• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Cult schreef:


    -

    Ik ben klaar met nachten wakker liggen door piekeren. Body, staph it!


    26 - 02 - '16

    Hoofdpijn *kreun*


    -

    Jesh, m'n download is klaar. Logie, here I come :9~


    Deep inside, I've never felt alive

    Caffeine schreef:
    Omg. Wat heeft mijn vader vandaag? Hij is zowaar aardig! Hij komt net weer binnen om m'n koffie bij te schenken C:

    Dat had hij niet bij mij gedaan! o;

    OT: Urgh, fijn dat mijn keel naar de knoppen is door dat hoesten. Godverre.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    denk je dat ik elke x zin heb in dit?

    Leave me alone for fucks sake!


    26 - 02 - '16

    If you could make a hair product that doesn't smell like aftershave.

    That would be great.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Holy fuck, waarom had ik een headache attack? That like, never happens. And I mean never.


    No growth of the heart is ever a waste

    echt, zoek maar iemand anders zodat hij je niet meer "leeg' laat voelen <,<

    God ik verbaas me altijd over hoe wanhopig ik wel niet ben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Filmpje kijken met lieve vriendinnetjes. Gosh, het is meer lachen dan film kijken :'D

    Ik ging woensdag genezen zijn? Daarom dat ik nu nog doodziek thuis zit en o, ja, voor ik het vergeet : dank jullie wel,hé, lieve klasgenoten van me, om notities voor me bij te houden of me in elk geval over te laten schrijven! Zou op jullie beurt geen hulp van mij meer verwachten; oh,maar dan is het ruzie zeker?


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ik denk dat ik zo maar eens Van Hellsing op ga zetten. Nu heb ik daar zin in, nadat ik dat telkens hier voorbij zag komen. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ik denk dat ik zo maar eens Van Hellsing op ga zetten. Nu heb ik daar zin in, nadat ik dat telkens hier voorbij zag komen. :']


    Je wilt me vandaag gewoon pesten hè? Echt hoor, heb ik je nog gematst doe je zo. Lekkere zus ben jij. -_-


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki