• Nou, ik was even iets aan het doen, ik weet al niet meer wat want mijn hoofd zit vol van het idee dat ik het bedacht.

    Het is het jaar [ben er nog niet helemaal uit wanneer, jullie mogen ook met suggesties komen], er is net een nieuwe treintunnel gemaakt die van [naam stad/land] naar [naam stad/land] gaat. Hij zou drie uur reistijd besparen. Enkele studenten, die dit wel eens willen uitproberen, besluiten op de dag van de eerste rit aanwezig te zijn. Er zijn ook vele andere mensen die allemaal een gok willen wagen.
    Als ze eenmaal in de trein zitten gebeuren er rare dingen. Het personeel verdwijnt uit het niets, de stroom valt uit en het lijkt er op geen enkele mogelijke manier op dat ze aan de andere kant van de tunnel terecht zijn gekomen... Tam tam taaaam.


    Zal ik dit dus verder uitwerken of niet?

    Eventuele toevoegingen:
    - Parallelle dimensie waarin ze terecht komen waarin ze allerlei dingen moeten doen om terug te kunnen naar de normale wereld.
    - De trein is tot stilstand gekomen diep in het hart van de tunnel en ze moeten samenwerken om te kunnen overleven en de trein weer aan het werk te krijgen.

    Suggesties voor titels:
    - Disaster
    - The Tunnel

    Als jullie verdere ideeën hebben mogen jullie het zeggen.


    LE TOPIC

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 23:31 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem goed hoor. Nu kijken of er mensen zich aanmelden. ^^

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ik vind hem goed hoor. Nu kijken of er mensen zich aanmelden. ^^


    Okeuj, even een topicje maken dan (;


    26 - 02 - '16

    Le topic!


    26 - 02 - '16

    Yes! Zal 'm meteen toevoegen c:


    † Love? I want to sleep.