• Beauty in the water, angel on the beach
    Ocean’s daughter, I thought love was out of reach
    'till I got her, had I known it could come true
    I would have wished in ’92, for a mermaid, just like you

    Just like you.

    What if you fell in love with a girl, who seemed perfect in every way?
    What if you fell in love with a boy, but had to hide one of the biggest secrets ever discovered?

    "I have to tell you something.
    I'm a mermaid,"
    I said.
    And then he started to laugh.


    De rollen.
          × Vijf meiden.
    - Avalon June McCallister || Inside [1,2]
    - Amarys Nim Ariel Calypso || Scamander [1,2]
    - Alessandra Crystal Valentine || Adnane [1,2]
    - Allirea Camira Wyune || Sivan [1,9]
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || LookAfterYou [1,2]

          × Vijf jongens.
    - Harry Edward Styles || Styles [1,2]
    - Louis William Tomlinson || JustMyHazza [1,2]
    - Niall James Horan || Vulcano
    - ZM. Gereserveerd door Butera
    - Liam James Payne || Velton [1,8]

    Rollentopic.
    Praattopic.

    Regels:
    - Minimaal hondervijfentwintig woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Let op je interpunctie.
    - Maximaal 2 personages, die niet in direct contact staan met elkaar.
    - Geen bromances, daar zijn bromance-RPG's voor.
    - Alleen je eigen personages besturen.
    - OOC tussen haakjes.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij, Ellison, tenzij anders aangegeven.


    Couples:
    Harry - Avalon
    Louis - Gwen
    Zayn - Amarys
    Liam - Allesandra
    Niall - Sivon


    Het begin:
    Iemand een idee, ik heb geen inspiratie ? D:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    http://www.ticketmaster.nl/event/one-direction-staanplaatsen-tickets/119403

    klik als je durft (cat)


    Because I love him, do I need another reason?

    [ja, had al gekeken. Mensen zijn echt gek.
    Ik ga lekker slapen hoor ;p
    Nee, ik koop me kaartje niet zelf, omdat ik sins vanavond, met iemand va Q gaat. En zij dus de kaartjes gaat kopen. OMG, hoop zo dat het goed komt! ;o]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (das wel slim, ja. Ik hoop voor je dat het lukt!)


    Because I love him, do I need another reason?

    ( Het is echt niet normaal hoe druk het al is voor die kaarten....Mijn ma is de hele nacht al wakker voor me met hetzelfde resultaten en dat is steeds weer die verschrikkelijk wachtrij. Maar veel succes allebei ^^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (nou, dan kunnen we iig gezellig samen stressen xd)


    Because I love him, do I need another reason?

    Gwenaelle Favre
    'Ja,' grijnsde hij. 'Dolfijnen zijn leuk, ze hebben veel meer humor dan mensen. En geloof me, mensen kunnen wat dat betreft erg veel leren van dolfijnen.'
    Ik schudde met een lach mijn hoofd. 'Je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben met die woorden. Maar geloof mij ook, als ik zeg dat sommige mensen van zichzelf ook al genoeg humor hebben en daar niets meer aan hoeven te veranderen.'
    'Ja?' zei Louis afwachtend toen niet veel later alleen een zachte 'uh' mijn mond verliet, maar er verder ook geen woorden meer achteraan kwamen. Ik sloeg mijn ogen neer, omdat ikzelf ook niet heel goed wist wat ik moest zeggen.
    Ik keek pas weer op toen Louis weer verschoof en me nog dichter tegen me aandrukte. 'Niets laat maar,' Het was slechts een fluistering waarna ik deze keer degene was die op mijn lip beet. Dat kwam doordat Louis iets dieper in de richting van mijn gezicht leunde en afwachtte tot wat mijn reactie hierop zou zijn.
    Mijn blik liet ik over zijn gezicht glijden en bleef uiteindelijk hangen bij zijn ogen. Terwijl er nog allemaal gedachten voorbij raasde in mijn hoofd, leunde ik onbewust al iets naar voren, om zacht een kusje op zijn lippen te plaatsen. Of ik wist waar ik mee bezig was? Nee, totaal niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -Ik ga even een praattopic maken.-

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 9:33 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    PRAATTOPIC, Whiee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson

    Ze keek me aan en leek iets te overwegen, ze leunde naar voren en kuste me zacht. Eerst schrok ik ervan, maar ik kuste haar al snel terug. Het leek een eeuwigheid te duren wat ik dus totaal niet erg vond, ik legde mijn hand in haar nek, om haar iets dichterbij te halen. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik was vergeten adem te halen, dus ik liet haar los en trok terug om naar adem te kunnen happen.
    'I-ik...' begon ik, niet wetend wat te zeggen. Ik sloot mijn ogen even, proberend helder na te denken terwijl een blos mijn wangen verwarmde. God, dit was awkward, normaal wist ik altijd wel wat te zeggen maar ik was gewoon volledig dichtgeklapt. Ik haalde even diep adem en stond op, kijkend in Gwen's grijze ogen reikte ik haar de hand.
    'Wil je misschien een stukje komen zwemmen? Het water is nog warm,' zei ik met een flauwe glimlach.


    Because I love him, do I need another reason?

    Gwenaelle Favre
    Louis schrok door mijn actie, maar op het moment dat ik terug wilde trekken, kuste Louis me al snel terug. Achteraf gezien leek het dan ook geen hele verkeerd stap, maar dat wist je van te voren nooit, toch? Dat was ook de reden dat ik net zo leek te twijfelen, want een vriend kwijtraken door een domme actie? Nee, dat was het laatste wat ik zou willen.
    Ik kroop nog ietwat dichter naar de jongen toe toen ik zijn hand in mijn nek voelde en hij me dichter naar zich toetrok. Op een gegeven moment trok de jongen zich terug en liet me ook los om naar adem te kunnen happen.
    'Je hoeft niets te zeggen,' zei ik zachtjes, want ik wist zelf ook niet goed wat te zeggen. Mijn hand plaatste ik tegen zijn wangen waar zich langzaam een blos vormde en mijn mondhoeken krulde nog verder omhoog, om als laatste nog een zacht kusje op zijn neus te drukken.
    'Ik had niet verwacht dat Louis Tomlinson ook zonder woorden zou zitten,' grinnikte ik, al was er niet veel later ook de verwarring van mijn gezicht te lezen. Toch pakte ik zijn hand vast bij de vraag die zijn mond verliet als teken dat ik met hem mee zou gaan. Alleen toen tot me doordrong wat er eerder was gebeurd, beet ik toch op mijn lip. Wat moest ik nu? Wat als dat wel de waarheid was?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Ik had niet verwacht dat Louis Tomlinson ook zonder woorden zou zitten,' grinnikte ze na een kusje op mijn neus gedrukt te hebben. Kinderachtig stak ik mijn tong naar haar uit. En ja, ik had toemstemming om kinderachtig te zijn, alleen ik had dat. Ik trok mijn shirt, dat ik had aangetrokken nadat ik zo was verbrand, over mijn hoofd uit en zette de zonnebril die nog steeds op mijn hoofd zat op mijn neus. Een halve grijns speelde om mijn lippen en ik zette arrogant mijn handen in mijn zij.
    'Denk je dat je me kan bijhouden? Of moet ik langzaam voor je gaan?' vroeg ik onschuldig. Ik draaide me op mijn hielen om en liep de zee in, zodra het water diep genoeg was dook ik er diep in.


    Because I love him, do I need another reason?

    Gwenaelle Favre
    Kinderachtig stak Louis zijn tong naar me uit waardoor ik lachend mijn hoofd schudde. Op een of andere manier was dit echt weer een reactie voor deze jongen en dat was misschien de reden dat ik het ook wel aan had zien komen. Hij was soms echt nog een klein kind, maar dat nam niet weg dat het niet leuk was.
    Een twijfelende blik was in mijn ogen te vinden toen Louis zijn shirt over zijn hoofd trok en de zonnebril op zijn neus. Verschillende gedachten raasde door mijn hoofd in de hoop op een goed excuus om niet mee te hoeven. Normaal was ik iemand die graag meeging, en ook geen uitdaging uit de wegging, maar nu wist ik het niet. Zeker niet meer toen hij arrogant zijn handen in zijn zij zette en inderdaad met de bekende vragen kwam.
    'Ik mag dan wel een meisje zijn, maar dat betekent niet dat je -je hoeft aan te passen,' antwoordde ik met een lieve, maar onschuldige glimlach. Ik keek de jongen na toen hij het water inliep en wist dat er nu heel snel een plan bij me op moest komen. Ik liet me op de rotsen zakken terwijl ik nog steeds nadacht. Waar was de inspiratie als je die nodig had?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    Deze zee had veel helderder water dan ik ooit ergens anders had gezien, in mijn leven. De vissen dartelen rustig om je heen en waren ook echt niet bang ofzo, misschien waren ze mensen gewend. Ik merkte op een gegeven moment dat ik adem te kort kwam en ik schoot naar de oppervlakte. In de verte zag ik Gwen nog steeds op de rotsen zitten.
    'Kom je nog?' riep ik luid genoeg zodat ze het kon horen. Uitdagend zwom ik weer naar de bodem. waar ik een sterke verandering in de stroming ontdekte. Waarschijnlijke dezelfde als die Avalon het bewustzijn had laten verliezen. Toen ik om me heen keek zag ik alle vissen één richting opzwemmen die ze waarschijnlijk in veiligheid brachten, dus het slimste was om ze te volgen, voordat ik met de stroming werd meegesleurd. Ik moest een aantal keer boven komen voor lucht, en ik werd ook steeds vermoeider. Maar de stroming veranderde weer en ik kon terug naar het strand.
    Toen ik weer op het droge zat vroeg ik Gwen: 'Wat in hemelsnaam wat dat ooit?'


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Ik wierp Louis een kwade blik toe. Ik had er zo'n hekel aan als hij dit deed. Het was dus misschien ook maar beter dat hij weg liep. Ik vroeg aan Avalon waar Alessandra dan was gebleven, maar misschien had ik dat beter niet kunnen doen. 'Alessandra, ik heb verder niemand zien verdwijnen.' De tranen schoten in haar ogen, maar ik bleef haar argwanend aankijken. Nee, natuurlijk had ze niets gezien, ze was er namelijk zelf ook niet. 'Harry, wat als haar iets overkomen is.' Ik kon dit niet. Ondanks dat dit van geen kante klopte, vond ik het verschrikkelijk om Avalon zo te zien. 'Wat als..' 'Niet van het ergste uit gaan.' Mompelde ik zachtjes. Het was heel tegenstrijdig met mezelf net, toen ikzelf stond te paniekeren, maar dat wist Avalon niet. Ik deed een stapje achteruit toen ze overeind krabbelde en wilde gaan zoeken. Maar voor ik ook maar iets kon stond Alessandra naast me, alsof er nooit iets gebeurd was. 'Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar jullie bekijken het maar.' Snauwde ik kwaad, waarna ik weg beende. Ik wilde niet eens meer een uitleg horen voor dit allemaal. Ik was zo in paniek geweest en wist echt wel wat ik gezien had. En nu werd ik voor achterlijk aangezien. Avalon haar verhaal klopte van geen kanten en ik wilde niet eens weten met wat voor achterlijks Alessandra aan zou komen als verklaring. Er werden hier spelletjes gespeeld en ik hoefde er niet aan mee te doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwenaelle Favre
    Mijn grijze ogen volgde de jongen in het water terwijl mijn mondhoeken omhoog krulde tot een brede glimlach. Het liefste had ik nu ook in het water gesprongen, maar dat was niet mogelijk. Nu niet en eigenlijk helemaal niet meer. Tenminste niet tot het moment dat ik alleen was of wist hoe of wat.
    In de verte hoorde ik Louis wat roepen, maar voor ik wat kon zeggen, was de jongen alweer naar de bodem gezwommen. Voor mijn gevoel klopte er iets niet en keek ik zoekend rond. Ik begon te twijfelen of ik alsnog het water n zou gaan en dan maar moest zien wat de gevolgen zouden zijn. Beter die gevolgen dan de gevolgen die het nu met zich mee zou brengen.
    Ik krabbelde overeind en liep langzaam ik de richting van het zand, want mijn blik had Louis alweer gevonden, die al snel weer op het droge zat.
    'Ik heb geen idee, Lou, ik heb geen idee,' zei ik zachtjes naar de waarheid. Ik had het wel meegemaakt of gehoord, maar wat het was, kon ik ook niet zeggen.
    Ik plofte naast hem neer en beet bedenkelijk op mijn lip. 'Ik zou wel wat willen verzinnen, een heel vreemd verhaal willen verzinnen, maar gezien je hier veilig zit ga ik niets verzinnen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer