• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg



    Rollentopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    [Nogmaals: wie heeft/krijgt nou met wie?]


    26 - 02 - '16

    [Dat is misschien wel handig om in de beginpost te zetten]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Jammer dat dit topic nu al dood aan het gaan is]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil wel reagerrn maar mijn tegenspeelster heeft nog niets gepost


    Bowties were never Cooler

    [Zoidberg is Cult]


    26 - 02 - '16

    [Hij mag niet dood gaan. Wie voor Alex waar kan ik haar heen sturen of wie voor haar ze zit onder een boom (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Scott zit in school te tekenen]


    Bowties were never Cooler

    [Ik zal vanmiddag reageren :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ik zal vanmiddag reageren :)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (srry dat ik nog niet gereageerd heb, was een week weg)


    Do what you love, love what you do

    HurtedHeart schreef:
    [Hij mag niet dood gaan. Wie voor Alex waar kan ik haar heen sturen of wie voor haar ze zit onder een boom (;]


    [Jeremy?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Jeremy zit in de bus al kan hij wel naar Scotty en Alex toekomen de k ik? Ik doe trouwens dat Alex Scotty al kent anders moet je het zeggen dan verander ik het (:]
    Alexandria Katherina Valencia
    Ik sta weer op aangezien ik gewoon weet dat zo de bel gaat. Ik loop naar binnen en kijk rond. Nog geen aardige mensen gezien. Ik bijt even op mijn lip. Waar zijn de bekende mensen? Ik zie dan Scotty. Ik mocht Scotty wel maar als vrienden. Hij skate net als mij en kan erg goed tekenen. Ik teken ook maar niet super. Ik loop maar op hem af aangezien ok vrij alleen sta op het moment. Ik sta nu aan zijn zijkant en bekijk zijn tekening nog niet helemaal naast hem.
    'Mooi getekend.' Zeg ik vriendelijk tegen hem. Hij zat op zijn skateboard. Ik vond een longboard lekkerder rijden maar iedereen een eigen keuze.
    'Hoe was je vakantie trouwens?' Vraag ik hem vriendelijk. Ik besluit even snel van houding te veranderen en tegen de muur aan te staan. Ik wist dat er genoeg pestkoppen rondliepen en ik had geen zin om omgeduwd te worden. Nu zou ik ze ten minste aankomen.
    [Sorry voor de shortie, maar ik vond dat ik moest reageren voor ik film avond met mijn buddy's ga houden (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Scott 'Scotty' Collins
    Ik schrok me dood toen ik opeens een stem hoorde. Gelukkig had ik net mijn potlood van het papier gehaalt, anders zou ik nu een groot probleem hebben en zou ik opnieuw kunnen beginnen. Ik keek op en zag Alex staan. Ik glimlachte en stak mijn potlood achter mijn oor vast in mijn wilde donkere krullen. "Hey. Mijn vakantie was prima. Ik ben met mijn ouders naar Kirgizië geweest. Wat heb jij gedaan. Ze stond in rust naast me tegen de muur terwijl ik nogsteeds op mijn skateboard zat. Die was vast op haar hoede voor pestkoppen. Ik maakte me er weinig zorgen om. Op mijn board was ik zo weg en daarbij was ik niet onzeker genoeg om me iets van hun zooi aan te trekken. Ik keek omhoog en ging met een hand door mijn wilde krullen. "Hoe gaat het trouwens in de dierentuin? Nog met tijgers geworstelt?" vroeg ik met een grijns. Ik was al een aantal keer met haar mee naar huis gegaan en het was altijd heel gezellig geweest. De makaken vond ik het leukst. Die hadden ze ook weer op de vakantie gehad. Ik klapte mijn schetsblok dicht en stond op op mijn skateboard om nog ongeveer op haar ooghoogte uit te komen. Ik was nou eenmaal een kleintje.


    Bowties were never Cooler

    Jeremy John Mason

    De bus stopt bij school en ik stap snel uit. Ik kijk rond. Opeens is Fred verdwenen, en ik weet al waarom. Verderop staat hij te praten met een paar meiden uit een andere klas, en ze moeten erg hard om hem lachen. Ik grijns en loop verder. Na een tijdje besluit ik naar binnen te gaan, en zonder dat ik het zelf doorheb, ga ik opzoek naar haar. Opeens valt mijn oog op het gezicht van Alex. Ze praat met een andere jongen, Scott. Ik ken hem niet goed, en weet alleen dat hij in mijn jaar zit. Een steek van jaloezie schiet bij me naar binnen. Wat als? Ik moet bijna om mezelf lachen. Ik adem in en stap op ze af. 'Hey Alex, ik wou even zeggen dat ik zaterdag niet kan werken. Mijn vader is dan jarig, maar ik kan het vanmiddag wel inhalen als dat goed uitkomt.' Zeg ik, en ik glimlach. Een jaar geleden zou ik hier staan stamelen en proberen iets wat op een woord lijkt uit mijn mond te krijgen, maar nu kan ik tegen haar praten als een vriend. 'Hoe gaat het trouwens met de gorilla's, er zou toch in de zomer een nieuwe geboren worden?' Vraag ik, en ik leun tegen de muur, aangezien er op deze school genoeg pestkoppen zijn die je zo om willen duwen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexandria Katherine Valencia
    "Hey. Mijn vakantie was prima. Ik ben met mijn ouders naar Kirgizië geweest. Wat heb jij gedaan?' Vraagt hij terug. Het was fijn om te horen. "Hoe gaat het trouwens in de dierentuin? Nog met tijgers geworstelt?" Ik grinnik.
    'ik ben op vakantie met mijn ouders naar India geweest. De laatste 5 dagen hadden ze een gewonde bengaalse tijger die hoog zwanger was, maar iemand wou haar hebben dus nu zit ze bij ons met kittens. Niemand wou haar eerst omdat ze zo gewond was. ook nog bijna niemand weet er van vooral het publiek niet. Ik verzorg haar persoonlijk net als mijn vader aangezien ze erg bang is.' Zeg ik trots. We waren super blij met haar. haar kittens overleefde het allemaal al moest ik of mijn vader ze soms scheiden van haar aangezien de moeder nog vrij verzwakt is en ze niet altijd kon voeren. Dan komt Jeremy erbij staan.
    'Hey Alex, ik wou even zeggen dat ik zaterdag niet kan werken. Mijn vader is dan jarig, maar ik kan het vanmiddag wel inhalen als dat goed uitkomt.' Zegt hij waardoor ik knik.
    'Ik zal het tegen hem zeggen en je mag vanmiddag wel komen, maar alleen als je tijd genoeg heb want zelfs jij verdient wel is een vrije dag.' Zeg ik vriendelijk hem.
    'Hoe gaat het trouwens met de gorilla's, er zou toch in de zomer een nieuwe geboren worden?' Vraagt hij verder.
    'Met de nieuwe gorilla gaat het goed. Het is een mannetje en erg speels, maar zijn moeder die laat hem nog niet gaan wat er grappig uit ziet als hij weg wilt lopen van haar. Hij groeit wel erg goed en snel.' Zeg ik nu ng vrij vrolijk waardoor een glimlach op mijn gezicht staat.


    I'm finally back, Finally after a Year break