• Welkom Harry Potter fans!
    Het is tijd dat de common rooms weer opgestart worden met de bijbehorende vier afdelingen Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff en Ravenclaw.
    Gryffindor; de afdeling die gesticht is door Godric Gryffindor. Deze afdeling staat bekend om zijn moed, lef, dapperheid en riddelijkheid.
    Slytherin; de afdeling die gesticht is door Salazar Slytherin. Deze afdeling staat bekend om zijn trots en zijn sluwheid.
    Hufflepuff; de afdeling die gesticht is door Helga Hufflepuff. Deze afdeling staat bekend om zijn harde werkers, geduld en zijn trouwheid.
    Ravenclaw; de afdeling die gesticht is door Rowena Ravenclaw. Deze afdeling staat bekend om zijn grootste wijsheid.

    Wij zoeken een aantal fanatieke mensen en vragen jullie dan ook om het lijstje hieronder serieus in te vullen. Dit is bedoelt ter introductie zodat je toegelaten kan worden tot de common rooms. Ook is dit een introductie naar elkaar toe, zo leer je elkaar een beetje beter kennen.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    - Welke films heb je gezien?
    - Welke boeken heb je gelezen?
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    - In welke afdeling zit jij?

    Inschrijvingen gesloten. Meer informatie volgt nog!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 13:52 ]

    - Vertel kort iets over jezelf.
    Mijn naam is Céline en ik ben 14 jaar oud.
    - Welke films heb je gezien?
    Allemaal, natuurlijk!
    - Welke boeken heb je gelezen?
    Allemaal, natuurlijk!
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    Mijn favoriete film is 7.2, omdat er zo veel dingen gebeuren en ze zijn allemaal even fantastisch.
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Mijn favoriete boek is boek 3, en ik heb geen idee waarom.
    - In welke afdeling zit jij?
    Mijn afdeling is Ravenclaw <3


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik vul het thuis even in, dan doe ik meteen de test van op welke afdeling ik hoor op Pottermore, omdat ik nu een beetje twijfel tussen Ravenclaw en Hufflepuff :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Go for Ravenclaw!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Naja, ik herken mezelf in beide ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    - Vertel kort iets over jezelf.
    Ik ben Isa, een enorme HP freak (wie in dit topic niet?) en ik ben soms nogal vaag.
    - Welke films heb je gezien?
    1,2,3,4,5,8 (shame on me)
    - Welke boeken heb je gelezen?
    All of them!
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    deel 5. Ik weet eigenlijk niet.
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Nou laat je me kiezen?!
    Ik denk deel 7, want dat einde is gewoon super. Maar deel 1-6 zijn ook zo leuk...
    - In welke afdeling zit jij?
    Ravenklauw!


    -

    VitaIncoluma schreef:
    Go for Ravenclaw!!!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vertel kort iets over jezelf.
    Ik ben Sophie, ik ben 16 Jaar. Ik ben grote fan van de Harry Potter-Boeken, en heb veel verschillende hobby's.
    Welke films heb je gezien?
    Alle films.
    Welke boeken heb je gelezen?
    Alle boeken.
    Wat is je favoriete film en waarom?
    Om eerlijk te zijn, heb ik geen favoriete film. Ik hou namelijk evenveel van alle films, en daarboven dan zelfs de boeken. Al moet ik zeggen dat ik deel 7 en deel 1 erg geslaagd vond. (Deel 2, 3, 4, 5 en 6 ook.)
    Wat is je favoriete boek en waarom?
    Ook bij boeken heb ik geen favoriet boek. Alle boeken hebben voor mij aantrekkelijke aspecten en stukken die ik graag lees.
    In welke afdeling zit jij?
    Ik heb nog geen test gedaan om dit uit te vinden, maar ik zou graag in Griffoendor horen.
    De reden waarom ik niet kan kiezen, is simpel: Ik wil dapper zijn als een Gryffindor, ik ben sluw als een Slytherin, hou van mijn vrienden en ben trouw als een Hufflepuff. Tenslotte ben ik zo nieuwsgierig en leergierig als een Ravenclaw, al helemaal als het om Magie gaat.


    Tijd voor koffie.

    Caffeine schreef:
    @ Avarosa: Is Nana je echte naam of niet? Want dat is echt een kick-ass name! <3
    Jup, dat is echt mijn naam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    - Vertel kort iets over jezelf.
    Umm ik ben Yazmine ik ben 13 jaar,en ik hou van lezen,schrijven tekenen en drummen.
    - Welke films heb je gezien?
    Allemaal.;)
    - Welke boeken heb je gelezen?
    ik heb alle geweldige delen gelezen.
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    Harry Potter and the Deathy Hallows II.Omdat het zielig en leuk is en er mooie momenten tussen zitten.
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Ik heb geen favoriet.Simpelweg omdat ik ze allemaal goed vind en ik niet kan kiezen.
    - In welke afdeling zit jij?
    Proud Gryffindor :Y)


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown


    - Vertel kort iets over jezelf.
    Mijn naam is Nichelle, ik ben dertien jaartjes jong en ben ter wereld gebracht op 02-02-2000. Ik houd erg van lezen, schrijven, films kijken, muziek luisteren, ga zo maar door ;'D.
    - Welke films heb je gezien?
    Allemaal.
    - Welke boeken heb je gelezen?
    Allemaal behalve het laatste deel, hij ligt op mijn nachtkastje alleen ik heb bijna geen tijd om er in te lezen.
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    Ik heb geen favoriet, ik vind ze allemaal super.
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Net zoals de vorige vraag, heb ik ook bij de boeken geen favoriet.
    - In welke afdeling zit jij?
    Slytherin :']

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 15:26 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kun je dat kutgeluid op Pottermore ook uitzetten? Ik zit namelijk tegelijkertijd een programma terug te kijken D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    - Vertel kort iets over jezelf.
    Ik ben Femke. James is mijn favoriete personage in Harry Potter. Ik ben 16 jaar oud en houd van eten.
    - Welke films heb je gezien?
    Alle, zo'n miljoen keer
    - Welke boeken heb je gelezen?
    Ook alle zo'n miljoen keer
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    Deel 7.2 omdat daar echt gave special effects inzitten.
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Deel 3 omdat hij zo geweldig is geschreven(net als de rest)
    - In welke afdeling zit jij?
    Ravenclaw! Yaay


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben een Hufflepuff (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    - Vertel kort iets over jezelf.

    Ik ben Jette, en ik ben 14 jaartjes oud. Mijn patronus is een kat, denk ik. Ik ben een Potterhead en Tribute, en ik HOU van muziek.
    - Welke films heb je gezien?
    Allemaal natuurlijk :3
    - Welke boeken heb je gelezen?
    Allemaaaaal :3
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    Deathly Hallows part 2 denk ik, en De Halfbloed Prins ook, omdat Luna daarin zit, en Ginny en Harry zijn daar zo schattig ;3 en die zijn het spannendst.
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Ik kan niet kiezen :/ De Vuurbeker is erg leuk, ook met de huiselven enzo, en Dobby die awesome is :3
    - In welke afdeling zit jij?
    Ravenklauw. Ik ben een ongemotiveerde Ravenklauw.


    sorry, ik MOEST ze er gewoon bij doen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    - Vertel kort iets over jezelf. Ik ben Fanny, ik ben 13 jaar oud. Ik hou van Harry Potter(like duh) en Ron is mijn favo personage. En ik typ nu op de ipad
    - Welke films heb je gezien? alle.
    - Welke boeken heb je gelezen? alle.
    - Wat is je favoriete film en waarom? Harry Potter and the chamber of secrets. Dat was de eerste film die ik heb gezien. Normale mensen beginnen meestal met het eerste deel, maar de serie was op tv en ik had deel 1 gemist. Het is mijn favo film omdat ik hem verreweg de spannendste vind.
    - Wat is je favoriete boek en waarom? die is moeilijk... Maar ik ga denk ik toch voor deel 7. Die is gewoon spannend en grappig.
    - In welke afdeling zit jij? Gryffindor :Y) nouja, volgens pottermore. Ik vond mezelf altijd een menging van Hufflepuf en Gryffindor maar blijkbaar is het dus toch Gryffindor.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''