• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    RavensMoon schreef:
    (...)0.o dan gooi ik mijzelf van de flat.

    Nooooooo! Don't ya even think about that. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Irvine schreef:
    Hahahahahhahahhahaahh, ik amuseer me zo erg om dit hahahha.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Irvine schreef:
    Hahahahahhahahhahaahh, ik amuseer me zo erg om dit hahahha.

    Nou, wij allemaal xD


    -

    1 zin kan mijn humeur zo erg veranderen. Tranen rollen gewoon over mijn wangen. Waarom jou?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh, kut, ik moet nodig naar de plee, maar anders word die hond wakker als ik voorbij loop. Dan hoor ik dat beest nog tot laat in de nacht janken. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sivan schreef:
    1 zin kan mijn humeur zo erg veranderen. Tranen rollen gewoon over mijn wangen. Waarom jou?

    Hey now!! Wil je erover praten? Ik kan goed luisteren (flower)


    -

    Ichi ni san yon ro roku nana hachi kyu juu
    Blablabla zo leuk om dingetjes te weten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom voel ik me zo leeg van binnen.. Waarom voel ik me zo alleen... Waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn.. Waarom zie je niet dat ik van je hou.. Waarom heb je me verlaten... Waarom ben ik er eigenlijk nog?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rey schreef:
    (...)
    Hey now!! Wil je erover praten? Ik kan goed luisteren (flower)


    Het is een lang verhaal en ik heb het gevoel dat ik dan mensen lastig val :$

    OT: Alleen maar angst. Opnemen of niet?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Peculiaris schreef:
    Waarom voel ik me zo leeg van binnen.. Waarom voel ik me zo alleen... Waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn.. Waarom zie je niet dat ik van je hou.. Waarom heb je me verlaten... Waarom ben ik er eigenlijk nog?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Het is een lang verhaal en ik heb het gevoel dat ik dan mensen lastig val :$

    OT: Alleen maar angst. Opnemen of niet?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sivan schreef:
    (...)

    Het is een lang verhaal en ik heb het gevoel dat ik dan mensen lastig val :$

    OT: Alleen maar angst. Opnemen of niet?

    Nou, mij zal je heus niet lasting vallen. Doe het gerust. Als je wilt natuurlijk.


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Nou, mij zal je heus niet lasting vallen. Doe het gerust. Als je wilt natuurlijk.


    Hmm ik zal wel het ff uitleggen enzo.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hide my head, I want to drown my sorrow
    No tomorrow
    No tomorrow
    And I find it kind of funny
    I find it kind of sad
    The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
    I find it hard to tell you
    I find it hard to take

    Sivan schreef:
    (...)

    Hmm ik zal wel het ff uitleggen enzo.

    Okay (K)


    -