• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          •
          • Aragog | Adelyn Raven Cavett

    • Frodo | Samantha Lockwood
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.
          • Irvine | Scarlett Bennett

    • Malafide | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Eternamente | Andrew Jake Carter.
          • Maven | Désirée Aelita Winfrith.
    Inactief wegens persoonlijke redenen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Malafide: Ik sta volgensmij altijd op online.. ik vergeet altijd uit te loggen.. (a) Maar die series ken ik inderdaad niet...
    @Eternamente: Patholoog-anatoom wordt je pas met een geneeskundeopleiding dus dat duurt inderdaad super lang en je bent al die jaren bezig met geneeskunde terwijl je eigenlijk dode mensen wil opensnijden :0


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    @xJules001: Haha, dat is èèn serie, lieve schat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @xJules001, dat weet ik ja, maar ik vind geneeskunde wel erg interessant. Ik ben daar ook mee begonnen om door te kunnen stromen, maar uiteindelijk voor wat anders gekozen. Ik wilde ook absoluut niet in levende mensen snijden haha.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    @Malafide: My bad.. Ik dacht dat het er 2 waren (a)
    @Eternamente: Nee.. snap ik. Ik zou het waarschijnlijk ook niet kunnen. Een vriend van me studeert geneeskunde en de verhalen die ik daarvan hoor..

    Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor studie dan?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    MT


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lol, volgens mij heb ik dit topic gemist, of ik ben het weer eens vergeten. :'D

    Ik kom even melden dat ik vanaf morgen, de veertiende, tot en met achttien oktober afwezig zal zijn - ik ga dan met school naar Londen. *O*
    Maia, ik zal proberen om vandaag nog te reageren. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik was klaar met mijn post. Hopelijk kunnen jullie er wat mee. :'3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    Ik was klaar met mijn post. Hopelijk kunnen jullie er wat mee. :'3


    Top! Leuk geschreven weer! :]
    Ben ik weer aan de beurt?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Top! Leuk geschreven weer! :]
    Ben ik weer aan de beurt?

    Eh ja, ik denk het wel, maar ik weet niet hoe het met die Eternament of whatever zit? Mij maakt het opzich niet uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Eh ja, ik denk het wel, maar ik weet niet hoe het met die Eternament of whatever zit? Mij maakt het opzich niet uit.


    Oke! Ik zal morgen een stukje proberen te schrijven zodat iedereen weer verder kan maar ik beloof niks, ligt er maar net aan of ik ergens tussendoor tijd heb en anders misschien 's avonds als ik niet te moe ben (a) Nu ga ik in ieder geval slapen, morgen weer vroeg op :[ Weltrusten!

    @Eternamente: als jij eerst een stukje wil schrijven is dat ook prima hoor, dan wacht ik nog even. Laat maar weten ;]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Oke! Ik zal morgen een stukje proberen te schrijven zodat iedereen weer verder kan maar ik beloof niks, ligt er maar net aan of ik ergens tussendoor tijd heb en anders misschien 's avonds als ik niet te moe ben (a) Nu ga ik in ieder geval slapen, morgen weer vroeg op :[ Weltrusten!

    @Eternamente: als jij eerst een stukje wil schrijven is dat ook prima hoor, dan wacht ik nog even. Laat maar weten ;]

    Dat is goed hoor! Ik zie het vanzelf wel wat je beslissing word. Nog een fijne dag morgen! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okeeeee... ik kon het niet laten.. Vooral omdat ik weet dat ik morgen zeer waarschijnlijk geen tijd heb.
    Zo kan iedereen ook weer verder en heb ik niet het gevoel dat iedereen op mij moet wachten.. (a)

    @Malafide: Jij ook een fijne dag morgen ;p

    trusten (a)


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    ^ Nou zeg, wat een klootzakkie is dat. Ben je lekker klaar mee.
    Welterusten, trouwens!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @xJules001: Oh, yes! Je hebt terug geschreven! Ghihi. Ik ga 'm meteen lezen. ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ‘Gaat je niks aan’. mijn blik werd mogelijk nog killer. ‘En hou op met dat gejank.’

    HAHAHA. I lol'd.
    Dat zou Bryan erg leuk vinden! Ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.