• 1 meisje komt vrij




    We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Taormina - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,3
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marnie[?] - 1,2
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,3
    - Zayn Javadd Malik - Camp - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - Delilah[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Zaillicious - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,2
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,3

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,3
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Kraaijkamp - Liam[?] - 1,11
    - Delilah Gerson - KLAINEISBACK - Zayn[?] - 1,15
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,14
    - - - -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum)
    Geboorteplaats:
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Innerlijk:
    Verliefd op: (alleen voor One Direction voor nu)
    Probleem: (alleen voor One Direction voor nu)
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Iedereen heeft tot woensdag avond.


    Bowties were never Cooler

    ZaynNiall schreef:
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 13 september 1993, 20
    Geboorteplaats: Mullingar, Westmeath, Ierland.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Niall is een lieve jongen die bijna nooit iemand kwaad zou doen. Over het algemeen wordt hij niet snel boos, als hij dat wel is heb je echt iets verkeerds gedaan. Je moet hem niet aan het huilen maken. Als hij huilt ziet hij er uit als een verloren puppy en kun je meestal spontaan medelijden met hem krijgen. Als je gemeen tegen hem doet kan hij dat soms ook nogal zwaar oppakken en kan hem dat soms ook aan het huilen maken. Net als teleurstellingen.
    Hij is altijd wel vrolijk en ziet het beste er altijd van iets in. Al kan dat soms irritant zijn als hij nog hyper is in de nacht en iedereen wil gaan slapen. Maar toch is het fijn om hem in de buurt te hebben, want meestal word je wel vrolijk als je hem ziet en hem vrolijk ziet doen.
    Niall houdt van eten en je ziet hem dat ook vaak doen. Het maakt niet uit hoeveel hij eet, hij komt eigenlijk nooit iets aan. Iets waar anderen soms wel jaloers op zijn.
    Niall heeft niet vaak een vriendin, maar als hij die wel heeft zal hij er alles aan doen om haar te beschermen al is hij niet echt angstaanjagend.
    Verliefd op: Louis
    Probleem: Niall is verliefd op Louis, maar voelt zich ook aangetrokken tot Zayn. Hij gaat dan ook vreemd met Zayn.
    Extra: -


    Done.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Camp schreef:
    Naam: Zayn Jawaad Malik.
    Leeftijd: 12 januari 1993, 20 jaar.
    Geboorteplaats: Bradford, Verenigd Koninkrijk.
    Uiterlijk:



    Zayn heeft een getinte huid, ogen, zwart haar met een blonde stres. Verder is hij 1.75 lang en heeft een goed gebouwd, gespierd lichaam. Door de stress is hij wel een aantal kilo's verloren maar nu hij weer normaal eet gaat het beter en ziet hij er ook fitter uit.
    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Hij geniet van de fans en het zingen. Zayn lijkt over het algemeen een kille gast die alles haat.. Als je Zayn echter leert kennen, is het een stille jongen die zich zo veel mogelijk probeert af te sluiten van iedereen, en liever op zichzelf ergens is, maar als je een band met hem schept is hij een grappige en vrolijke jongen die helemaal niet meer zo stoer is. Hij heeft een hekel aan mensen die spotten met zijn familie. Hij kan nogal snel aggresief worden dan, al probeert hij zich onder controle te houden. Soms heeft hij wel eens last van woedeaanvallen maar dit houdt hij redelijk goed onder controle en weet ook wanneer het te heftig wordt, maar bang om een knap uit te delen is hij zeker niet.
    Verliefd op: Chantelle 'Chantie' Madrid Valentino
    Probleem: Zayn is homo maar wil Chantelle geen pijn doen hiermee. Ook weten de jongens dit niet want hij wil niet dat dit als een zwakte van hem wordt gezien. Alleen Niall weet hier iets van en is dan ook vreemd met hem gegaan. Eigelijk ziet hij homo zijn als een zwakte voor zichzelf terwijl hij graag stoer en sterk blijft.
    Extra: Zayn rookt al een aantal jaar. Hij is hevig verslaafd. Hij kan niet zwemmen, daarom heeft hij ook een angst voor water. Hij heeft drie zussen, waarvan één oudere, en twee jongere. Hij heeft ook zijn beide ouders nog en heeft een hele hechte band met zijn familie. Hij heeft het vaak moeilijk met het feit dat hij zo veel weg is voor de band maar toont dit bijna nooit in het bijzijn van andere.


    Ik denk dat hij zo'n beetje klaar is ;)


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Thanks allebei.

    Klopt het zo?


    Bowties were never Cooler

    Ik vindt hem kloppen :)


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Ik bedoel het begintopic


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Ik bedoel het begintopic


    Volgens mij wel.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    KiliOfDurin schreef:
    Ik bedoel het begintopic


    I know


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Ow, okay. nu alleen de meisjes nog en we zijn klaar


    Bowties were never Cooler

    En misschien een liefje voor Liam, maar dat kan opzich ook zonder


    Bowties were never Cooler

    Ik schrijf mij uit. IK heb het een beetje heel erg druk momenteel met schaatsen en school enzo en anders ga ik mijn rol verwaarlozen ;(
    Sorry!!
    Xx


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben bezig met mijn rol, bijna af


    Do what you love, love what you do

    @Sivan Heel jammer maar begrijpelijk. Succes!

    @MaitePayne Heel erg fijn


    Bowties were never Cooler

    Oeh, mag ik dan Sivans meisje overnemen? -Stiekem lees ik dit dus nog, ja-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @Kraaijkamp Is goed


    Bowties were never Cooler