• James zat in de bus en liet een scheet.


    The sun is up, the sky are blue, it's beautiful, and so are you

    'Ga je mee naar de stad?' vroeg Noa.


    The sun is up, the sky are blue, it's beautiful, and so are you

    Dat wilde ze wel, totdat ze haar vriendje zag met een jongen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze waren zo bezig met elkaar, dat ze niet doorhadden dat er een zombie aanval was begonnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, lol, ik moet aan mn RPG denken. :"D
    Totdat de zombies keihard muziek afspeelden en een party begonnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedereen feestte volijk mee en niemand had door dat er steeds meer mensen en zombies verdwenen


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    'I dont care!' Zongen Noa en Jade


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    De twee jongens, waaronder Jades vriendje, verdwenen ook.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dit merkte jade wel op en begon zijn naam de schreeuwen 'milan ! waar ben je!'

    Toen hoorde ze haar telefoontje trillen: een sms van Milan. Er stond in: 'ik ben op school jullie zijn hartstikke te laat. Ik zou sprinten.' Het drietal verdwenen meteen om de hoek van 't steegje na het lezen van dit smsje. Binnen een mum van tijd waren ze in de klas.


    Some people are art and do art at the same time

    En zagen ze Milan niet in het klaslokaal, er was niemand.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zelfs de docent niet. Noa, Charlot en Jade gingen de hele school rond - maar het was leeg. Helemaal leeg. Ze sms'ten Milan: 'waar ben je dan? En waar is de rest?'.
    Later kregen ze een antwoord terug: 'We zijn in de klas, jullie zijn er niet.'
    Noa, Charlot en Jade begrepen er toen helemáál niks van. Ze zijn er juist wél, maar Milan en de rest zijn er niet. En Milan zegt precies het tegenovergestelde! Noa bijt op haar lip. 'Wat nu?' vraagt ze nerveus.


    Some people are art and do art at the same time

    'Milan? Ben je een geest?' vroeg Jade angstig


    The sun is up, the sky are blue, it's beautiful, and so are you

    Er kwam geen antwoord terug. Noa en Charlot besloten de school in en uit te gaan, hopend dat dan alles terug goed zou komen, maar wat bleek? Toen ze er terug inkwamen, zagen ze iedereen wel, behalve Jade! En Jade sms'te de twee net dat zij ook de school in en uit is gegaan en zij iedereen zag behalve Noa én Charlot! Wat hier gaande was, begreep niemand.


    Some people are art and do art at the same time

    Jade ging de school weer in en tot haar grote verbazing zag ze een zombie met het zelfde haar als Milan!


    The sun is up, the sky are blue, it's beautiful, and so are you

    ze liep naar hem toe maar gelukkig was het hem niet