• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          •
          • Aragog | Adelyn Raven Cavett

    • Frodo | Samantha Lockwood
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.
          • Irvine | Scarlett Bennett

    • Malafide | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Eternamente | Andrew Jake Carter.
          • Maven | Désirée Aelita Winfrith.
    Inactief wegens persoonlijke redenen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Just saying hm, maar nu kan ik niet meer normaal over je denken..
    WHY DIDN'T U TELL ME SOONER.


    Niet meer normaal over me denken? :0


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Hahaha, ja, badass criminal shit.. ^^ maar naast de moorden en verkrachtingen natuurlijk ook de inbraken bij lieve onschuldige vrouwtjes...
    Ik heb maar even snel panini's gemaakt.. Het eigenlijk gepande eten is dan maar voor morgen.. (a)

    @Morticia: Jammer genoeg ben ik niet in de positie om iemand aan te nemen.. :[

    Won't you take me as your partner? Or otherwise you have to marry me, cuz' I want a woman by my side to protect me. And shit. *.* Dan heb ik een bad-ass vrouwtje. Hahaha. Zullen ze 'es raar voor opkijken. En oh mijn god, da's echt hemels! :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Malafide, Morticia:
    Helpt het als ik zeg dat ik 19 ben, op het moment mee-blerend en dansend mijn kamer sta op te ruimen, het witte pak f*cking warm is en het er allemaal niet zo gaat als in CSI? Plus, ik ben nog in opleiding he, ik heb alleen nog maar 'neppe' PD's gehad en vermoorde mensen alleen nog op inside afbeeldingen gezien.. ;] Duuuuus... (a)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 23:40 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    @Malafide, Morticia:
    Helpt het als ik zeg dat ik 19 ben, op het moment mee-blerend en dansend mijn kamer sta op te ruimen, het witte pak f*cking warm is en het er allemaal niet zo gaat als in CSI? Plus, ik ben nog in opleiding he, ik heb alleen nog maar 'neppe' PD's gehad en vermoorde mensen alleen nog op inside afbeeldingen gezien.. ;] Duuuuus... (a)

    Eh, wat is er zo erg aan je leeftijd dan? Ik ben 20 :'). Hahahaha. Omg, fcking genius. Heb je, je studie/werk-kleding nog aan dan? En ja, zoiets had ik al wel verwacht hoor haha. En dat maakt helemaal niks uit! I'm still jealous. Be my woman. *.* Dus nee, het heeft niet gewerkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Eh, wat is er zo erg aan je leeftijd dan? Ik ben 20 :'). Hahahaha. Omg, fcking genius. Heb je, je studie/werk-kleding nog aan dan? En ja, zoiets had ik al wel verwacht hoor haha. En dat maakt helemaal niks uit! I'm still jealous. Be my woman. *.* Dus nee, het heeft niet gewerkt.


    Niet dat jullie straks allemaal denken dat ik een drukwerkende 40'er ben ofzo (a)
    Mijn studie/werk-kleding is gewoon mijn normale kleding alleen wanneer ik op het lab ga heb ik een labjas, veiligheidsbril en handschoenen aan en wanneer ik een PD heb moet ik het witte pak aan + mondkapje + haarnetje + van die overschoenen en handschoenen aan. Dat is echt niet normaal warm :[ maar beide doe ik gewoon uit als ik naar huis ga. Het zou toch wat zijn als ik in mijn PD pakje overstraat ga.. hahaha,


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Niet dat jullie straks allemaal denken dat ik een drukwerkende 40'er ben ofzo (a)
    Mijn studie/werk-kleding is gewoon mijn normale kleding alleen wanneer ik op het lab ga heb ik een labjas, veiligheidsbril en handschoenen aan en wanneer ik een PD heb moet ik het witte pak aan + mondkapje + haarnetje + van die overschoenen en handschoenen aan. Dat is echt niet normaal warm :[ maar beide doe ik gewoon uit als ik naar huis ga. Het zou toch wat zijn als ik in mijn PD pakje overstraat ga.. hahaha,

    En nee, lol, dat dacht ik ook niet hoor. Daar dacht ik eigenlijk geen eens aan, omdat dat me onwaarschijnlijk leek lol. :x Ach, dan heb je het tenminste niet zo koud bij de winter. :') Haha. Lijkt me toch wat, zo over straat lopen. Ze zien je al aankomen, hahaha. Wat moest je vandaag doen dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Malafide: Hoe vereerd ik ook ben met mijn allereerste huwelijksaanzoek ik ook ben ik moet je na lang nadenken toch echt afwijzen.. first, je wil alleen met me trouwen voor mijn opleiding (vast om me uit te horen over hoe je de perfecte moord kan plegen... :0) en ik val op mannuuuuuh.. of je moet ineens van geslacht veranderen : D maar dan nog niet trouwens want.. zie punt 1 : D


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Malafide schreef:
    (...)
    Won't you take me as your partner? Or otherwise you have to marry me, cuz' I want a woman by my side to protect me. And shit. *.* Dan heb ik een bad-ass vrouwtje. Hahaha. Zullen ze 'es raar voor opkijken. En oh mijn god, da's echt hemels! :9~

    Bitch please, she's mine.
    End of case.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Malafide schreef:
    (...)
    En nee, lol, dat dacht ik ook niet hoor. Daar dacht ik eigenlijk geen eens aan, omdat dat me onwaarschijnlijk leek lol. :x Ach, dan heb je het tenminste niet zo koud bij de winter. :') Haha. Lijkt me toch wat, zo over straat lopen. Ze zien je al aankomen, hahaha. Wat moest je vandaag doen dan?


    Hahaha, ja, dat is wel echt een voordeel! Misschien moet ik het in de winter maar als standaarduitrusting aandoen, hoef ik ook geen winterjas meer te kopen : D
    Wat ik vandaag moest doen is beroepsgeheim!
    Oke, grapje. Ik moest een rapportage afmaken op school. Kwam er net iets te laat achter (a). Spannend hé! :0


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Hahaha, ja, dat is wel echt een voordeel! Misschien moet ik het in de winter maar als standaarduitrusting aandoen, hoef ik ook geen winterjas meer te kopen : D
    Wat ik vandaag moest doen is beroepsgeheim!
    Oke, grapje. Ik moest een rapportage afmaken op school. Kwam er net iets te laat achter (a). Spannend hé! :0

    Hahaha, genius. Ja, moet je doen. Lekker goedkoop! (nerd) Dan heb je der nog 's wat 'an.
    Oh, lekker dan. Hoezo kwam je er net iets te laat achter dan? Ben je een uitsteller? :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Hahaha, genius. Ja, moet je doen. Lekker goedkoop! (nerd) Dan heb je der nog 's wat 'an.
    Oh, lekker dan. Hoezo kwam je er net iets te laat achter dan? Ben je een uitsteller? :').


    Hahaha, nee, juist helemaal niet :0 Ik had deze week allemaal tentamens en een PD onderzoek dus ik dacht 'Jippieeeeeee avondje chillen' Wordt er gemaild dat vanavond het PD geborgen wordt en ik en mijn 'partner' moesten nog wat checken dus moesten we er als gekken heen om nog even te checken en gelijk alles maar te rapporteren.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Hahaha, nee, juist helemaal niet :0 Ik had deze week allemaal tentamens en een PD onderzoek dus ik dacht 'Jippieeeeeee avondje chillen' Wordt er gemaild dat vanavond het PD geborgen wordt en ik en mijn 'partner' moesten nog wat checken dus moesten we er als gekken heen om nog even te checken en gelijk alles maar te rapporteren.

    Noooo! Ga je vreemd? Heb je al een partner? o.o

    Goed, ik ben nu wel echt verder met m'n serie. Dus, alvast weltrusten! :3 Malafide goes off.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Noooo! Ga je vreemd? Heb je al een partner? o.o

    Goed, ik ben nu wel echt verder met m'n serie. Dus, alvast weltrusten! :3 Malafide goes off.


    Hahaha ja.. Sorry (a)
    Welke serie kijk je? Ik ben altijd opzoek naar aanraders : D
    Veel plezier en weltrusten alvast :]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Hahaha ja.. Sorry (a)
    Welke serie kijk je? Ik ben altijd opzoek naar aanraders : D
    Veel plezier en weltrusten alvast :]

    Oh, je bent nog online. Great. :3 Hehe, nou, ik denk niet dat jij het iets vind, want het is nogal een oude serie. Murder, she Wrote. Ik vind de series en shit van vandaag de dag niet echt iets.. en Angela Lansbury vind ik gewoon eng veel lijken in die serie, qua karakter, op mijn tante haha. :3
    Thanks! Ik ga nu wel echt, so good night!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, ik heb eens wat gemist haha. Wel een interessante studie zo te horen... Ik wilde vroeger altijd in een mortuarium werken of in een lab als (forensisch) patholoog-anatoom, maar die beroepen hebben ze van elkaar gescheiden wat ik gehoord heb en het duurt enorm lang.

    Is het goed als ik vast met Andrew schrijf? Het zal niet echt veel invloed hebben op de rest in ieder geval.


    Eternamente, everlastingly, for all time