• Dus...
    Ik moet afvallen, zelfs mijn huisarts zegt het. Ik wil het zelf ook, maar ik heb iets, wat stress eten is.
    Hoe kan ik, bij bijvoorbeeld rennen/joggen, motivatie erin houden en ook bij het eten, dat ik niet meer zo snel naar al het zoete en slechte ga pakken?
    Ik wil dit heel graag, omdat ik me ook niet meer fijn in mezelf voel en me heel erg schuldig steeds voel...

    Dankjewel alvast ^^


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Krull schreef:
    Lees op internet wat de voordelen zijn van geen (of minder) suiker eten, en wat de nadelen zijn van wel (in grote mate) suiker eten. Dan word je nog meer wakker geschud én je ziet wat de voordelen nog meer zijn, op afvallen na. En suiker zit in heel veel producten dus als je suiker mindert (met als motivatie die vooroordelen), eet je vanzelf gezonder.

    dit inderdaad. Vooral witte suiker schijnt een chemisch gebleekte toestand te zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ontzeg je zelf gewoon nu van alle zoete dingen. Later kan je ze wel weer gaan eten, maar je bent nu eigenlijk bijna verslaafd aan het zoete eten. I.p.v. cola of dubbelfriss drink je water en i.p.v. alle zoete dingen (hagelslag, chocopasta) op je brood kies je nu voor vlees (geen worst, maar ham of kipfilet) en kaas. In de zomer geen magnum, maar hooguit een waterijsje. Geen koekjes of snoep tussendoor, maar fruit, snackgroente (de snackkomkommers zijn echte aanraders) of rijstwafels. Is in het begin doorzetten, maar dan kun je later veel beter nee zeggen tegen ongezond eten.


    From these ashes, I will rise

    Zoet is trouwens ook echt een verslaving. Als je twee weken al het zoet vermijt zul je merken dat je veel minder snel in de verleiding komt, dat is mijn ervaring in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 13:58 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Leonhardt schreef:
    Ontzeg je zelf gewoon nu van alle zoete dingen. Later kan je ze wel weer gaan eten, maar je bent nu eigenlijk bijna verslaafd aan het zoete eten. I.p.v. cola of dubbelfriss drink je water en i.p.v. alle zoete dingen (hagelslag, chocopasta) op je brood kies je nu voor vlees (geen worst, maar ham of kipfilet) en kaas. In de zomer geen magnum, maar hooguit een waterijsje. Geen koekjes of snoep tussendoor, maar fruit, snackgroente (de snackkomkommers zijn echte aanraders) of rijstwafels. Is in het begin doorzetten, maar dan kun je later veel beter nee zeggen tegen ongezond eten.

    Dit, maar dan geen kaas. Want dat is niet echt gezond.
    Misschien kun je proberen over je stress te praten met je ouders/vriendinnen/familie/wie dan ook, zodat je het misschien niet op hoeft te lossen met eten.


    I am an idiot, I move.

    Comanche schreef:
    Wat voor mezelf heel erg goed werkt, gewoon naar Obese kijken en denken: Als ik nu niet stop, verander ik in een groot wezen dat niet meer normaal iets kan doen. Je ligt dan de hele dag te niksen en te vreten, totdat je op een dag gewoon ontploft. Daarnaast, als je te dik wordt, krijgt je lichaam last van uitvalsverschijnselen. Om nog maar niet te spreken over diabetes...

    Andersom werkt dat trouwens ook goed :]. Je kijkt naar iemand waarvan jij een mooi figuur vindt hebben en denkt: yea met een beetje volharding kom ik daar ook. En niet alleen dat; ook nog es met een gezonde lifestyle.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Andersom werkt dat trouwens ook goed :]. Je kijkt naar iemand waarvan jij een mooi figuur vindt hebben en denkt: yea met een beetje volharding kom ik daar ook. En niet alleen dat; ook nog es met een gezonde lifestyle.


    Bij mij niet :'). Dan heb ik zoiets; ja dat gaat me toch nooit lukken *loopt direct naar de Mac* ..


    To infinity and beyond •

    Iets wat geen suiker bevat hoeft niet vies te zijn. Vanwege mijn spierziekte is het het beste als ik niet al te gesuikerde dingen eet. Er staan op internet genoeg recepten voor suikervrije donuts, wafels en zelfs brownies. Het enige wat er in zit is stevia, wat een natuurlijke zoetstof is en dus niet slecht is voor je lichaam.

    Ik hoop dat je daar wat aan hebt ^-^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 14:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ander word je zo D:


    Ik ben gemeen xoxo

    Het enige wat ik ga doe als ik zo'n eetbui krijg is een glas water drinken. Niet in een keer maar gewoon in 5 minuten ofzo. Maar bij mij is het meestal door vervelen..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Asmodeus schreef:
    ander word je zo D:


    oh mijn god HAHAHAHA


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Reezy schreef:
    Het enige wat ik ga doe als ik zo'n eetbui krijg is een glas water drinken. Niet in een keer maar gewoon in 5 minuten ofzo. Maar bij mij is het meestal door vervelen..


    herkenbaar :'s


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat ik overigens ook kan aanraden is om niets meer te eten vanaf ong 2 uur voor je naar bed gaat
    Als je slaapt gaat je spijsvertering veel langzamer
    Ik heb ook een of andere chinese afslank thee.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Motiveer jezelf met fruit en groente die je hemels vind, zoals aardbeien of ananas, verder vermijd vooral het frisdrank daar sluipen de meeste calorieën en koolhydraten mee naar binnen. Succes! c:


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Motiveer jezelf met fruit en groente die je hemels vind, zoals aardbeien of ananas, verder vermijd vooral het frisdrank daar sluipen de meeste calorieën en koolhydraten mee naar binnen. Succes! c:

    Haha, dankjewel! Ik mag trouwens geen frisdrank meer, want mijn buik kan daar niet meer tegen, haha. c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Voor je eet, een glas water drinken, maar dan echt voor àlles dat je eet. Soms verwart je brein dorst met honger. (en zelfs als je geen dorst hebt, vult het de maag al wat, is het gezond voor je urinesysteem en zal je niet snel last hebben van blaasontstekingen. Ik dronk vroeger nooit en had om de haverklap blaasontstekingen, op een gegeven moment waren zelfs mijn nieren ontstoken. Nu drink ik water voor elke maaltijd en dat helpt al :Y) )


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.