• Hey hoi,

    Tatoeages.
    Voor zover ik weet, was hier nog geen topic over, dus ik dacht: "Waarom maak ik er zelf niet één aan?"

    Zijn hier Q-ers die voorzien zijn van tatoeages? Of nog niet, maar zijn wel van plan om er één (of meerdere) te nemen?
    Bespreek hier alles wat tatoeages te maken heeft. (:

    Q-ers met tatoeages:
    • HiIson / 2 tattoo's (pijl/3 kruisen)
    • Frodo / 1 tattoo (zon)
    • Rozenthee / 2 tattoo's (dooddoeners teken/half drakenei met 'valar dohaeris')
    • Feinics / 1 tattoo (feniks)
    • Dumbo / 3 tattoo's (roos/hoefijzer hoefijzer met klavertje vier en 'good luck'/pootafdruk Pim)
    • WeItschmerz / 1 tattoo (papieren bootje)
    • itsmajbear / 2 tattoo's (vlinder/kolibrie met orchideeën)
    • Eldir / 1 tattoo (dromenvanger)
    • Hargrove / 1 tattoo (pijl)
    • Aspromavro / 4 tattoo's (vlinder/kattenschedel/lynx sterrenbeeld/muzieknoot)
    • Lohse / 3 tattoo's
    • TOOL / 1 tattoo (alchemie symbolen van Ghost)

    Q-ers die (nog) een tatoeage willen:
    • HiIson / Don't Stop Believin' in Star Wars 76 font
    • Frodo / zwaluw
    • Rozenthee / always / dolfijn / heksenhoed met Defying Gravity / lyrics van This Is Me / infinity-symbool met Peter Pan / Hunter's Mark
    • Dumbo / pootafdruk Malibu
    • WeItschmerz / geometrische golf
    • itsmajbear / eerste voorletters ouders + vriendin / leeuw
    • Eldir / rune
    • Hargrove / Deathly Hollows-logo / moeder's handschrift / equality-streepjes / bloemen / pootafdrukken
    • Aspromavro / reizen
    • Lohse
    • TOOL / Magritte / muziek gerelateerd

    [ bericht aangepast op 6 okt 2019 - 14:19 ]

    Wat vind jij van tatoeages?

    35.3% (6 stemmen)
     
    Ik vind tatoeages helemaal te gek en ik wil ook helemaal onder zitten.

    35.3% (6 stemmen)
     
    Ik vind tatoeages echt wel leuk, maar ik hoef er niet zoveel.

    23.5% (4 stemmen)
     
    Ik vind tatoeages wel okι en hoef er eigenlijk geen.

    5.9% (1 stem)
     
    Ik verafschuw tatoeages.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yass (: ik heb een tattoo van een zon op mijn rug, waar mijn beste vriendin een maan heeft. Ik wil ook nog super graag een zwaluw op mijn enkel, maar ik moet eerst nog even kijken welk design.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het dooddoeners teken uit Harry Potter op mijn linker onderarm en een half drakenei met 'valar dohaeris' op mijn rechter onderarm. (Mijn beste vriendin heeft de andere helft van het ei met 'valar morghulis.' Verder wil ik nog:

    - 'always' onder mijn Harry Potter tattoo,
    - een dolfijntje voor mijn overleden vriendin,
    - een heksenhoed met 'defying gravity'
    - lyrics van het nummer 'this is me' uit The Greatest Showman
    - een infinity logo met peter pan
    - Hunters mark uit de game Bloodborne

    En nog veel meer, maar dat zijn nog halve ideeën :') Bovenstaande komen sowieso ooit, als ik het geld er voor heb.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik meld me! ^^
    Ik heb sinds april een feniks op mijn rug staan en ik ben er heel blij mee. Nog geen idee of ik nog een tattoo wil, ik ben hier voor nu wel tevreden mee. Ik vind bloemen en zwaluwen wel heel mooi, maar nog geen specifieke ideeën.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb er drie:
    - Een roos
    - Een hoefijzer met klavertje vier met de tekst "Good Luck"
    - Het pootafdrukje van mijn kat Pim

    Ik wil er nog veel meer (:

    O.a. een pootafdrukje van Malibu en nog wat dingen die ik nog verder uit moet werken

    [ bericht aangepast op 16 juni 2019 - 17:25 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb momenteel een papieren bootje maar wil er nog een geometrische golf onder hebben.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb een vlinder en een kolibrie met orchideeën.
    Ik wil nog de eerste letter van mijn ouders en vriendin laten zetten & nog een leeuw op mijn onderarm. (:

    Oehh leuk topic
    Ik heb een dromenvanger op mijn linkerarm en ik wil nog een soort van rune uit één van mijn verhalen op mijn ribben


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb atm 1 tattoo: een pijl op mijn arm ^^

    Ik wil nog heel veel dingetjes laten tatoeëren: deathly hallows logo, tekst in m'n moeders handschrift, 'equality' streepjes, iets met bloemen, pootafdruk van de katten en nog wel wat dingetjes.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil graag nog een tattoo die met reizen te maken heeft op mijn zij, en dan de rest (behalve de vlinder) met elkaar gaan verbinden.
    Voor nu heb ik een vlinder dus, en daarnaast een kattenschedel, een lynx sterrenbeeld en een muzieknootje. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zou heel graag een tattoo sleeve willen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik alles met elkaar wil/moet laten verbinden...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind tattoos supertof maar ik ben echt doodsbang voor naalden dus dat gaat 'm niet worden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aye. Ik heb drie tattoos. En ga sowieso nog twee laten zetten.


    The truth is out there.

    Ik heb er eentje met alchemie symbolen voor de elementen/ghoulsymbolen van Ghost, looks like dis c:
    Ik wil ergens nog een Magritte related tat, probs also a music/metal related one

    [ bericht aangepast op 26 juni 2019 - 15:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque