• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          •
          • Aragog | Adelyn Raven Cavett

    • Frodo | Samantha Lockwood
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.
          • Irvine | Scarlett Bennett

    • Malafide | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Eternamente | Andrew Jake Carter.
          • Maven | Désirée Aelita Winfrith.
    Inactief wegens persoonlijke redenen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yessss! Reactie terug. :3 Goed ik gaat 'm effe lezen en dan ga ik morgen een reactie terugschrijven, want ik ben nu eigenlijk best moe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahw, we've got a emotional, little child right here. Or in the dark operation-chamber from Bryan. He likes.


    † Love? I want to sleep.

    Pfsh, ik heb nog maar één patiënt. :c


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @xJules001 & Wolfheart: Sorry, maar hij is niet zo goed. Ik wou hem eigenlijk nog langer schrijven, maar ik ben moe. En sorry als er wat fouten in staan.
    @Cashby: Ik heb je even in mijn post verwerkt en Bryan heeft je opgepiept, cuz' he needs to know something. Is that good? Oh, ik wist trouwens niet of dat kon en zo, dus als ik iets fout heb hoor ik het graag, want dan kan ik het veranderen. It takes forever om het op te zoeken, zeker als ik moe ben.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 23:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    @xJules001 & Wolfheart: Sorry, maar hij is niet zo goed. Ik wou hem eigenlijk nog langer schrijven, maar ik ben moe. En sorry als er wat fouten in staan.
    @Cashby: Ik heb je even in mijn post verwerkt en Bryan heeft je opgepiept, cuz' he needs to know something. Is that good? Oh, ik wist trouwens niet of dat kon en zo, dus als ik iets fout heb hoor ik het graag, want dan kan ik het veranderen. It takes forever om het op te zoeken, zeker als ik moe ben.


    Ben ik nu weer aan de beurt met een stukje te schrijven of Cashby?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)
    Ben ik nu weer aan de beurt met een stukje te schrijven of Cashby?

    Nee, Eternamente moet eerst gewoon voor Cashby schrijven. ;).
    Jij kunt verdergaan met een post voor je personage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nee, Eternamente moet eerst gewoon voor Cashby schrijven. ;).
    Jij kunt verdergaan met een post voor je personage.


    okee :) thanks!

    @malafide: Wat moet ik voor Taylor schrijven? Hij heeft namelijk niet echt iets meegemaakt waarop ik kan ingegaan.. Alleen dat Angela tegen hem zegt dat ze bang is. Daar kan ik wel iets "leuks" over schrijven maar daar kan ik niet echt een hele post mee vullen. Zijn gevoelens en gedachtes over de situaties zijn ook al beschreven... :[

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:38 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    okee :) thanks!

    @malafide: Wat moet ik voor Taylor schrijven? Hij heeft namelijk niet echt iets meegemaakt waarop ik kan ingegaan.. Alleen dat Angela tegen hem zegt dat ze bang is. Daar kan ik wel iets "leuks" over schrijven maar daar kan ik niet echt een hele post mee vullen. Zijn gevoelens en gedachtes over de situaties zijn ook al beschreven... :[

    Oh, forgive me, ik zie dit nu pas. Eh, misschien dat je Bryan helemaal gek kan laten maken door de hele tijd dingen naar zijn hoofd te gooien? En dan echt iets waar hij bang voor is of waar hij niet tegen kan. Ik weet verder ook niet echt veel, sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @wolfheart en Malafide: Ik heb weer gepost. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. Vinden jullie het vervelend dat ik soms jullie personages heb "bestuurd" bijvoorbeeld dat ik Brain gemeen naar Taylor laat glimlachen en dat ik Angela ergens heen laat kijken? Laat maar weten als jullie dat vervelend vinden dan zal ik het aanpassen en dan weet ik dat voor de volgende keer.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    ^ Taylor is best wel lief.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Taylor is best wel lief.


    Jazeker! Deep down.. :]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    @xJules001: Het zijn vooral de grote handelingen die ik erg vind. De kleine handelingen die jij net ookal beschreef, van het lachen, vind ik niet zo erg. Maar het besturen met dat hij ze losmaakt en/of hij wat zegt, dat soort voorbeelden. Ik ga trouwens zo lezen. Eigenlijk moet ik nog even op Cashby wachten, want Brian heeft iets nodig/hulp gevraagd. Zo kan ik niet verder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben ermee mee bezig, ben ermee bezig x3
    Give me a few minutes en de post staat er


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    ^ Haha, sorry, ik wilde het je niet opdringen :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet erg x3
    Soms moeten mensen me eens opjagen voordat ik iets zinnigs doe of verder doe met iets waar ik aan bezig was in plaats van wat unuttig op tumblr zitten rond te kijken


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher