• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben harstikke blij dat ze in elk geval gestrafd worden, maar ik had liever gehad dat ze allemaal levenslang hadden gekregen dan doodsstraf en 3 jaar. Ze komen er nu nog steeds te makkelijk vanaf.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Iel, wat ranzig. Wat een klerelijers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik had eigenlijk gehoopt dat ze hun leven lang achter de tralies zouden zitten. Nog afgezien van het feit dat ik sowieso tegen de doodstraf ben, lijkt dat me in veel gevallen eigenlijk nog erger dan de doodstraf, zeker in een Indiase gevangenis.

    Maar het is in ieder geval al geweldig om te horen dat ze bestraft worden. Nu die duizenden andere verkrachters die vrij rondlopen nog.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jammer, die doodstraf. Een levenslang lijden had beter geweest. Maar inderdaad, het is beter dan niets.


    Life is hard and then we die

    Sparia schreef:
    Ik ben harstikke blij dat ze in elk geval gestrafd worden, maar ik had liever gehad dat ze allemaal levenslang hadden gekregen dan doodsstraf en 3 jaar. Ze komen er nu nog steeds te makkelijk vanaf.


    Chaos is a ladder.

    PUKKELxDING schreef:
    Jammer, die doodstraf. Een levenslang lijden had beter geweest. Maar inderdaad, het is beter dan niets.

    Inderdaad, zeker in zo'n bajes. Kun je donder op zeggen dat ze zelf te grazen worden genomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Square schreef:
    Ik had eigenlijk gehoopt dat ze hun leven lang achter de tralies zouden zitten. Nog afgezien van het feit dat ik sowieso tegen de doodstraf ben, lijkt dat me in veel gevallen eigenlijk nog erger dan de doodstraf, zeker in een Indiase gevangenis.

    Maar het is in ieder geval al geweldig om te horen dat ze bestraft worden. Nu die duizenden andere verkrachters die vrij rondlopen nog.


    This^^


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    PUKKELxDING schreef:
    Jammer, die doodstraf. Een levenslang lijden had beter geweest. Maar inderdaad, het is beter dan niets.

    Indeed. Dan zouden hun holletjes ook eens opgerekt worden, precies wat ze verdienen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoidberg schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel terecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hallelujah, eindelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mooi. Ik ben tegen levenslang, want zulke mensen verdienen nog geen minuut meer om op deze wereld te leven. Bah zeg.


    Alis volat propriis.