• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ugh, hij zit beneden te roken, ik kan het ruiken. Blegh. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ugh, hij zit beneden te roken, ik kan het ruiken. Blegh. ><

    Wie? :3
    Ik heb de laatste tijd echt een speurneus ontwikkeld voor tabak, wiet en andere dingen :'). En hoesten dat ik dan doe! Ik kan niet tegen de geur van cannabis.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    gosh srrly guys ik ben 21 en werd van de week 30 geschat >.> wees blij dat je jonger word geschat.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    gosh srrly guys ik ben 21 en werd van de week 30 geschat >.> wees blij dat je jonger word geschat.

    O_O


    -

    Rey schreef:
    (...)
    O_O
    exacly my reaction :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)exacly my reaction :P

    Hhaha, nog altijd beter dan een facepalm, right? :P


    -

    RavensMoon schreef:
    (...)exacly my reaction :P

    Toen ik 15 was, werd ik 23 geschat.. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Toen ik 15 was, werd ik 23 geschat.. D:
    altijd nog beter dan 30 xD ik had echt zoiets van dalijk ben ik 30 en word ik 40 geschat...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    gosh srrly guys ik ben 21 en werd van de week 30 geschat >.> wees blij dat je jonger word geschat.


    Jonger worden geschat is ook niet altijd even leuk xd. Werd 14 geschat en niet serieus genomen xd. Totdat ze merkten dat ik al 19 ben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Help ik heb zoveel huiswerk en testen ! Ik zit in vijfde jaar en ja dat is een moeilijk jaar maar toch kom ik tijd te kort :'(


    If it is meant to be, it will be !

    Shion schreef:
    (...)

    Jonger worden geschat is ook niet altijd even leuk xd. Werd 14 geschat en niet serieus genomen xd. Totdat ze merkten dat ik al 19 ben
    nog een keer xD fucking 30!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)altijd nog beter dan 30 xD ik had echt zoiets van dalijk ben ik 30 en word ik 40 geschat...

    of 60 xp


    -

    Rey schreef:
    (...)
    of 60 xp
    0.o dan gooi ik mijzelf van de flat.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oeh. Ik kreeg een reactie op m'n tweet over Live Request. Hopen dat ze Muse nu ook echt gaan draaien. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hahahahahhahahhahaahh, ik amuseer me zo erg om dit hahahha.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.