• Beauty in the water, angel on the beach
    Ocean’s daughter, I thought love was out of reach
    'till I got her, had I known it could come true
    I would have wished in ’92, for a mermaid, just like you

    Just like you.

    What if you fell in love with a girl, who seemed perfect in every way?
    What if you fell in love with a boy, but had to hide one of the biggest secrets ever discovered?

    "I have to tell you something.
    I'm a mermaid,"
    I said.
    And then he started to laugh.


    De rollen.
          × Vijf meiden.
    - Avalon June McCallister || Inside [1,2]
    - Amarys Nim Ariel Calypso || Scamander [1,2]
    - Alessandra Crystal Valentine || Adnane [1,2]
    - Allirea Camira Wyune || Sivan [1,9]
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || LookAfterYou [1,2]

          × Vijf jongens.
    - Harry Edward Styles || Styles [1,2]
    - Louis William Tomlinson || JustMyHazza [1,2]
    - Niall James Horan || Vulcano
    - ZM. Gereserveerd door Butera
    - Liam James Payne || Velton [1,8]

    Rollentopic.
    Praattopic.

    Regels:
    - Minimaal hondervijfentwintig woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Let op je interpunctie.
    - Maximaal 2 personages, die niet in direct contact staan met elkaar.
    - Geen bromances, daar zijn bromance-RPG's voor.
    - Alleen je eigen personages besturen.
    - OOC tussen haakjes.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij, Ellison, tenzij anders aangegeven.


    Couples:
    Harry - Avalon
    Louis - Gwen
    Zayn - Amarys
    Liam - Allesandra
    Niall - Sivon


    Het begin:
    Iemand een idee, ik heb geen inspiratie ? D:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Allirea Wyune

    Het aanzicht van het gesprek van Louis en Gwen liet mij op mijn gemak voelen. Ergens kon ik ook wel lachen. Hadden ze nou echt niet door dat ik hun kon horen. Ik zat met mijn goede oor naar hun toe en ik hoorde toch duidelijk wat hun zeiden. En ik had natuurlijk ook ogen gekregen. Wauw ik word weer bijdehand. Ik woelde even met mijn voeten door het zand en ik hoorde opeens een hoge gil. Ik voelde tranen opkomen. Klote race. Even schoten mijn wenkbrauwen omhoog en besloot om hun moment te verstoren.
    '' Zeg eens tortelduifjes. Het punt dat ik half doof heeft niks te maken met mijn ogen en mijn rechter oor.'' Ik keek de 2 eventjes aan en aarzelde. '' Plus de mensen kunnen jullie allemaal horen. En Gwen. Er zijn vast wel meer zeemeerminnen. Ik bedoel nou ja... euhm. Ow shit.'' Dat laatste floepte er zo maar uit en het boeide mij eigenlijk niet zo erg. '' Nou ja. Ik zal het niet doorvertellen. Meerdere mensen zoals jou hebben hetzelfde probleem.'' Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en glimlachte. Ja meerdere mensen hadden hetzelfde probleem. En een van die mensen heten toevallig Allirea Camira Wyune.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gwenaelle Favre
    'Dat beloof ik, en daarbij, wie zou me ooit geloven?' grinnikte de jongen naast me.
    Ik haalde mijn schouders op terwijl een zachte 'uhh' mijn mond verliet. 'Ik denk niet heel veel mensen, want dit is volgens mij ook niet iets wat je vaak voor ziet komen,' Ik wees naar mijn staart, die heel langzaam weer verdween. 'Toch neemt dat niet weg dat er heus wel iemand zal zijn,'
    Toen mijn staart helemaal was verdwenen, stond ik op, om me vervolgens bij Louis op zijn schoot te laten zakken en mijn ene arm rond zijn middel te slaan. 'Dankjewel Lou,'
    Ik plaatste mijn hoofd tegen zijn schouder en luisterde naar de woorden die zijn mond verlieten. Gelijk een protesterend geluid mijn mond verliet. 'Ik ben blij dat je me wilt helpen, maar om nu terug te keren samen met jou...Nee dankjewel, want wie weet wat er anders gebeurd,'
    Na deze woorden vlogen mijn grijze ogen naar de persoon die ons tortelduifjes noemde. Allirea haar woorden zorgde dat verwarring in mijn ogen te lezen was, want volgens mij had ik toch echt iets gemist. 'Dat eerste had ik ook niet verwacht,' grinnikte ik zachtjes, maar werd toen toch weer serieus. 'Wat bedoel je met dat er vast wel meer zouden zijn? Weet je misschien iets wat wij nog niet weten? Maar je hebt wel gelijk dat het misschien niet de beste plaats wat om iets te bespreken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Als ik nu niet zo gespannen was geweest en niet enorm afgelijd werd door die glinsterende, blauwe staart in het water, had ik haar gekust. Dat was zeker. Maar dat was ik wel, dus ging het echt niet op nu. Avalon nam afstand en mijn armen vielen slap ik het water. Ze zei niets en zwom bij me weg. Ik zuchten en sloot mijn ogen even. Volgens mij was ik echt klaar voor het gekkenhuis. Toen ik mijn ogen weer opende, zat ze alweer op het strand en had ze haar benen terug. Langzaam zwom ik naar haar toe en liet ik me naast haar in het zand ploffen. 'Sorry dat je dat moest zien. Maar ik moest het kwijt. En ik wist dat ik aan jou de waarheid verschuldigd was.' Ik beet op mijn lip. Om eerlijk te zijn.had ik dit liever niet geweten. 'Ik vertrouw jou ook het meest.' Ik glimlachte en legde mijn hand even op haar bovenbeen. Ik was blij dat ze deze weer terug had. 'Het is goed. Je blijft nog steeds Avalon.' Glimlachten ik en drukte mijn lippen op haar wang.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Ik ga toch naar het concert! I'm sooooo happy. Ik zit in vak paars op de 25e c: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -dan sta je in hetzelfde vak als ik! =D-

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 15:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - En JustMyHazza & mij ^-^ Oké, volgens mij overbodig informatie gezien je dat al achterhaalt had-


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Avalon June McCallister.
    Harry glimlachte, en ik voelde zijn hand op mijn bovenbeen. Een lichte blos verscheen op mijn wangen. "Het is goed. Je blijft nog steeds Avalon." Hij leunde naar voren, en even voelde ik zijn lippen op mijn wang. Toen ze daar weer weg waren, liet het een brandend gevoel achter. Zijn ogen ontmoetten de mijne weer, en ik wist dat dit het perfecte moment was. We waren alleen en hij had zijn hand op mijn been, die alleen maar warmer leek te worden. Maar ik durfde niet. Ik was doodbenauwd om een blauwtje te lopen, of onze vriendschap te verpesten. Maar ik wilde het zo graag. Ik leunde een klein beetje naar hem toe, en kwam wat dichterbij zitten. Als hij niet wilde kon hij me nu stoppen, want ik was waarschijnlijk niet degene die de laatste stap zette en het gewoon deed.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 15:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Iemand voor Niall? Aangezien ik hier volgens mij nog niet eens gereageerd heb. x'D]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles
    Avalon zei niets meer en zelf wist ik ook niet zo goed wat nog te zeggen. Ik trok mijn hand terug en ging ermee door het zand. Zuchtend keek ik voor me uit en staarde ik naar de blauwe zee. Nooit meer zou ik normaal met haar kunnen zwemmen, zoals we altijd deden. Iets wat best een raar idee was, omdat we bijna altijd met zijn alle op het strand te vinden waren. 'Heb je zin in het kampvuur vanavond?' Vroeg ik, om maar gewoon een beetje te blijven praten. Kampvuur was iets wat hoorde bij mijn welbekende strandfeestjes. Alleen was dit voor wel echt alleen mijn goede vrienden en niet al die mensen die hier nu ook mee feesten, die ik amper tot niet kende. Ik keek weer op naar Avalon. Ik hoorde Louis al in mijn achterhoofd roepen dat ik niet zo moest staren en haar gewoon moest zoenen. Ik ging echt teveel met deze jongen om. Mijn ogen dwaalde af naar haar lippen en ik slikte even. Was dit wel een goed moment? Ik legde mijn hand terug op haar bovenbeen keek haar weer aan. Ik ging het gewoon doen. Wat had ik te verliezen? Ik was nog nooit afgewezen. En dat was het moment dat ik mijn lippen op die van haar drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Avalon June McCallister.
    Hij haalde zijn hand van mijn been, en ik keek naar mijn schoot. Ik keek een paar seconden erna weer op, en mijn ogen ontmoetten de zijne. Zijn blik schoot naar mijn lippen, en hij slikte. Vervolgens was zijn hand weer op mijn bovenbeen, en net toen ik me begon af te vragen waar hij mee bezig was drukte hij zijn lippen op die van mij. Een explosie van vlinders vond plaats in mijn middenrif, en zachtjes kuste ik hem terug, terwijl een van mijn handen zich verplaatste naar zijn schouder. Het was een rustige kus, wat ik voor de eerste keer wel zo romantisch vond. Niet meteen bij de eerste keer de tong erin steken, daar was ik totaal niet van.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Omdat Ziallicious haar account geinactiveerd heeft neemt LookAfterYou haar rol over. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Mijn topics en hii)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:47 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    Harry Styles
    Ik wist niet zo goed waarom ik haar nu opeens kuste. Het leek me gewoon logisch om het te doen en het was er een perfect moment voor. Avalon was altijd al een leuk meisje geweest en ik had er al vaker overna gedacht, maar nu met dat enge zeemeermin gedoe, vond ik het toch een raar idee. Gelukkig kuste ze me wel terug, wat al een hele opluchting was. Ik was nog nooit afgewezen en dat wilde ik graag zo houden. En daarbij wilde ik al helemaal niet afgewezen worden door haar. Het zou alles verpesten. De kus duurde even, maar uiteindelijk trok ik langzaam terug. Ik beet even op mijn lip. 'Zie je wel, nog steeds Avalon.' Bevestigde ik, waarna ik even in haar been kneep en nog een klein kusje op haar lippen drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Avalon McCallister
    Hij trok zich na een paar minuten langzaam terug en beet op zijn lip. Ik ging er glimlachend overheen met mijn duim, omdat hij dat daarstraks ook bij mij had gedaan. "Zie je wel, nog steeds Avalon." Zei hij bevestigend, en ik sloot mijn ogen toen hij zacht ik mijn been kneep en me nog een klein kusje gaf. Ik bracht mijn gezicht naar het zijne. "Maar je hebt me nog nooit gekust voor dat ik zo was. Misschien was ik voor het meerminnengedoe wel een verschrikkelijk slechte kusser. You'll never know." Zei ik lachend. Ik kroop tegen hem aan in het zand, en sloot mijn ogen weer. Ik kon niet blijer zijn dan nu, afgezien van het feit dat ik nu een staart kreeg als ik in contact kwam met water.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.