• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Je wilt me vandaag gewoon pesten hè? Echt hoor, heb ik je nog gematst doe je zo. Lekkere zus ben jij. -_-

    Ik hoef niet gematst te worden. Trouwens, ik heb toch die twee opdrachten gedaan. Niet zo zeuren, jij! En ja, ik weet dat ik lekker ben hehehehehe :').

    OT: Okay, dan ga ik zo maar *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pom, waarom ben je toch weer zo heerlijk random?


    26 - 02 - '16



    Het zou leuk meegenomen zijn als mijn - potentieel toekomstige - vent zo stijlvol gekleed zou zijn als dit fijne hapje hier. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cult schreef:
    Pom, waarom ben je toch weer zo heerlijk random?

    Wat een dichtkunst. :Y)

    OT: ARGH. IK WIL FILM KIJKEN, maar het wil niettttt. Het is net alsof mijn computer zegt: "Nope! Hier heb ik nog wat leuke updates en vines voor je, die je MOET lezen."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thee maakt alles beter. Zalig (joehoe)


    -

    Staan er twee madammen in "De Val van 1 Miljoen" te twijfelen of het nu "Moriaantje zo zwart als roet" of "Mexicaantje zo zwart als roet is"! Komaan zeg! Dat liedje is waarschijnlijk gemaakt toen zij nog klein waren.
    Go home and give me the money!

    STUPIDITY AND IGNORANCE PISS ME OFF!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En toen had ik zin in maandag.

    De hele dag heb ik al het idee dat het Zondag is i.p.v. Zaterdag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben goed bezig :'3 al bij twee verhalen een nieuw hoofdstuk geschreven! Nu nog de derde ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morticia schreef:
    De hele dag heb ik al het idee dat het Zondag is i.p.v. Zaterdag.


    Ik ook x_x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I need to stop.

    You really are the worst mom ever!


    -

    Buh, waarom gaat mijn favoriete topic meestal zo sloom? D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    WIHOE! *O*
    Eindelijk heb ik een wedstrijd afgerond :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, nu kan ik niet meer terug. Wie A zegt, moet ook B zeggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"