• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je had niet het laatste reactie, Angel.


    -

    @ Hierboven. Dit blijft het eerste topic dat geopend is, het mag dus gewoon blijven staan.


    I am an idiot, I move.

    Rhiine schreef:
    Je had niet het laatste reactie, Angel.


    Moet dat dan? (:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Moet dat dan? (:

    Eigenlijk ja. Maar niet dat het officieel is.


    -

    Rhiine schreef:
    Je had niet het de laatste reactie, Angel.
    Er is nooit een geschreven regel daarvoor gekomen. En ik heb liever niet dat je me bij de naam noemt aangezien ik jouw niet zo goed ken.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 17:00 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De koekjes zijn op? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kan jou zo niet uitstaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Butera schreef:
    (...) Er is nooit een geschreven regel daarvoor gekomen. En ik heb liever niet dat je me bij de naam noemt aangezien ik jouw niet zo goed ken.

    Dafuq?


    -

    Sommige mensen zijn té snel op hun tenen getrapt.

    Scholar schreef:
    @ Hierboven. Dit blijft het eerste topic dat geopend is, het mag dus gewoon blijven staan.

    Het blijft een lage actie. Ze zat er gewoon op te loeren, maar fijn. Als het zo belangrijk is dit topic te mogen openen, doe dat dan vooral. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat wil ik graag dat bepaalde mensen er waren...


    -

    Morgen maar weer eens op de uni kijken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Morgen maar weer eens op de uni kijken. :'D

    Mhihi. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het snoep is op!

    er staat koekjes geen snoepjes:P

    OT: hou u mond!


    Queer zijn is gewoon alles

    H, ik vroeg of wij gingen winkelen samen, niet of jij en V mee gingen winkelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one