• haay iedereen, ik weet niet of dit bij dit sub-topic moet of bij school, het heeft er alle bij mee te maken dus ja ^^ . In ieder geval, ik ben dus gisteren van driedaagse terug gekomen, ik zal even uitleggen wat het is vorr het geval dat je het niet kent.Tijdens de driedaagse is het eigenlijk de bedoeling dat je je klas beter leert kennen en je faat sporten en activiteiten doen met heel het derde jaar. Daar komt het op neer, je hebt dit alleen in het eerste en in het derde jaar. Maar zoals ik dus al zei het was echt GEWELDIG, ik ben beter bevriend geraakt met de meisjes vanmijn klas zn met pensen van de vriendengroep op school. Zoals sommige van jullie weten heb ik een crush ( hier is de link naar dat topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155583&page=last&message=175) Nu deze driedagen was hij heel de tijd bij de groep, maar ik heb een klein probleem. Mijn beste vriendin vertelde dat ze hel niet moest en dat er geen klik was, en dus staat zei nooit bij obs, de groep. Ik wil hem echt beter leren kennen enzo. maar nu zij dat heeft gezegd heb ik het gevoel dat ik moet kiezen....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Misschien kan je je spelling wat beter verzorgen en vaker gebruik maken van de Enter-knop, want dit is nogal lastig om te lezen.

    Ik zou je gewoon niks aantrekken van de mening van je vriendin. Mijn crush zit toevallig in mijn vriendengroep, waardoor mijn vriendinnen hem wel mogen, maar bekijk het eens van de positieve kant. Je moet niet bang zijn dat jouw vrienden verliefd worden op je crush :Y).
    Ik ben blij voor jou dat de driedaagse op school - dat hebben wij ergens in oktober ook, het heet "vriendschapsdagen" - leuk is geweest! Dat is toch het belangrijkste? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Misschien kan je je spelling wat beter verzorgen en vaker gebruik maken van de Enter-knop, want dit is nogal lastig om te lezen.

    Ik zou je gewoon niks aantrekken van de mening van je vriendin. Mijn crush zit toevallig in mijn vriendengroep, waardoor mijn vriendinnen hem wel mogen, maar bekijk het eens van de positieve kant. Je moet niet bang zijn dat jouw vrienden verliefd worden op je crush :Y).
    Ik ben blij voor jou dat de driedaagse op school - dat hebben wij ergens in oktober ook, het heet "vriendschapsdagen" - leuk is geweest! Dat is toch het belangrijkste? ^^



    Thanks voor het advies, maar ik heb ook het probleem dat de helft van mijn vriendinnen van die groep ook een crush op hem hebben, maar nu mijn eerste doelstelling is gewoon goede vrienden te worden.
    En sorry voor de enter-toets, ik was gehaast en ben met de IPad aan het typen. X


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Mocht jij van je beste vriendin geen kennis maken met die gozer? Ik snap 'm geloof ik niet helemaal door de fouten enzo. Nogal lastig te lezen.
    In ieder geval, ik zou er met je beste vriendin over praten. Dat hoeft natuurlijk niet, want zij kan jou niks verbieden, maar als je die gozer echt beter wilt leren kennen moet je dat vooral doen. Wie houd je tegen? Not me :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.