• Het liedje Lolly van Maejor Ali, Justin Bieber en Juicy J was al een tijdje uit en Justin wilde er eerst niets mee te maken hebben, maar jawel, na even aankondigen is hier de video! Ik vind het een geweldige video, enkel omdat Justin erin komt :'). Maar het liedje is gewoonweg goor. Al zijn sommige stukjes zo erg nog niet maar het lijkt teveel op Whistle van Flo Rida, maar dan vijftien keer zo erg. Erg jammer na Twerk. Hopelijk wordt Heartbreaker wat minder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ShakeBieber schreef:
    (...)

    Dus ik moet een plaatje vinden waar je zijn mannelijke lid goed kan zien want dit bewijst niets? Mensen die zeggen dat hij misschien niet eens en lolly heeft maakt mij aan het lachen, hij heeft 'm overduidelijk misschien niet zo groot ofzo maar die heeft hij wel. punt.

    This just made my day. Ge-ni-aal. x'D


    ars moriendi

    Wait a minute, zijn jullie serieus bezig over zijn penis? Seriously, hij heeft er één, of hij nu kan zingen of niet het is en blijft een man en daarbij hoort een penis. Ik mag hem ook niet, maar dat wil niet zeggen dat hij geen penis heeft.

    Ja, ik gebruik het woord. 'Angst voor de naam vergroot de angst voor het ding zelf.' :P


    Queer zijn is gewoon alles

    ... Een discussie over Justin Bieber zijn lolly? Gosh waar gaat het heen op q :')
    Nee, ik heb een hekel aan dit soort videoclips.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dooddoenervo schreef:
    Wait a minute, zijn jullie serieus bezig over zijn penis? Seriously, hij heeft er één, of hij nu kan zingen of niet het is en blijft een man en daarbij hoort een penis. Ik mag hem ook niet, maar dat wil niet zeggen dat hij geen penis heeft.

    Ja, ik gebruik het woord. 'Angst voor de naam vergroot de angst voor het ding zelf.' :P


    The universal language of art.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hahaha. Moet ik deze reactie serieus nemen? Kom op zeg. Hoe oud ben je? Twaalf? Je komt net de hoek omkijken man, je bent mijn moeder niet. Dit is een discussie over Justin Biebers dick, dat jij ermee doorgaat bewijst alweer hoe volwassen je bent. Deze shit gaat nergens over, er zijn wel belangrijkere dingen dan dat.


    Sorry ik ben geen 12 maar 17 -.- ik erger me gewoon fucking erg over mensen die zeggen dat hij geen eens een dick heeft. Please grow up...en laten we dit eens hier achter laten en niet meer erover praten.. Want hij heeft een dick... because he's a man..

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:52 ]

    ShakeBieber schreef:
    (...)

    Sorry ik ben geen 12 maar 17 -.- ik erger me gewoon fucking erg over mensen die zeggen dat hij geen eens een dick heeft. Please grow up...en laten we dit eens hier achter laten en niet meer erover praten.. Want hij heeft een dick... because he's a man..


    De manier waarop je erop doorgaat, is niet echt het gedrag van een 17 jarige. Iedereen snapt dat die jongen een dick heeft, snap niet dat je de drang voelt om dat nog eens duidelijk te maken..


    To infinity and beyond •

    Ik vind het liedje niet echt, ehh, geweldig, maar dat komt omdat de muziekstijl mij totaal niet ligt. Zijn akoestische album ligt mij daarentegen veel beter.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ew.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dooddoenervo schreef:
    Wait a minute, zijn jullie serieus bezig over zijn penis? Seriously, hij heeft er één, of hij nu kan zingen of niet het is en blijft een man en daarbij hoort een penis. Ik mag hem ook niet, maar dat wil niet zeggen dat hij geen penis heeft.

    Ja, ik gebruik het woord. 'Angst voor de naam vergroot de angst voor het ding zelf.' :P

    +1, genius.
    Mensen, hou nou eens op over zijn penis. -_-
    In ieder geval; dit liedje is en blijft lelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ShakeBieber schreef:
    (...)
    Sorry ik ben geen 12 maar 17 -.- ik erger me gewoon fucking erg over mensen die zeggen dat hij geen eens een dick heeft. Please grow up...en laten we dit eens hier achter laten en niet meer erover praten.. Want hij heeft een dick... because he's a man..

    Brand is erger.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrol schreef:
    Ew.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind het liedje niet leuk, de videoclip wel.


    Chaos is a ladder.

    ShakeBieber schreef:
    (...)

    Sorry ik ben geen 12 maar 17 -.- ik erger me gewoon fucking erg over mensen die zeggen dat hij geen eens een dick heeft. Please grow up...en laten we dit eens hier achter laten en niet meer erover praten.. Want hij heeft een dick... because he's a man..


    ShakeBieber schreef:
    (...)

    Pardon? wil je geen grote mond aan me geven aub. Ik begon trouwens niet met deze gestoorde discussie ove zijn lul -.- ik wordt er alleen strontziek van e mensen die steeds maar weer zeggen dat hij geen lul heeft. alsof jullie m al bekeken hebben en nu commentaar erover hebben. jesus christus..


    Yeah, en Morticia is 20. So what? Ze zegt alleen dat je zo reageert, wat ook zo is. En geloof me, ze had geen grote mond.
    Dat hij een man is hebben we volgens mij al lang door, en dat hij een dick heeft ook. Het hoeft niet zo vaak herhaalt te worden hoor.
    En als je er "strontziek" van word, dan moet je er gewoon niet op ingaan. Dan heb je er gelijk ook minder last van.
    Trouwens, volgens mij heb jij zijn dick ook niet gezien. En volgens mij mogen mensen echt gewoon denken dat hij geen dick heeft, ook al heeft hij er waarschijnlijk wel een. Je kunt mensen niet verbieden om dat te denken. Ieder heeft zijn eigen mening right?(cat)

    Ot: Nah, ik hou niet van Justin Bieber, dus tja... En ik hou niet echt van zulke filmpjes.:'D

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:53 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Okee, mensen.
    Justin Bieber = man = penis
    En nu ophouden met die stomme discussies waar iedereen slechtgehumeurd van wordt en waardoor er veel te veel offtopic wordt gegaan, right?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hmmmm, op zich vind ik het deuntje en dergelijke wel goed, blijft hangen, maar die tekst... echt jammer gewoon.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 20:01 ]


    Happy Birthday my Potter!