• Beauty in the water, angel on the beach
    Ocean’s daughter, I thought love was out of reach
    'till I got her, had I known it could come true
    I would have wished in ’92, for a mermaid, just like you

    Just like you.

    What if you fell in love with a girl, who seemed perfect in every way?
    What if you fell in love with a boy, but had to hide one of the biggest secrets ever discovered?

    "I have to tell you something.
    I'm a mermaid,"
    I said.
    And then he started to laugh.


    De rollen.
          × Vijf meiden.
    - Avalon June McCallister || Inside [1,2]
    - Amarys Nim Ariel Calypso || Scamander [1,2]
    - Alessandra Crystal Valentine || Adnane [1,2]
    - Allirea Camira Wyune || Sivan [1,9]
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || LookAfterYou [1,2]

          × Vijf jongens.
    - Harry Edward Styles || Styles [1,2]
    - Louis William Tomlinson || JustMyHazza [1,2]
    - Niall James Horan || Vulcano
    - ZM. Gereserveerd door Butera
    - Liam James Payne || Velton [1,8]

    Rollentopic.
    Praattopic.

    Regels:
    - Minimaal hondervijfentwintig woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Let op je interpunctie.
    - Maximaal 2 personages, die niet in direct contact staan met elkaar.
    - Geen bromances, daar zijn bromance-RPG's voor.
    - Alleen je eigen personages besturen.
    - OOC tussen haakjes.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij, Ellison, tenzij anders aangegeven.


    Couples:
    Harry - Avalon
    Louis - Gwen
    Zayn - Amarys
    Liam - Allesandra
    Niall - Sivon


    Het begin:
    Iemand een idee, ik heb geen inspiratie ? D:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avalon June McCallister.
    "Niet van het ergste uit gaan." Mompelde hij. Net toen hij een stapje achteruit zette om mij mijn gang te laten gaan, stond Allesandra naast ons. En het was alsof haar nooit iets gebeurd was. Een verbaasde uitdrukking verscheen op mijn gezicht. "Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar jullie bekijken het maar." Snauwde Harry, en boos liep hij weg. Alls was dus ook een meermin waarschijnlijk. Ik schudde met mijn hoofd en draafde vervolgens achter Harry aan. "Harry, wacht." Ik kwam naast hem lopen. "Het was inderdaad een leugen, maar de waarheid zal je sowieso niet geloven." Ik keek hem vastberaden aan, en pakte hem stevig bij zijn pols. "Dus dan moet ik het je maar laten zien." Ik trok hem mee naar de zee, liep het water in en verdween onder de golven, en kwam een eindje verder weer boven. Iedereen was veel te druk met feesten om maar iets te zien. "Kijk onder water, en je zult het zien." Mijn benen waren verdwenen, en de blauwe vissenstaart was terug.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 15:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik was er klaar mee. Dit hoorde een leuk feestje te zijn en ik liet het niet verpesten door twee meiden die me een beetje de stuipen op het lijf jaagde en daarna zo achterlijk deden. Ik hoorde Avalon mijn naam roepen, maar liep gewoon door. Ik hield er gewoon niet van als mensen zo raar tegen me deden. In mijn ooghoeken zag ik dat ze naast me kwam lopen, maar ik stapte gewoon door. 'Het was inderdaad een leugen, maar de waarheid zal je sowieso niet geloven.' Ik rolde even met mijn ogen. Ja, alsof ik dat nog niet doorhad. Ik wist dat ik me nu als een klein kind gedroeg, maar mensen moesten gewoon niet tegen me liegen. Ik stopte pas met lopen en keek Avalon voor het eerst weer aan, toen ze mijn pols vastgreep. In eerste instantie wilde ik me meteen weer lostrekken en weglopen. Maar ik wilde eigenlijk wel weten waarom ze niet gewoon eerlijk was en zei wat er echt gebeurd was. Want ik had het idee alsof ze me als achterlijk beschouwde nu. Ik snapte er werkelijk niets meer van en liet me meetrekken naar het water. Ze verdween al snel in de golven en een heel stuk verder kwam ze al snel weer boven water. Vragend keek ik haar aan, niet snappend wat ze nu aan het doen was. 'Kijk onder water en je zult het zien.' Ik keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan, maar besloot te doen wat ze me vroeg. Gewoon omdat ik geen ruzie wilde. Ik liet me onderwater zakken en toen ik zag wat er met Avalon was gebeurd schok ik me dood. Water kwam mijn longen binnen stromen, omdat ik was vergeten dat ik maar beter mijn mond dicht kon houden onderwater en krampachtig wist ik me omhoog te werken waar ik bijna stikte. Ik hoesten en proesten het zeewater weer naar buiten. Dit was een grap. Dit kon gewoon niet waar zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Avalon June McCallister.
    Hij keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan, maar toch deed hij wat ik zei. Ik keek hem aan onderwater, en schrok toen hij bijna in het water leek te stikken. Hij wist zich omhoog te werken, en ik zwom naar hem toe. "Gaat het?" Ik keek hem aan met een verontschuldigende blik. "Ik wilde niet liegen, maar ik kon moeilijk zeggen: Hey Harry, toen ik de zee in werd getrokken werd ik wakker op Zerin, met een vissenstaart. Dat had je sowieso niet geloofd." Ik keek hem serieus aan. "Niemand mag dit te weten komen, Harry. Ik weet niet hoe het is gebeurd en waarom, maar als er iemand achterkomt," tranen begonnen zich weer te vormen bij mijn ooghoeken. "Dan gaan ze waarschijnlijk allemaal onderzoeken doen, en dan gaan ze ons opensnijden en... Ik ben bang." De laatste zin kwam er als een fluistering uit.

    -Ik zit erover te denken dat als ze de jongens als mermaid zoenen dat ze dan mermen worden, maar dat weet ik nog niet zeker
    +
    Ik wil even zeggen dat ik vind dat je een hele mooie schrijfstijl hebt ^-^ -

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    -Ik zit erover te denken dat als ze de jongens als mermaid zoenen dat ze dan mermen worden, maar dat weet ik nog niet zeker

    (Dan is Lou er al een tijdje een zeg :Y))


    Because I love him, do I need another reason?

    JustMyHazza schreef:
    Ellison schreef:
    -Ik zit erover te denken dat als ze de jongens als mermaid zoenen dat ze dan mermen worden, maar dat weet ik nog niet zeker

    (Dan is Lou er al een tijdje een zeg :Y))

    -Als de meiden een staart hebben bedoel ik dan.-

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    -Als de meiden een staart hebben bedoel ik dan.-

    Oh, op die manier, laat maar xd


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson

    Ze zat naast me neer en zei bedenkelijk: 'Ik zou wel wat willen verzinnen, een heel vreemd verhaal willen verzinnen, maar gezien je hier veilig zit ga ik niets verzinnen.'
    'Aaawh, was je bezorgd om me?' zei ik onschuldig, meisjesachtig knipperend. Ik sloeg mijn armen om haar heen, niet zeker wat we nu waren. Ik zuchtte even en mijn ogen zochten de rest van de groep. Ik zag Avalon en Harry in het water wat me liet grijnzen, hij had het weer voor mekaar hoor. Mijn grijns vervaagde toen ik Harry's geschokte en lichtelijk bange uitdrukking zag. Ik fronste, Gwen aanstotend.
    'Wat zou daar aan de hand zijn denk je?' vroeg ik, haar onbewust dichterbij trekkend. Ik drukte mijn lippen op haar schouder, nog steeds mijn twee vrienden in het water in de gaten houdend.


    Because I love him, do I need another reason?

    Allirea Wyune

    Water, water en nog eens water. Dat was alles wat ik herrinerde. Mijn ogen opende zich en kou voelde ik tegen bijna volledige ontblote bovenlijf aankomen. Ik kuchte door het zoute water dat in mijn longen was gekomen en ik keek rond. Ik zag de zee en in de verte zag ik kleine felle lichtjes. 'Harry's strandfeest' Ging er door mijn hoofd. Ik wist gelijk alles weer. Ik was gaan zwemmen. En was in slaap gevallen. Mijn handen legde ik op mijn staart en ik keek naar de verte. How wacht. Een staart? Ik voelde mijn ogen groter worden en mijn handen haalde ik bliksemsnel van het meerdere gekleurde visding af. Dit kon niet waar zijn. Ik bewoog hem eventjes. Ik bekeek mijzelf nog een keer. Mijn bikini was verdwenen en in plaats daarvan had ik een staart en een paarse bh met amethisten bezet en parels. En het allerergste. Er zaten ook nog glitters op. Om het aanzicht niet meer te hoeven zien liet ik mij in het waterzakken en probeerde te zwemmen. Na een aantal minuten lukte het aardig en ik zwom weer naar boven. Kijkend naar het strand waar ik hoorde te zijn. Ik zwom weer naar beneden richting het strand. Na een tijdje besloot ik om weer omhoog te komen en zwemde naar de rots waar mijn kleren lagen. Ik trok mijzelf uit het water toen ik zeker wist dat niemand keek. Ik wachte totdat mijn benen weer tevoorschijn kwamen samen met mijn bikini. Snel trok ik mijn kleren aan en keek naar de andere. Zo zag ik Hary geschrokken kijken naar Avalon. En Gwen en Louis samen zitten. Niet wetend waar ik naar toe moest keek ik rond. Nadat ik een paar stappen richting Harry en Avalon had gezet besloot ik toch om naar Gwen en Louis te gaan. Hopend op geen uitbrander aangezien hun 2 er wel erg knus uitzagen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:33 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gwenaelle Favre
    'Aaawh, was je bezorgd om me?' zei Louis onschuldig, meisjesachtig knipperend.
    Ik grinnikte zacht, door zijn manier van doen en knikte toen langzaam als antwoord. Ik schoof nog iets dichter naar de jongen toe toen ik zijn vertrouwde armen weer om me heen voelde. Pas op dat moment drong tot me doordat hij zijn armen om me heen had geslagen terwijl hij net uit het water was gekomen. Dat betekende dat mijn huid in contact kwam met water waardoor -- Mijn ogen vergrootte zich iets bij de gedachten wat er zou gebeuren. Hoe ging in me hier in een aantal tellen nog uit redden?
    Mijn gedachten werden verstoord door Louis en mijn ogen vlogen zijn kant op. Daarna keek ik rond en snapte ik wat hij bedoelde en op dat moment viel me ook op dat de andere een aardig stuk van ons verwijderd waren en we nog wel uit het zicht zaten.
    'Ik zou het niet weten,' mompelde ik zachtjes. 'Maar ik moet je, denk ik, iets vertellen,' Nog voor de woorden mijn mond hadden verlaten, had ik me uit zijn greep gewurmd en pakte mijn handdoek van de rotsen af. Hopende dat het niet te laat was, want anders had ik echt een groot probleem. 'Het gaat over het feit dat ik zo stil was net. Maar ik ben bang dat als je het weet, dat je me vreemd gaat vinden.' mompelde ik zachtjes. Ik liet me weer naast Louis zakken terwijl ik mijn gezicht in mijn handen verstopte. Laat het voor een keer goed aflopen alsjeblieft.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -Ik weet nog even niet of me dat een leuk idee lijkt. aan de andere kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet.
    en dankje ;x
    Ik vind jou ook prettig schrijven :3

    Harry Styles
    ik was gedrogeerd. het kon niet anders. Ik zag dingen die er niet waren en draaide door. Toen Avalon dichterbij kwam struikelde ik meteen naar achter, maar wist mezelf nog net staande te houden. "Gaat het?" Ik kon haar enkel geschockeerd aankijken en verder niets. Mijn lichaam leek versteend, net als mijn hersens. "Ik wilde niet liegen, maar ik kon moeilijk zeggen: Hey Harry, toen ik de zee in werd getrokken werd ik wakker op Zerin, met een vissenstaart. Dat had je sowieso niet geloofd." Ik hoorde het haar wel zeggen, maar het kwam allemaal al niet meer binnen. "Niemand mag dit te weten komen, Harry. Ik weet niet hoe het is gebeurd en waarom, maar als er iemand achterkomt," Ze bleef maar doorpraten, maar het enige wat ik kon doen was haar met grote ogen aanstaren. Het enige wat ik me telkens weer bedacht, was dat ik hier weg moest. Of tenminste toch heel hard gaan gillen. Maar ik kon het allemaal niet. "Dan gaan ze waarschijnlijk allemaal onderzoeken doen, en dan gaan ze ons opensnijden en... Ik ben bang." De tranen in haar ogen deden het hem. ik geloofde haar. ik begon zachtjes te stamelen, maar er kwam geen zinvol woord uit mijn mond. Het was officieel. ik was klaar voor het gekkenhuis. 'Zeg me alsjeblieft dat ik hallucineer.' Wist ik uiteindelijk met moeite naar buiten te krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson

    Ze stond vlug op en pakte haar handdoek, ik keek haar verward terwijl ze sprak.
    'Het gaat over het feit dat ik zo stil was net. Maar ik ben bang dat als je het weet, dat je me vreemd gaat vinden.' mompelde ze, ze ging naast me zitten en haar gezicht verborg ze in haar handen. Ik was nu helemaal de draad kwijt, wat bedoelde ze? Ik trok haar dicht tegen me aan, zachtjes trekkend aan haar handen om ze voor haar gezicht te halen.
    'Verberg jezelf nou niet, ik wil dat je me aankijkt,' zei ik sussend. Ze leek echt wanhopig om iets, wat me echt frustreerde. Het ene moment zat ze nog dicht tegen me aan, het andere nam ze weer afstand. Ik trok nu echt haar handen weg en hield haar kin omhoog, zodat ze me aankeek.
    'Je kan me alles vertellen, ja?' zei ik serieus terwijl ik mijn voorhoofd tegen het hare drukte. Als klap op de vuurpijl hoorde ik iemand achter ons, ik draaide me om en zag Allirea aan komen lopen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:59 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Wie voor Zayn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -Dankje! c: -
    Avalon June McCallister.
    Hij begon te stamelen, maar kon er geen zinnig woord uitkrijgen. Ik had zelf gegild toen ik het zag, ik begreep zijn reactie. Maar ik verlangde naar troostende woorden, een arm om me heen, terwijl zijn vingers met de mijne speelden. Dat hij me afleidde van deze afschuwelijke gebeurtenis. En tegelijk besefte ik me nog iets. Ik was verliefd op hem. Ik schudde mijn hoofd, en de tranen begonnen te stromen. "Zeg me alsjeblieft dat ik hallucineer." Ik schudde mijn hoofd weer. "Was het maar zo, maar ik..." Meerdere snikken ontsnapten me, en ik keek hem aan. "Ga alsjeblieft niet weg," snikte ik. Ik zou het begrijpen als hij dat wel deed. Ik was veranderd in een monster. Zelfs dit werd me niet gegund. Ik was een wees, had vrijwel altijd gefaald in de liefde en nu dit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Verkeerde topic, lol.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 20:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gwenaelle Favre
    Ik voelde hoe Louis me weer dicht tegen zich aantrok, zachtjes aan mijn handen trekkende om deze voor mijn gezicht weg te halen. Deze keer stond ik het toe, want misschien moest ik het maar gewoon vertellen. Het zou toch wel een keer verkeerd lopen en misschien kon deze jongen me helpen uitzoeken wat er was gebeurd.
    'Verberg jezelf nou niet, ik wil dat je me aankijkt,' zei hij sussend. 'Lou, dat wil je nu misschien, maar dat wil je straks echt niet meer,' mompelde ik zachtjes terwijl hij mijn handen nu echt wegtrok en mijn kin omhoog hield, zodat mijn grijze kijkers de zijne weer ontmoette.
    'Dat weet ik, maar dit niet. Ik weet zelf nog geeneens wat het is, want het is pas een aantal uur zo, als deze tenminste al voorbij zijn. Daarbij wil ik je niet kwijt,' zei ik zachtjes terwijl ik de handdoek met een hand stevig vasthield. Als klap op de vuurpijl hoorde ik iemand achter ons. Fijn, nu waren er twee mensen die me \o uit konden lachen. Hoe lang kon het duren voor iedereen het te weten zou komen, zodra deze twee het te weten kwamen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer