen worden." Ik knik en zucht waarna hij nog dichterbij kruipt. Timmy, Timmy find yourself a boy... "Ik moet denk ik de stal ook nog mesten... Ik weet het we hebben Nathan maar ik vind dat zo lullig... Het is mijn paard kan hem best zelf mesten als hij nog niet gedaan is. Heb toch niets beters te doen." Ik wist dat vele me hier raar aankeken dat ik de stal van Special regelmatig zelf uitmestte, maar daarvoor was het toch ook mijn paard? Nathan deed het met plezier en dat wist ik wel maar ik kon het best zelf doen als ik verder niks had.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Ik wilde helemaal niet opstaan of iets gaan doen. Toch had ze gelijk. Misschien kon ik het best ook Juultje's stal uitmesten. "Kom dan. Ik denk dat ik het wel aan kan." Met wat moeite stond ik op en liep met een lichte strompel naar de keuken om het icepack terug te leggen. Ik strompelde toen terug naar Lucy. Het ging nu wel beter. "Kom." Ik liep moeilijk richting de deur en toen door naar Juultje haar stal. Ze zag me aankomen en ik glimlachte. Ik drukteeen kus op haar neus en opende de stal. Ze liep eruit en keek me aan. "Nee, Juultje. Blijf." zei ik voor ik de kruiwagen die in de hoek stond voor de stal reed en met de hooivork kalmpjes de vieze plekken uit de stal begon te halen. Ik zou straks Nathan wel vragen of hij kon helpen met het stro, maar dit kon ik inderdaad zelf, vooral omdat Juultje gewoon rond zou staan blijven kijken zolang ik bezig was. Ze was geen wegrenpony. Op de track natuurlijk wel, maar dat was anders. Ik begon vrolijk te fluiten terwijl ik bezig was.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 17:26 ]


    Bowties were never Cooler