• Een land bedacht door de fantasie van kinderen, tot leven gebracht door de tekenkunst van een aards meisje. Het land heeft mensen nodig en roept hierbij 5 jongens en 5 meisjes op om te helpen, maar waardoor weten ze niet.

    Een groep vrienden besluiten om op vakantie te gaan. Hun planning is een klein tropisch eilandje. Hawaii. Om daar te komen moeten ze per vliegtuig en dan per bood de oceaan over, maar niet wetend dat er een grote kracht is ontstaan.
    De bermuda driehoek waar ze door aangetrokken worden is een portaal naar het onbekende land Gabora. Daar worden ze gesplitst in een uithoek van het land gestuurd om zo elkaar te vinden en terug te keren naar huis, maar wat ze niet weten is dat hun lot veranderd in die tijd.

    Gabora een land waar je fantasie tot leven komt.

    Rollen:

    De vrienden:
    (nog 5 jongens)
    -
    -Lizzy "Liz" ScuitoxImaginary
    -Gereserveerd door xAlways
    -Joy RozexJustMeself
    -Danae 'Dan' Catherina HeathrowFoxes
    - Jongen// LyraPhoenix-
    -Gereserveerd door[/bleu] Kendizzzzle
    -
    -

    Clans in Gabora:

    Meerminnen (max 2)

    -Gereserveerd door Butera
    -Shérima MoonPaddo
    Elven (max 4)
    -Gereserveerd door Fortunatis Leidster

    Little warriors (nog 1)

    Little warriors zijn wezens die het lichaam van een dier delen, ze krijgen bijv oren of staart


    -Gereserveerd door Roar
    -(Joshua Liam Ora Racoon)

    Drakenkinderen (max 1)
    Zij zijn degene die in een draak kunnen veranderen, zij zijn afstammelingen van de grote koning en koningin


    -Lyron Jr. Phoenix LyraPhoenix
    -Jacé Crassins Paddo

    Duistere kant (max 3)

    -Maeve Skye Themwell Aeternitatem
    -Gereserveerd door Racoon

    Regels:
    -Geen perfectie
    -OCC tussen haakjes
    -Geen on-liners.
    -Minstens 250 woorden meer mag altijd.
    -Alleen ik maak een nieuwe topic aan.
    - Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    - Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    - Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Ieder heeft toestemming 2 personages te maken.

    Het gaat niet volgens het verhaal, want anders zijn we tot november nog bezig.

    Vriendenlijst
    Naam:
    Leeftijd: (graag tussen de 15 en 25)
    Geslacht:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Innnerlijk:
    Extra:


    Wezenlijst:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en .....)
    Rol:
    Kracht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Voor meerminnen wat voor een staart soort. Voor Draken beschrijf hoe je eruitziet als een draak)
    Wapen:
    Extra;


    Het land:


    Aantal krachen in Gabora zelf:

    Aarde
    Water
    Vuur
    Lucht
    Licht
    Duisternis
    Energie
    Nauurampen
    Natuurverschijnselen
    Psychisch
    bliksem
    Enz.



    "Gabora zegend degene die doet helpen vertrouwen"

    Hier informatie over het land en de wezens, je hoeft niet alles te begrijpen:

    Gabora Handboek

    er zijn nog rollen over, dus als iemand nog een rol wilt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 15:59 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik een meisje van de duistere kant?


    That is a perfect copy of reality.

    Shure


    Vampire + Servant = Servamp

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 20:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    het is trouwens xImaginary in plaats van xImanginary

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 19:41 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik zal het veranderen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag van alles zijn aan krachten als het geen 'ik kan je gelijk doden' kracht.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik een vrouwelijke elf, leidser van de elfen?


    Tijd voor koffie.

    Zou zeggen maak een personage aan en aangezien je de eerste bent, vind ik het goed.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Lyron 'jr.' Phoenix
    Leeftijd: 18 geboren op 7 Augustus
    Rol: Drakenkind
    Kracht: Natuurrampen
    Innerlijk: Lyron heeft vele gevoelens, maar laat ze niet allemaal zien. Zijn vader gaf hem de naam van zijn vader, omdat hij wist dat hij veel op zijn opa leek. Ondanks Lyron jr. zijn opa niet heeft gekend, weet hij wel dat hij een held geweest moest zijn. Zijn leedvermaak en socialiteit ligt heel hoog bij hem en doet er alles aan om mensen het gemak te stellen. Als draak is hij vrij en wilt niks te maken hebben met het verleden het toekomst.
    Uiterlijk:

    Uiterlijk
    Als draak:



    Wapen: Gouden speer
    Extra; Lyron is een jongen die van koninklijke afkomst is.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 15:27 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Jacé Crassins
    Leeftijd: Lijkt 20, maar is werkelijk 665 jaar
    Rol: Drakenkind
    Kracht: Creatie ~ Jacé kan alles creëren wat in zijn gedachtes komt. Ondanks dat deze creaties maar voor 5 minuten kunnen blijven bestaan.
    Innerlijk:

    Jacé is iemand die op zichzelf is, hij vertrouwt geen enkel persoon en rekent alleen op zichzelf.
    Jacé zal ook nooit iemand zijn werkelijke hem laten zien, hij hoeft niet aan mensen te laten weten hoe hij is van binnen,
    Jacé draagt daarom zijn haar altijd voor zijn ogen, hierdoor wordt zijn eeuwen oude litteken verborgen en kan niemand in zijn ogen kijken.
    Jacé is iemand die wel vecht voor zijn eer, hij is een persoon die niet snel een hulpeloos iemand alleen laat staan in een gevecht.
    Hierdoor kan soms zijn werkelijke hem omhoog komen, waardoor de meeste om hem heen niet veilig zijn.
    Jacé vecht dan wel voor het goeie, maar van binnen... heerst er een duisternis die ongekend is...
    Daarom, toen Jacé eindelijk in een draak kon veranderen... Waren mensen geschokt dat hij in een van de duisterste draken veranderde...
    Sinds Jacé daar zelf achter kwam, verandert hij weinig tot nooit in zijn ware vorm. Hierdoor beschermt die zichzelf en andere om hem heen...
    Want eens verandert... Is er geen weg terug naar het licht...

    Uiterlijk:
    ~Mensen vorm~



    ~Draken vorm~



    Wapen: Staat op foto van Uiterlijk mens

    Extra;

    Jacé verbergt zijn ogen het liefst achter zijn haar, omdat hij bang is dat mensen zijn werkelijke hem zullen zien door zijn ogen heen en hem zullen haten.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 15:09 ]

    Ik vul vanavond mijn rol in.


    That is a perfect copy of reality.

    Geen haast, alle tijd


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam:
    Maeve Skye Themwell
    Leeftijd:
    17
    Rol:
    Meisje uit de duisternis.
    Kracht:
    De kracht om mensen te bezitten
    Innerlijk:
    Maeve heeft twee persoonlijkheden, of ze is het lieve, vrolijke meisje dat niemand iets aandoet, of ze is een geweldadig meisje, waarbij je liever niet in de buurt wil komen. Wanneer ze zich zo gedraagt verschilt heel erg, als ze in een goede bui is, zie je haar vaker aardig doen en gewoon vrolijk zijn, maar wanneer ze een slechte bui heeft, of als er iets niet goed is gegaan, dan kan ze redelijk chagrijnig en boos zijn. Als je haar dan nog irriteert, dan wil je gewoon klappen krijgen. Door haar geweldadige gedrag, kennen veel mensen haar naam. Hier is ze trots op.
    Als ze in een goede bui is, is ze gewoon normaal tegen mensen, ze reageert dan gewoon aardig op vragen en ze doet je niks, op dat soort momenten wil je best wel is vriendinnen met haar zijn.

    Uiterlijk:



    Wapen:
    Ze heeft geen speciaal wapen
    Extra;
    /

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 22:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    sorry ^^' ik denk dat ik me uitschrijf ik heb geen inspiratie voor een kracht enzo en ik denk dat ik deze rpg wat ga verwaarlozen :x

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    sorry ^^' ik denk dat ik me uitschrijf ik heb geen inspiratie voor een kracht enzo en ik denk dat ik deze rpg wat ga verwaarlozen :x


    Dat kan ik heel goed begrijpen.


    Vampire + Servant = Servamp