• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het eigenlijk wel terecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel terecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind dat die minderjarige ook de doodstraf verdiend.

    Draculea schreef:
    Ik vind dat die minderjarige ook de doodstraf verdiend.


    Vind ik eigenlijk ook wel.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel terecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.

    This exactly^^
    Die meiden gaan door een hel na een verkrachting, afgestoten te worden door de familie en normaal worden ze niet gestraft. Nou, eindellijk gebeurd er iets.


    -

    Zoidberg schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel terecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik had eigenlijk gehoopt dat ze hun leven lang achter de tralies zouden zitten. Nog afgezien van het feit dat ik sowieso tegen de doodstraf ben, lijkt dat me in veel gevallen eigenlijk nog erger dan de doodstraf, zeker in een Indiase gevangenis.

    Maar het is in ieder geval al geweldig om te horen dat ze bestraft worden. Nu die duizenden andere verkrachters die vrij rondlopen nog.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Draculea schreef:
    Ik vind dat die minderjarige ook de doodstraf verdiend.

    Dit.
    De ene de doodstraf geven en de andere drie jaar, vanwege het leeftijdsverschil vind ik echt bullshit!
    Drie jaar is niets, voor zo iets. echt belachelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik hoorde zulke dingen al eerder op het nieuws ja, dat ze ermee bezig waren. Ik ben echt blij dat dit gebeurd, hopelijk veranderd hiermee eindelijk iets in India.


    Your make-up is terrible

    Ik hoorde zo pas nog dat een aantal in hoger beroep gaat en de kans aanwezig is dat ze de strop mislopen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Ik hoorde zo pas nog dat een aantal in hoger beroep gaat en de kans aanwezig is dat ze de strop mislopen.


    Als dat zo is hè... Dat zou zo onrechtvaardig zijn richting die studente. Wat walg ik soms toch van deze wereld!


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik had eigenlijk gehoopt dat ze hun leven lang achter de tralies zouden zitten. Nog afgezien van het feit dat ik sowieso tegen de doodstraf ben, lijkt dat me in veel gevallen eigenlijk nog erger dan de doodstraf, zeker in een Indiase gevangenis.

    Maar het is in ieder geval al geweldig om te horen dat ze bestraft worden. Nu die duizenden andere verkrachters die vrij rondlopen nog.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben tegen de doodstraf en met deze uitspraak daarom ook niet zo blij. Levenslang zou voor mij beter zijn geweest.
    Maar het is wel goed dat verkrachters een keertje veroordeeld worden.


    I am an idiot, I move.

    Square schreef:
    Ik had eigenlijk gehoopt dat ze hun leven lang achter de tralies zouden zitten. Nog afgezien van het feit dat ik sowieso tegen de doodstraf ben, lijkt dat me in veel gevallen eigenlijk nog erger dan de doodstraf, zeker in een Indiase gevangenis.

    Maar het is in ieder geval al geweldig om te horen dat ze bestraft worden. Nu die duizenden andere verkrachters die vrij rondlopen nog.


    Dit dus precies. Leven slijten achter tralies lijkt me ook geen plezante situatie. De Dood is een makkelijke uitweg.
    Nou, gelukkig worden ze wel bestraft.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 19:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Zoidberg schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel terecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.


    Queer zijn is gewoon alles