• James zat in de bus en liet een scheet.


    The sun is up, the sky are blue, it's beautiful, and so are you

    Opnieuw kwam er een Franse kat die "Le Maow" zei. Ook had hij een baguette bij en een baret op


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    james vond het allemaal maar raar maar hij begon de geest van de hoer leuk te vinden en...

    Vroeg de geest van de hoer verkering waarop de geest van de hoer zei:


    The sun is up, the sky are blue, it's beautiful, and so are you

    Oma was weer op pluto en liet een scheet zodat ze terug vloog naar de aarde en de olifant achterliet op mars


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    De olifant stierf door eenzaamheid.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    de hoer zei; oh james ik dacht dat je het nooit zou vragen en begon hem te zoenen.

    Maar toen kwam de alchimist en die zei:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aaah ik ben de alchemist maar ik ben betoverd nu ben ik een kannibaal en ik ga jullie opeten!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    de hoer lachte spottend ik ben al dood moewhahaha en zorgde dat james ook niet dood kon. toen..

    Werd de alchemist boos en at zichzelf op


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Maar toen werd James wakker en zat in zijn eigen bed. Zijn moeder stond naast hem. O, het was allemaal maar een droom, dacht hij blij.

    THE END


    LE NEW VERHAAL

    Er was eens een meisje, Mia, en hield van ijsjes. Op een dag ging ze samen met haar hond Rakker wandelen. Maar toen zag ze..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 18:16 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Een Disney prinses en veranderde de wereld in haar opeens in een animatiefilm, dus Mia en Rakker...

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 18:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    keken verward om zich heen. Rakker rende weg toen hij Lady van de Vagebond zag lopen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je kunt wel raden wat ze deden... Spaghetti eten! Maar Mia was...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Allergisch voor spaghetti dus


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }