• Het is altijd leuk wanneer je te weten komt dat je weer nieuwe abo's hebt gekregen op een story die je zelf schrijft. Maar het vervelende is dat je niet ziet wie de nieuwe abo is, alleen als je onthoud wie je andere abo's allemaal waren. Daarom zou ik het leuk vinden moest de meest recente abo bovenaan in de lijst staan in plaats van het alfabetisch te zetten. Ik hoop dat er nog mensen zijn die er het nut van in zien.

    (Het spijt me moest het al bestaan of moest er al eerder iemand dit soort topic hebben geopend.)


    I wanna be a wizard!

    Ja, dit lijkt mij eigenlijk ook wel fijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Ja, dit lijkt mij eigenlijk ook wel fijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het klinkt wel leuk, maar ik vind het niet per se nodig ofzo. Ik sta er dus een beetje tussen in.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Klinkt leuk, maar eerder dat je dan kunt kiezen of je het op chronologische volgorde hebben wilt, of op alfabetische volgorde (dus de huidige volgorde).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Klinkt leuk, maar eerder dat je dan kunt kiezen of je het op chronologische volgorde hebben wilt, of op alfabetische volgorde (dus de huidige volgorde).


    Dat zou ik ook goed vinden ;)


    I wanna be a wizard!

    Essink schreef:
    Ja, dit lijkt mij eigenlijk ook wel fijn.


    I agree.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gibbs schreef:
    Klinkt leuk, maar eerder dat je dan kunt kiezen of je het op chronologische volgorde hebben wilt, of op alfabetische volgorde (dus de huidige volgorde).


    Of in willekeurige volgorde, zoals nu, want niet iedereen wilt dit misschien weten of heeft er behoefte aan. Idk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Of in willekeurige volgorde, zoals nu, want niet iedereen wilt dit misschien weten of heeft er behoefte aan. Idk.


    Het staat nu op alfabetische volgorde. ^^

    OT: Ik ben wel voor, maar dan moet er inderdaad ook de optie blijven om de namen alfabetisch te sorteren. Als ik wil weten of één specifiek persoon een abo heeft op een story, is het niet handig als het een chronologische lijst zou zijn.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 22:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Essink schreef:
    Ja, dit lijkt mij eigenlijk ook wel fijn.


    -

    Gibbs schreef:
    Klinkt leuk, maar eerder dat je dan kunt kiezen of je het op chronologische volgorde hebben wilt, of op alfabetische volgorde (dus de huidige volgorde).


    take me back to the basics and the simple life

    Helemaal voor!


    Chaos is a ladder.

    Voor, als je de keuze krijgt tussen alfabetisch en chronologisch.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Done :P

    Daarnaast kun je op http://www.quizlet.nl/stories/ nu ook zien hoeveel abo's een story heeft.


    Dit is mijn signature...

    Ik zie al dat het gedaan is. Handig c;

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 12:23 ]


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    Ik zie al dat het gedaan is. Handig c;


    Don't walk. Run, you sheep, run.