• Vandaag heb ik wat kleine veranderingen aan de site doorgevoerd.

    - De nieuwsbrief wordt voortaan ook weer per mail verstuurd. Hij zal voortaan alleen verstuurd worden naar de 500 leden die als laatst online zijn geweest. Als dit allemaal goed gaat, kunnen we het uitbreiden naar 1000 of meer.

    - Je kunt nu meerdere bladwijzers en abo's tegelijk verwijderen.

    - Je kunt de pagina met abo's op je story nu sorteren op datum. Ook zie je op de overzichtspagina van je stories hoeveel abo's een story heeft.

    - Topics in het bemiddelaars forum komen niet meer bij de Actieve Topics te staan.

    - Je kunt nu melding maken van ongewenste stories/chapters en profielen.

    - Moderators kunnen gedichten aanpassen.

    - Je kunt nu als co-auteur geen kudo's meer geven aan je eigen story.

    - Wanneer een co-auteur een hoofdstuk aanmaakt, komt voortaan zijn/haar naam bovenaan dat hoofdstuk te staan in plaats van die van de hoofd auteur.

    - Het aantal hoofdstukken en woorden per story is opnieuw uitgerekend. Door de crash een paar jaar geleden waren er een heleboel stories waarbij stond dat ze hoofdstukken hadden terwijl dat (helaas) niet meer zo is. Voortaan zullen deze stories dus niet meer getoond worden wanneer je op Willekeurige Story klikt.

    - Bug verholpen zodat templates met zwarte achtergrond niet goed te lezen waren.


    Dit is mijn signature...

    Chocolata schreef:
    Je bent Jips suggestie nog vergeten, die is ook ingesteld - die suggestie om je voornaam en leeftijd bij het ballonnetje te zetten. Niet dat het heel belangrijk is of zo :').

    Geweldig, Rutger, thanks! ^^
    Wat ik me nu wel afvraag: waarom kan je topicposts nog niet melden, in plaats van het hele topic te moeten melden? Zou wel handig zijn :X.

    Rutger weet ook echt wie Jip is :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Rutger weet ook echt wie Jip is :'D
    HAHAHA +1


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Father schreef:
    (...)
    Rutger weet ook echt wie Jip is :'D

    - die suggestie om je voornaam en leeftijd bij het ballonnetje te zetten.

    Dat Jip/Wiarda het heeft voorgesteld, is bijzaak :3.
    OT: Ik heb meteen een nieuw hoofdstuk geschreven om te testen of het werkt, zien welke co-auteur wat heeft geschreven. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ballonnetje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    Ballonnetje?


    ^ This.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, dank je. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Geweldig! Dankjewel Rutger


    Miep

    Dat is fijn, vooral dat er meerdere abo's tegelijk kan verwijderen. Ik wilde mijn abolijst weer eens opschonen maar toen moest het nog een voor een. Dus bedankt Rutger!


    Physics is awesome

    Ligt het nou aan mij of kan ik helemaal geen kudo's meer geven aan stories?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Inflamarae schreef:
    Ligt het nou aan mij of kan ik helemaal geen kudo's meer geven aan stories?


    Ik kan het ook niet, krijg een foutmelding.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Inflamarae schreef:
    Ligt het nou aan mij of kan ik helemaal geen kudo's meer geven aan stories?

    Inderdaad (cat).
    Unknown column 'id' in 'field list'


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)


    Indeed D:


    26 - 02 - '16

    Dit vind ik nou leuk en fijn :'D

    Awesome!! Vooral die van co-auteur. Ik vond het echt een oneerlijk systeem.


    -

    - Je kunt nu als co-auteur geen kudo's meer geven aan je eigen story.


    Nog eerlijker! (yeah)


    Real bands save fans, real fans save bands.