• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Kraaijkamp.
    Louis William Tomlinson | Ziallicious.
    Zayn Javadd Malik | Shaughnessy.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Vulcano.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Quatorze.

    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra/Bang voor:

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Ziallicious en Kraaijkamp openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Iedereen moet 'm voor 8uur afhebben anders liggen ze eruit. Dus het ligt helemaal aan diegene die hun rol nog moeten invullen. ^^

    Compleet af? Dan moet ik maar gauw bezig D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Compleet af? Dan moet ik maar gauw bezig D:


    Jap. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Iedereen moet 'm voor 8uur afhebben anders liggen ze eruit. Dus het ligt helemaal aan diegene die hun rol nog moeten invullen. ^^


    Jammer, huiswerk/school gaat toch echt voor.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    (...)

    Jammer, huiswerk/school gaat toch echt voor.


    Dat snap ik. Maar iedereen wist het ruimschoots op tijd. Het is dat we het al uitgesteld hadden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eh, eh. Als er een meisje vrijkomt, mag ik die dan en mijn spookmensje laten vervallen? Bij voorkeur "Vriendin" Harry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Eh, eh. Als er een meisje vrijkomt, mag ik die dan en mijn spookmensje laten vervallen? Bij voorkeur "Vriendin" Harry.


    Van mij wel. Die is toch niet uber belangrijk. :'D Ligt eraan of Butera op tijd is, anders wel. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn meisje is done.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ellison schreef:
    Rol: Scary bitch.
    Volledige naam: Allison Hildegarde.
    Bijnaam: Alls
    Leeftijd: Ze stierf op haar achttiende.
    Innerlijk: Allison is een losgeslagen vrouw en een wilde bras. Ze is altijd in de weer met één of ander project en de vallen rondom het huis zijn haar toedoen. Als kind was ze altijd heel erg vrolijk, als volwassene nog steeds wel, maar haar vrolijkheid had een sadistische kwade kant gekregen. Als ze een kwaad plannetje heeft dan zal ze helemaal in haar nopjes zijn, zeker als het plan is uitgevoerd. Ze kan echter ook compleet de andere kant op slaan en dan is ze stil en duister. Dit is als ze boos is, dan zal ze alles in zich opkroppen en zal er een duistere lucht om haar heen hangen, tot ze ontploft en dan zal ze half hysterisch iemand pijn gaan doen. Kort samengevat: ze komt vrolijk over, maar is sadistisch en als ze boos wordt kan ze op een hysterische moordtocht gaan. Haar bijnaam, Bloody Alli, kreeg ze al van de levenden met betrekking tot de bloed baden die ze nam en was een grap met verwijzing naar bloody Mary. De andere geesten gaven een andere betekenis aan 'bloody' en gebruiken het als eerder negatief. Ze vind het namelijk leuk om steken met anderen uit te halen.
    Uiterlijk:


    Extra/Bang voor:

    Toch maar even gedaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb de naam trouwens ook nog veranderd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Maak je vanavond het topic aan?

    Velton en Sivan zijn niet op tijd met inleveren, hun rollen vervallen. Iemand die zich aanbied? :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gimlas schreef:
    Maak je vanavond het topic aan?


    Ligt eraan of die andere twee snel vervuld worden. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Butera schreef:
    Rol:
    Een vriendin van Harry.
    Volledige naam:
    Chiara Alli Sudran
    Bijnaam:
    Chiara heeft meerdere bijnamen. Kiki en Al zijn eigelijk wel de bekendste. Zelf word ze graag bij haar 2e naam genoemd.''Alli''
    Leeftijd:
    Alli is achttien.
    Innerlijk:
    Alli is een meisje waar je veel plezier mee kan hebben. Je kan der mogen of niet mogen er tussen staan kan je niet. Als ze ziet dat je haar niet mag zal ze meteen afstand van je nemen ze houd niet van fake vrienden. Als ze je niet mag zal ze je snel duidenlijkmaken dat ze je niet mag. Haar vrienden zou ze nooit in de steek laten ze heeft dan ook moeite met mensen vertrouwen en vertrouwt niet zo snel. Het is een eigenschap van haar. En als je eenmaal binnen de vriendenzone bent zal ze je nooit laten gaan. Je kan je snel haar vriendin voelen terwijl je dat voor haar eigenlijk helemaal niet bent. Daar moet je voor oppassen aangezien ze sommige dingen vaak op een kwetsende toon kan overbrengen. Alli heeft dan ook heel vaak spijt voor de dingen die ze vroeger gezegd heeft. Ze heeft geen blad voor haar mond en zegt alles wat in haar opkomt. Ook kan ze snel boos worden.
    Uiterlijk:


    Extra/Bang voor:
    Ze is bang om alleen door het bos te lopen
    Even hier posten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Even hier posten.


    Ik had 'm al gezien. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Welke guys zijn er nog over van vriendinnen?
    Dat wordt toch niet perse je boyfriend?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.