• ik ga weeral xD een Twistory schrijven .
    Deze keer gaat het over een wees , dit is een soort van samenvatting -
    > Hoi ik ben Kellie Ulivor
    Ik ben een wees die natuurlijk in een weeshuis woont
    In seatlle.
    ik ben ook 14 jaar.
    omdat het hier gevaarlijk een beetje is in Seatlle gaan ze me naar Forks sturen .
    en dan ga ik niet meer naar een weeshuis school maar naar een echte school
    ook ben ik blind
    Maar ik heb een Kat die ik begrijp en zij mij , Ruvielle heet ze
    Ik heb nooit kleuren kunnen zien , maar ik heb wel betere reukvermogen en ik alleen de gedachtes van mijn kat zien , niet van andere dieren dat is alleen als ze met mij een band hebben .
    Zo , een nieuw leven tegemoet

    Wat nodig
    Kellie
    De kat :Ruvielle
    Nieuwe vrienden :
    .. (mogen jullie zelf kiezen )
    Vampier die ze later tegenkomt ...
    en nog wat andere personages ,die jullie mogen bedenken .

    De story is nog niet online
    ik heb ook Co-writers nodig ;)
    VioletRoses - Nina
    die mss vanuit de perspectief van de personage die ze hebben schrijven

    personage :
    Ras:
    naam:
    leeftijd:
    karakter:
    extra:
    uiterlijk : liefst foto ;)

    de cullens en denalis komen erin ook ;) en het is de jaar 2056 ,wanneer de cullens opnieuw in Forks komen wonen

    Personages :
    Allison Smitch -co auteur?: nog niet (wie wil stuur Pb)

    Ruby Wise

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 16:39 ]


    CHAOS

    personage : wat moet hier staan?
    Ras: (mag Shapeshifter??) zo ja, Shapeshifter
    naam: Alison Smith
    leeftijd: 15
    karakter: heel hyper, verlegen tegen mensen die ze niet kent
    extra: Haar Shapeshifter vorm is een wolf met 2 verschillende ogen
    uiterlijk :



    Weet niet of het handig is co-auteur te worden.
    Heb het sowieso al heel druk met mijn verhaal Seven's Secrets:$


    be gay do crimes

    DemigodAisha schreef:
    personage : wat moet hier staan?
    Ras: (mag Shapeshifter??) zo ja, Shapeshifter
    naam: Alison Smith
    leeftijd: 15
    karakter: heel hyper, verlegen tegen mensen die ze niet kent
    extra: Haar Shapeshifter vorm is een wolf met 2 verschillende ogen
    uiterlijk :



    Weet niet of het handig is co-auteur te worden.
    Heb het sowieso al heel druk met mijn verhaal Seven's Secrets:$

    okjj is niet erg Dan kan ik of iemand anders die schrijven of tewel jij als je ooit tijd hebt ,als je de spoiler al hebt gelezen ,staat er dat het de jaar 2056 is :Y)


    CHAOS

    Personage
    Ras: Heks
    Naam: Ruby Wise
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ruby is een vlotte meid die voor niets of niemand achteruit deinst. Ze vind zichzelf helemaal goed zoals ze is en daar is ze trots op. Ze is erg zelfverzekerd, alleen niet als het op magie aankomt. Ze heeft nooit een leermeester gehad dus met magie is ze erg voorzichtig (wat juist gevaarlijk is). Verder is ze een flirt, zowel jongen als meisje, maar soms is ze gewoon aardig maar wordt het door andere fout opgemerkt. Ruby houd van spontaniteit en zou ook niet snel iets opgeven. Ruby is erg hartelijk en zal met iedereen praten, ze is een echte sociale vlinder en fladdert zo door een menigte heen. Ze is een geval apart ze valt snel op door haar grote bos haar, hiermee is ze erg blij en haar aparte kledingstijl af en toe (vintage/retro, maar ook normaal af en toe). Ze doet niet veel aan make-up gezien ze dat niet nodig vind.
    Extra: Heeft een kleine tattoo op haar enkel van vogeltjes die uit een kooi ontsnappen.
    Uiterlijk:



    WenseKronik schreef:
    Personage
    Ras: Heks
    Naam: Ruby Wise
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ruby is een vlotte meid die voor niets of niemand achteruit deinst. Ze vind zichzelf helemaal goed zoals ze is en daar is ze trots op. Ze is erg zelfverzekerd, alleen niet als het op magie aankomt. Ze heeft nooit een leermeester gehad dus met magie is ze erg voorzichtig (wat juist gevaarlijk is). Verder is ze een flirt, zowel jongen als meisje, maar soms is ze gewoon aardig maar wordt het door andere fout opgemerkt. Ruby houd van spontaniteit en zou ook niet snel iets opgeven. Ruby is erg hartelijk en zal met iedereen praten, ze is een echte sociale vlinder en fladdert zo door een menigte heen. Ze is een geval apart ze valt snel op door haar grote bos haar, hiermee is ze erg blij en haar aparte kledingstijl af en toe (vintage/retro, maar ook normaal af en toe). Ze doet niet veel aan make-up gezien ze dat niet nodig vind.
    Extra: Heeft een kleine tattoo op haar enkel van vogeltjes die uit een kooi ontsnappen.
    Uiterlijk:




    dus wil je haar schrijven vanuit jouw perspectief als co-auteur . ;) of niet :)
    Dankje voor je perosnage


    CHAOS

    Oow ik heb alleen voor een personage gemaakt omdat je die nodig had ;)

    WenseKronik schreef:
    Oow ik heb alleen voor een personage gemaakt omdat je die nodig had ;)

    owkjej dan zal ik ùmaar moeten zoekn wie wel wil schrijven nog bedankt voor de personage :D


    CHAOS

    personage : Snap ik niet hahah
    Ras: (kan het een half vampier/half Shapshilfter zijn?) anders Vampier :)
    naam: Alyssa Moore
    leeftijd: 15
    karakter: Als ze nieuwe mensen tegen komt kan ze heel bot doen, maar als je haar echt goed kent is ze lief, behulpzaam, hyper en kan de gekste dingen doen :)
    extra: Ze is dus half shapeshilfter half vampier (als het mag dan hea) ze heeft een gaven, ze kan zich mens laten zijn (alleen uiterlijk zoals blauwe ogen ipv goud en gewoon huidskleur en niet koud) en ze kan voelen als mensen gaven op haar of iemand anders gebruikt
    uiterlijk: http://www.zastavki.com/pictures/originals/2013/_Brown-haired_girl_with_piercing_in_nose_047446_.jpg (is link van foto)

    Het lijk me best wel leuk om te schrijven, ik doe het ook wel alleen dan op papier en ik heb een story alleen ik had een poos geen inspiratie haha :)

    lawea schreef:
    personage : Snap ik niet hahah
    Ras: (kan het een half vampier/half Shapshilfter zijn?) anders Vampier :)
    naam: Alyssa Moore
    leeftijd: 15
    karakter: Als ze nieuwe mensen tegen komt kan ze heel bot doen, maar als je haar echt goed kent is ze lief, behulpzaam, hyper en kan de gekste dingen doen :)
    extra: Ze is dus half shapeshilfter half vampier (als het mag dan hea) ze heeft een gaven, ze kan zich mens laten zijn (alleen uiterlijk zoals blauwe ogen ipv goud en gewoon huidskleur en niet koud) en ze kan voelen als mensen gaven op haar of iemand anders gebruikt
    uiterlijk: http://www.zastavki.com/pictures/originals/2013/_Brown-haired_girl_with_piercing_in_nose_047446_.jpg (is link van foto)

    Het lijk me best wel leuk om te schrijven, ik doe het ook wel alleen dan op papier en ik heb een story alleen ik had een poos geen inspiratie haha :)
    tuurlijk Renesmee is ook half vampier ;) enuuh als je wil voeg ik je toe bij onze schrijvers comitee ( zo noem ik dat :D )


    CHAOS

    Jaah is goed haha

    lawea schreef:
    Jaah is goed haha

    als je de verhaal al een beetje las dan kun je natuurlijk ook een hoofdstuk bijschrijven , alle personages die hier gemaakt waren zitten in dezelfde school als kellie ,(jouw personage lkent de cullens niet (is dat ok e:D ?)


    CHAOS

    Dit is Alyssa

    door:
    [ url = (hier de url dus de link naar je plaatje ] Hier wat je wilt zeggen [/url] en dan sluiten
    Zo krijg je wat je hierboven aan ziet, een link naar je plaatje ;)
    Of gebruik het URL knopje die in je balkje zit (rechts van spoiler) en plak je link daartussen

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 11:52 ]

    ok dankje :D


    CHAOS

    personage : Ruby wise
    Ras: Weerwolf(of als je als iets hebt voor Ruby)
    naam: Ruby Wise
    leeftijd: 16
    karakter: Ruby is heel vrolijk, en houd van alles behalve boos zijn of ruzie. Ze is verslaafd aan muziek, en ze kan ook heel goed zingen. Ze is helemaal in de mode, en is meestal veelste druk


    extra: Ze noemen haar Rubybeertje omdat ze zo zacht is

    Khoop dat ie goed isxxx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Wrenloveer schreef:
    personage : Ruby wise
    Ras: Weerwolf(of als je als iets hebt voor Ruby)
    naam: Ruby Wise
    leeftijd: 16
    karakter: Ruby is heel vrolijk, en houd van alles behalve boos zijn of ruzie. Ze is verslaafd aan muziek, en ze kan ook heel goed zingen. Ze is helemaal in de mode, en is meestal veelste druk


    extra: Ze noemen haar Rubybeertje omdat ze zo zacht is

    Khoop dat ie goed isxxx



    Leuke naam ;) maar als je even iets omhoog scrolt zie je dat mijn personage ook zo heet x)

    Wrenloveer schreef:
    personage : Ruby wise
    Ras: Weerwolf(of als je als iets hebt voor Ruby)
    naam: Ruby Wise
    leeftijd: 16
    karakter: Ruby is heel vrolijk, en houd van alles behalve boos zijn of ruzie. Ze is verslaafd aan muziek, en ze kan ook heel goed zingen. Ze is helemaal in de mode, en is meestal veelste druk


    extra: Ze noemen haar Rubybeertje omdat ze zo zacht is

    Khoop dat ie goed isxxx
    Wensekonin heeft wel wat gelijk aar als je wil kun je die personage spelen ;) :D


    CHAOS