• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2013 - 18:17 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Straks rijles en daarna school van 11:00 tot 17:15, meh..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Godverdomme. Hoe kinderachtig kan je zijn?

    Damn. Ik wil er gewoon echt met je over kunnen praten, maar dat kan verdomme niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bitches overload.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hele dieeeepe zucht. Vandaag is zo'n dag waar ik dus écht geen zin in heb. Alleen om gisteren...


    Deep inside, I've never felt alive

    Fack fack fack. I cant be sick.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het regent, heel hard
    en ik moet zo 7,5 kilometer fietsen
    En dan zul je zien dat wij vandaag de schoolfotograaf hebben, als ik net helemaal nat ben geregend.
    tot 5 uur naar school, lang!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wauw, ik heb gewonnen in een lotterij. USB Block Erupter, come to papa!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oooh, die twee katten van mij kunnen soms echt zo kinderachtig zijn -_-


    Stenenlikker

    Sinistre schreef:
    Fack fack fack. I cant be sick.


    Ruilen? Ik heb echt behoefte aan een dagje vrij ;-;


    i put the fun in funeral

    Heel fijn dat je 7 bent geworden en dat je een step heb gekregen... maar MOET je dat om half 9 smorgens mededelen? Ik probeerDE namelijk nog te slapen -.-


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Fuck, ben ik ziek is net die klassenfoto. Nu voel ik me kut maar ik kan niet weer in slaap komen...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dit is echt oneerlijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik hoop dat het goed gaat met mijn hondje :(


    Life is hard and then we die

    Weer inspi' voor een nieuwe tekening :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.