• De stelling van deze week luidt:
    Plastische chirurgie moet verboden worden wanneer het niet medisch noodzakelijk is.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    M13Vulpecula schreef:
    Eens, onze maatschappij met al die "mooie" "knappe" filmsterretjes is veel te veel op het uiterlijk gericht. De maatschappij zou veel en veel gelukkiger worden als we eens meer aandacht aan het verbeteren van ons innerlijk zouden besteden.


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Oneens, Mensen moeten doen wat ze willen doen als ze een correctie willen doen ze dat. Het is precies hetzelfde al een tattoo, ja kiest er zelf voor, dus het is je eigen verantwoordelijkheid.


    I don't want to rest is peace, we can haunt each others dreams

    eens
    het kost stukken van mensen
    oneens
    je kiest er zelf voor, als de mensen hun lichaam willen verminken voor het leven zonder zekerheid dat het lukt en veel geld willen geven voor zulke onbelangrijke dingen moeten ze het zelf weten


    I'm the author of my life, unfortunately I'm writing in pen and I can't erase my mistakes

    Ik vind zelf een beetje van wel.
    alleen snap ik ook waarom mensen daar tegen zijn
    ik bedoel je bent niet blij met je borsten dat ze te klein zijn, dan snap ik dat je ze laat vergroten
    maarja waarom zou je het toch doen want eigenlijk moet je blij zijn met je zelf.
    Ookal zeg ik het nu wel zo makkelijk maar eigenlijk is dat niet zo.


    take pills or become psycho

    ik vind dat het gewoon moet kunnen sommige mensen twijfelen zo aan zichzelf dat ze dat noodzakelijk vinden dus ik vind het eigenlijk wel goed dat het mogelijk is.

    Oneens, kun je meteen make-up en shapewear afschaffen


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Oneens, kun je meteen make-up en shapewear afschaffen


    Als er dan iets het minst schadelijk is, dan zijn het make-up en shapewear... Waarom zou je dit af willen schaffen en plastische chirurgie niet? Dit zijn juist de kleine dingetjes waarmee mensen er uit kunnen zien zoals ze willen. Het is een kleine manier om de accenten te leggen waar je ze hebben wil. Plastische chirurgie is heel drastisch. Zeker vergeleken met make-up en shapewear. Waarom zou plastische chirurgie een vrije keuze mogen zijn en make-up niet?


    Hamartia

    oneens, mensen moeten zelf weten wat ze met hun lichaam. En als het goed afloopt is dat alleen maar mooi, maar als het niet goed afloopt is het hun eigen risico. wel vind ik, dat als het wel medisch is, dat mensen er dan niet te veel, of helemaal niets voor moeten betalen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Oneens. Je kan mensen niet verbieden met hun lichaam te doen wat ze willen. Daarnaast is de mentale gezondheid (waarmee ik duid op onder andere het zelfbeeld van iemand) ook noodzakelijk om in het hoofd te houden.

    Daarnaast zouden mensen het anders wel in het buitenland laten doen, wanneer het hier niet zou mogen. We hebben natuurlijk liever dat ze het hier goed laten doen, dan dat ze in (weet ik veel) Thailand ofzo een of andere operatie ondergaan en als een blowfish terugkomen, vol met infecties ed.


    We need a bigger boat.

    oneens, junk food is ook niet noodzakelijk maar dat is ook gwn legaal, eigen risico als je iets krijgt


    the key to a perfect relationship, is realize that there is no perfect relationship exists

    oneens het is jouw lichaam dus jij mag zelf bepalen wat jij er mee doet.


    i dare to dream

    Eens. Het is belachelijk dat te laten doen als je normaal bent en geen complicaties heeft.
    Als er nu echt iets anders is misschien wel maar anders niet


    Darling, in the end, you've got to be your own hero, because everybody's busy trying to save themselves.

    Fuck, dit is vreemd! Precies deze stelling had ik vorig jaar met Nederlands, maar ik was jury, dus ik had geen mening. Net als toen ben ik jury. (cat) Grapje.

    Uhm, ik ben tegen, laat mensen met hun lichaam doen wat ze willen en laat ze lekker de risico's nemen; als het fout gaat merken ze vanzelf dat het niet zo slim was om silicoontjes inhun hangtieten te proppen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rivaille schreef:
    Oneens, dat moeten de mensen zelf weten + Eigen risico (Als het mis gaat).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oneens, ik ken mensen die echt last hebben van sommige dingen terwijl het toch niet noodzakelijk is.


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..