• En dan heb ik het wel over het super schattige egeltje dat we daarnet in onze tuin hebben gevonden.
    Het beestje zat in het midden van onze tuin, tot een bolletje opgerold.
    Mijn vader vond hem per toeval terwijl hij naar onze kip ging en heeft hem in een emmertje gestoken om het aan ons te tonen.
    Ik was meteen verkocht, maar mocht hem helaas niet houden van mijn ouders omdat hij in de vrije natuur thuis hoorde.

    Daarom had ik dus besloten om mijn goed hart te tonen en ben met het diertje naar het bos gegaan.
    Ik ben afgeweken van het bospad en heb hem daar bij een bladerdek neergezet zodat hij met zijn egelvriendjes kan spelen.
    Ik zal Franky missen, hij was echt een dotje.

    In memorial of Franky:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wou eigenlijk een egel als huisdier. Maar blijkbaar mag je die niet als huisdier houden. Ik dacht omdat het een beschermde diersoort is, maar dat weet ik niet zeker.

    Het ziet er een lieve egel uit! Ik snap waarom je het spijtig vindt om hem vrij te moeten laten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nawh


    Miep

    Aahw. Egels zijn echt schattig om te zien (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scandal schreef:
    Ik wou eigenlijk een egel als huisdier. Maar blijkbaar mag je die niet als huisdier houden. Ik dacht omdat het een beschermde diersoort is, maar dat weet ik niet zeker.


    Ik ben mensen tegenkomen die een egel als huisdier hebben, dat mag mag ook gewoon volgens mij, al ligt het er wel aan wat voor soort. Eentje uit het wild plukken is natuurlijk niet zo handig though. Geloof dat de witbuikegel voornamelijk als huisdier word gebruikt, ook in Nederland (:

    OT: wat een ontzettend schattig beestje! Ik hou echt van egels haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    So cute. I love Egels


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    wij hadden ook ooit eentje in onze tuin, ik had hem John gedoopt :)
    wel zielig, hij zat vol teken en vlooien. We lieten hem pas vrij nadat we zo goed als alle teken en alle vlooien hadden verwijderd, kon 'ie lekker gezond terug van de natuur genieten :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je kan zien dat hij jouw soulmate is, die ogen alleen al :3
    Vooral die foto rechtsonder en -boven vind ik enorm cute :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ahw, wat een schatje! Ik kan wel snappen waarom je 'm zelf wilde houden, hehe.
    Maar goed van je dat je Franky het schattige egeltje terug in het bos hebt gezet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awh =3. Wij hebben er ook eentje in onze tuin ^^ En ook een eekhoorntje :3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    N'awh, wat een poepje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O, wat een droppie!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Russo schreef:
    Je kan zien dat hij jouw soulmate is, die ogen alleen al :3
    Vooral die foto rechtsonder en -boven vind ik enorm cute :3

    Ja, liefde op het eerste zicht :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat lieeef!
    Wij hebben ook een egeltje in de tuin =3

    Awh, zo schattig!


    stay safe because I like being alive at the same time as you