• IK MISLEID JULLIE DOOR JULLIE TE LATEN DENKEN DAT DIT TOPI 127 IS, MAAR HET IS 128. (cat) sorry


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omg. Hij heeft me gewoon gebeten.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Katten kunnen echt geen keuzes maken. Eerst jammeren bij de deur en naar buiten willen, dan continu willen knuffelen en vervolgens weer janken bij de deur :W

    Jouw kat wílt ten minste met je knuffelen. D:
    Mijn maatje, Macho, is al de hele tijd aan het bitchen sinds we een kitten in huis hebben. Hij is zo chagrijnig en maakt steeds zo'n dom geluid als ik hem optil o.i.d. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Whuuut. Drie keer op een dag een grote boodschap. o.o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kap met janken for heavens sake. Je bent een kat, geen graftak of zo.


    26 - 02 - '16

    Please? Pleaasee. :3

    Leuk, morgen 12 minuten loop doen, buiten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg! Don't bite me! Wat ben je toch ook een monstertje!


    26 - 02 - '16

    Ik snap je niet, echt niet. Jullie vinden elkaar leuk, maar je wil niks met hem? Waarom?!

    Muffin, Taco en Nacho, houd op ;c. Meneer Noedels is nu veel liever.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    En nu lig je weer op een stoel, als een af ander onschuldig katje. Je bent een manipulatief monstertje die graag voor onschuldig speelt. Een wolf in schaapskleren ben jij. Maar toch vind ik je lief c;


    26 - 02 - '16

    Je kan niet van me verwachten dat ik nu vrolijk doe >.< En nu moet ik ook nog eens zwijgen tegen mijn beste vriend?!

    And that is something that you want to knoooooooow!!!! *ZIngt vals mee* Hehe mijn laatste paar uur voor mijn verjaardag D: De tijd gaat te snel!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jezus, stelletje klootviolen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miuccia schreef:
    And that is something that you want to knoooooooow!!!! *ZIngt vals mee* Hehe mijn laatste paar uur voor mijn verjaardag D: De tijd gaat te snel!!

    Alvast gefeliciteerd!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one