• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Altijd word ik genegeerd. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Neehee! Ik ben geen 12! Ik ben 16! Waarom word ik áltijd jonger geschat?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Neehee! Ik ben geen 12! Ik ben 16! Waarom word ik áltijd jonger geschat?

    Cuz you're a cutie :P


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Cuz you're a cutie :P


    Ahww(: that's sweet;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ahww(: that's sweet;p

    And true (:

    OT: Die geluid maakt me echt gek!


    -

    Bij mij is het omgekeerd. Ze schatten mij altijd veertien of vijftien terwijl ik naar mijn weten toch echt wel twaalf ben (:.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 23:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Buh, waarom reageert en nu niemand op? Ik heb al tijden lang de link klaarstaan. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nou, nu staan er 3 series op de "wil ik volgen"-lijst. Atlantis, Dracula en The 100. De laatste twee moet ik gaan downloaden, omdat de zenders niet in Nederland te ontvangen zijn. Damn >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Chocolata schreef:
    Bij mij is het omgekeerd. Ze schatten mij altijd veertien of vijftien terwijl ik naar mijn weten tich echt wel twaalf ben (:.


    Ze schatten mij vaak tussen de 17 en 19, maar ik ben 16, lol. Ik ben één keer 16 geschat, dat was jij. Dat was best grappig omdat je me daarvoor 19 schatte, lol. x] In ,,real life" schatten ze mij 13 omdat ik klein ben, geen make-up draag en een bruggertas heb - ik wordt wel 'ns uitgemaakt voor brugger - terwijl ik zelfs in de 5e hoor te zitten. X]

    OT: AAAAH, IK HOU VAN FILMS KIJKEN MET MIJN BESTIIEEEEE. Hoewel we alle twee meer internetten dan kijken, lol.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 23:04 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chocolata schreef:
    Bij mij is het omgekeerd. Ze schatten mij altijd veertien of vijftien terwijl ik naar mijn weten toch echt wel twaalf ben (:.


    Hahaha, ik zou het fijner vinden als mensen mij ouder schatten. Ik ben ooit 8 geschat-,- hahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    YES. Monsters University!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha, ik zou het fijner vinden als mensen mij ouder schatten. Ik ben ooit 8 geschat-,- hahah

    Ja, en ik ooit tien (cat). Dat vond ik gewoon beledigend, want ze had al de rest ook veel jonger ingeschat...
    @Incantatem: Echt? x'D.

    OT: Lolz, ik moet voor Lapro - éên of ander vak voor 'hoogbegaafden' of zo - een project maken. Zou ik Siamese tweelingen of fanfictie nemen? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zoveel (mooie) herinneringen.. Aan een stom persoon..

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ja, en ik ooit tien (cat). Dat vond ik gewoon beledigend, want ze had al de rest ook veel jonger ingeschat...
    @Incantatem: Echt? x'D.

    OT: Lolz, ik moet voor Lapro - éên of ander vak voor 'hoogbegaafden' of zo - een project maken. Zou ik Siamese tweelingen of fanfictie nemen? :')


    Ja, haha, maar het eerste wat ik dacht was: Zo, iemand weet ook 'ns mijn échte leeftijd te raden. x']

    OT: Gezelluuuuug!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aaah nog 15 dagen voordat The Walking Dead weer terug komt!


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.