• Vandaag heb ik wat kleine veranderingen aan de site doorgevoerd.

    - De nieuwsbrief wordt voortaan ook weer per mail verstuurd. Hij zal voortaan alleen verstuurd worden naar de 500 leden die als laatst online zijn geweest. Als dit allemaal goed gaat, kunnen we het uitbreiden naar 1000 of meer.

    - Je kunt nu meerdere bladwijzers en abo's tegelijk verwijderen.

    - Je kunt de pagina met abo's op je story nu sorteren op datum. Ook zie je op de overzichtspagina van je stories hoeveel abo's een story heeft.

    - Topics in het bemiddelaars forum komen niet meer bij de Actieve Topics te staan.

    - Je kunt nu melding maken van ongewenste stories/chapters en profielen.

    - Moderators kunnen gedichten aanpassen.

    - Je kunt nu als co-auteur geen kudo's meer geven aan je eigen story.

    - Wanneer een co-auteur een hoofdstuk aanmaakt, komt voortaan zijn/haar naam bovenaan dat hoofdstuk te staan in plaats van die van de hoofd auteur.

    - Het aantal hoofdstukken en woorden per story is opnieuw uitgerekend. Door de crash een paar jaar geleden waren er een heleboel stories waarbij stond dat ze hoofdstukken hadden terwijl dat (helaas) niet meer zo is. Voortaan zullen deze stories dus niet meer getoond worden wanneer je op Willekeurige Story klikt.

    - Bug verholpen zodat templates met zwarte achtergrond niet goed te lezen waren.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    ...
    - Moderators kunnen gedichten aanpassen.
    ...


    Mag ik vragen waarom dit is?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lekker bezig Rutger :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MistSnitch schreef:
    Bedankt!!


    (Die derde heb ik in de suggesties gezet *slijm slijm* (lol) )


    Opschepper! :p Mijn suggestie staat er nog niet in! D:
    hahahahah :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geweldig (:


    'Darling, just hold on'

    Krull schreef:
    Top!! Kleine aanpassingen, maar het is vaak ook erg fijn dat die kleine dingetjes er zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Reezy schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom dit is?

    Waarschijnlijk voor als er iets instaat dat gewoon echt niet kan en meteen actie moet worden ondernemen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 16:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geweldig, Rutger! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Krull schreef:
    Top!! Kleine aanpassingen, maar het is vaak ook erg fijn dat die kleine dingetjes er zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, lekker bezig (: En allemaal vandaag? Oo
    Klein vraagje though: Het is nu zo dat je echt goed ziet wie welk hoofdstuk heeft geschreven in plaats van dat alles op naam van de hoofdauteur staat (tenzij je er natuurlijk ergens extra bijzet wie van de twee het geschreven heeft). Ik vraag me af hoe het dan zit met de hoofdstukken laten meetellen voor je totale hoofdstukaantal. Want als hoofdauteur tellen alle hoofdstukken voor jou mee ook al heeft de ander ze geschreven, terwijl het toch fijner zou zijn (vanuit mijn oogpunt) als de hoofdstukken echt meetellen bij degene die ze geschreven heeft. Dit zal vast niet gaan voor oudere hoofdstukken/verhalen, maar misschien wel iets voor in de toekomst? Mijn vraag is dus: hoe zit het met het meetellen van hoofdstukken voor co-auteurs?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bedankt Rutger!


    Queer zijn is gewoon alles

    Newt schreef:
    Zo, lekker bezig (: En allemaal vandaag? Oo
    Klein vraagje though: Het is nu zo dat je echt goed ziet wie welk hoofdstuk heeft geschreven in plaats van dat alles op naam van de hoofdauteur staat (tenzij je er natuurlijk ergens extra bijzet wie van de twee het geschreven heeft). Ik vraag me af hoe het dan zit met de hoofdstukken laten meetellen voor je totale hoofdstukaantal. Want als hoofdauteur tellen alle hoofdstukken voor jou mee ook al heeft de ander ze geschreven, terwijl het toch fijner zou zijn (vanuit mijn oogpunt) als de hoofdstukken echt meetellen bij degene die ze geschreven heeft. Dit zal vast niet gaan voor oudere hoofdstukken/verhalen, maar misschien wel iets voor in de toekomst? Mijn vraag is dus: hoe zit het met het meetellen van hoofdstukken voor co-auteurs?
    Precies dit!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nice!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Geweldig! Bedankt. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Newt schreef:
    Zo, lekker bezig (: En allemaal vandaag? Oo
    Klein vraagje though: Het is nu zo dat je echt goed ziet wie welk hoofdstuk heeft geschreven in plaats van dat alles op naam van de hoofdauteur staat (tenzij je er natuurlijk ergens extra bijzet wie van de twee het geschreven heeft). Ik vraag me af hoe het dan zit met de hoofdstukken laten meetellen voor je totale hoofdstukaantal. Want als hoofdauteur tellen alle hoofdstukken voor jou mee ook al heeft de ander ze geschreven, terwijl het toch fijner zou zijn (vanuit mijn oogpunt) als de hoofdstukken echt meetellen bij degene die ze geschreven heeft. Dit zal vast niet gaan voor oudere hoofdstukken/verhalen, maar misschien wel iets voor in de toekomst? Mijn vraag is dus: hoe zit het met het meetellen van hoofdstukken voor co-auteurs?

    Die tellen voortaan ook mee voor de co-auteur.

    Je nieuwe totaal wordt pas uitgerekend op het moment dat je een nieuw hoofdstuk activeert of een bestaand hoofdstuk/story inactiveert.


    Dit is mijn signature...

    Gimlas schreef:
    Nice. Thanks!


    ©1998