• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg



    Rollentopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Alana Rose Denver

    Ik word wakker door het geluid van mijn Iphone. Snel trek ik mijn deken over mijn hoofd. Ik haat opstaan, maar ik weet ook wel dat het moet. Ik sta dan maar recht en loop naar de badkamer. Mijn lastig neefje komt al naar me toe gelopen. En begint iets te vertellen, ik weet niet eens wat hij zegt. Hij is 7 jaar maar hij praat als iemand van 4. Ik negeer hem dan maar en doe de deur dicht. Ik was en kleed mezelf aan. Daarna loop ik naar beneden en zie ik dat het al veel te laat is."Sorry, moet vertrekken naar school",zeg ik snel tegen m'n tante. Ik neem dan mijn handtas en loop naar de bus. Ik woonde, mijn tante woonde redelijk ver van school dus moest ik elke dag met de bus naar school. Ik stap in en kijk om me heen. Er zitten een paar meisjes samen te praten, een paar oudere mensen en een moeder met haar twee kinderen. Ik beslis maar om voor een oude vrouw te gaan zitten. Ik kijk om me heen. Ik vond het hier helemaal niet leuk, ik ken hier bijna niemand. Mijn tante en nonkel verhuizen veel. Dus ik vond het niet echt nodig om veel nieuwe vrienden te maken. Ik zat hier al een jaar op school maar ik had hier nog niet zoveel vrienden. De bus stopt en ik stap ervan en loop rustig het plein op. (Iemand voor Alana?)


    Do what you love, love what you do

    [ Rufus please :) ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    -mijn stukje komt eraan
    Ik heb geen inspiratie op het moment, sorry.-

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 12:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jeremy John Mason

    'Ik zal het tegen hem zeggen en je mag vanmiddag wel komen, maar alleen als je tijd genoeg heb want zelfs jij verdient wel is een vrije dag.' Ik glimlach. 'Ach, het werk in de dierentuin vind ik erg leuk, en anders dan heb ik toch niet echt veel te doen.' Zeg ik zo onverschillig mogelijk. 'Met de nieuwe gorilla gaat het goed. Het is een mannetje en erg speels, maar zijn moeder die laat hem nog niet gaan wat er grappig uit ziet als hij weg wilt lopen van haar. Hij groeit wel erg goed en snel.' Ik glimlach en in mijn hoofd zie ik al een van de gorilla's achter een baby'tje aanlopen terwijl die probeert weg te lopen. 'Goed zo. Ik zal het vanmiddag wel zien.' Zeg ik, en ik glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself