• 1 meisje komt vrij




    We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Taormina - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,3
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marnie[?] - 1,2
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,3
    - Zayn Javadd Malik - Camp - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - Delilah[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Zaillicious - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,2
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,3

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,3
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Kraaijkamp - Liam[?] - 1,11
    - Delilah Gerson - KLAINEISBACK - Zayn[?] - 1,15
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,14
    - - - -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum)
    Geboorteplaats:
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Innerlijk:
    Verliefd op: (alleen voor One Direction voor nu)
    Probleem: (alleen voor One Direction voor nu)
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:58 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)
    Heeft voor mij geen zin. Ik heb 2e t/m 5e tussenuur


    Dat is wel balen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lekker thuis zitten is ook een vak...


    Bowties were never Cooler

    Nu moet Niall alleen nog een probleem hebben. 'K ga daar ff over nadenken.:'D


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZaynNiall schreef:
    Nu moet Niall alleen nog een probleem hebben. 'K ga daar ff over nadenken.:'D


    Misschien kan je overleggen met de mensen die hun meisje nog niet hebben ingevuld? ^-^


    Because I love him, do I need another reason?

    En Zayn


    Bowties were never Cooler

    JustLovegood schreef:
    Naam: Evana Bella Iones
    Leeftijd: 18 jaar 19/05/1995
    Geboorteplaats: Swords, Ierland
    Uiterlijk:


    klik klik klik
    Evana heeft lange golvende bruine haren. Ze heefd donker bruine ogen met een klein beetje groen in. Evana is 1,72 meter lang en is best slank.
    Innerlijk:Evana is nogal stil,verlegen en ook een beetje onzeker. Ze werkt eraan om minder verlegen en onzeker te zijn maar er is nog niet echt veel verbetering in. Omdat ze zo verlegen en onzeker is is ze ook niet echt zo goed in het uiten van haar gevoelens bij andere mensen. Daarom als ze haar gevoelens probeert te uiten doet ze het terwijl ze tekent,schildert of schrijft 3 van haar grootste hobby’s. Evana is best aardig en als je haar leert ken merk je dat ze ook best vrolijk en hyper kan zijn want ze lijkt eerder gesloten en verlegen. Evana zou nooit een geheim door vertellen al vertellen niet veel mensen haar geheimen. Evana is nogal snel jaloers en vertrouwd niet echt snel iemand.
    Extra: Evana komt uit een groot gezin. Ze heeft nog 5 jongere zusjes en 1 jonger broertje er zijn ook nog 2 zusjes onderweg en ze heeft nog een 2 jaar oudere broer Aeden. Het is dus altijd druk thuis. Ze vind dat haar broer de laatste tijd nogal beschermend doet maar ze zegt er niks van. Ze is liever stil. Ze voelt zich niet echt zo goed thuis ze voelt zich nogal minder waardig maar daar laat ze niks van blijken. Evana heeft een relatie met Harry styles en is heel erg verliefd op hem. Ze is de eerste die haar het gevoel geeft dat ze speciaal is en zo voelt ze zich niet snel zo tussen al die broertjes en zusjes. Ze vind het leuk voor Harry dat hij zijn droom heeft laten uitkomen. Maar eigenlijk voelt zich een beetje onzeker door al die vrouwelijke aandacht die Harry krijgt ze voelt zich al minder waardig en al die vrouwelijke aandacht van Harry helpt niet echt. Elana is stiekem verliefd op Louis maar is niet van plan dat ooit toe te geven. Ze houd teveel van Harry en heeft best een goede band met Niall. Ze doet zo hard haar best om iedereen gelukkig te houden dat ze haar eigen geluk som vergeet.


    Ik heb haar Extra een beetje aangepast en nu is helemaal klaar.
    Is ze goed?
    En ik heb nog een vraag wat is jullie eerste indruk over haar dan weet ik of ik haar goed heb neergezet?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:46 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    KiliOfDurin schreef:
    Lekker thuis zitten is ook een vak...


    Zeker weten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camp schreef:
    Naam: Zayn Jawaad Malik.
    Leeftijd: 12 januari 1993, 20 jaar.
    Geboorteplaats: Bradford, Verenigd Koninkrijk.
    Uiterlijk:



    Zayn heeft een getinte huid, ogen, zwart haar met een blonde stres. Verder is hij 1.75 lang en heeft een goed gebouwd, gespierd lichaam. Door de stress is hij wel een aantal kilo's verloren maar nu hij weer normaal eet gaat het beter en ziet hij er ook fitter uit.
    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Hij geniet van de fans en het zingen. Zayn lijkt over het algemeen een kille gast die alles haat.. Als je Zayn echter leert kennen, is het een stille jongen die zich zo veel mogelijk probeert af te sluiten van iedereen, en liever op zichzelf ergens is, maar als je een band met hem schept is hij een grappige en vrolijke jongen die helemaal niet meer zo stoer is. Hij heeft een hekel aan mensen die spotten met zijn familie. Hij kan nogal snel aggresief worden dan, al probeert hij zich onder controle te houden. Soms heeft hij wel eens last van woedeaanvallen maar dit houdt hij redelijk goed onder controle en weet ook wanneer het te heftig wordt, maar bang om een knap uit te delen is hij zeker niet.
    Verliefd op:
    Probleem:
    Extra: Zayn rookt al een aantal jaar. Hij is hevig verslaafd. Hij kan niet zwemmen, daarom heeft hij ook een angst voor water. Hij heeft drie zussen, waarvan één oudere, en twee jongere. Hij heeft ook zijn beide ouders nog en heeft een hele hechte band met zijn familie. Hij heeft het vaak moeilijk met het feit dat hij zo veel weg is voor de band maar toont dit bijna nooit in het bijzijn van andere.


    Is Zayn zo goed?
    Alleen nog een probleem...

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:54 ]


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Camp schreef:
    (...)


    Is Zayn zo goed?
    Alleen nog een probleem...

    nou jij zoekt nog een probleem en zaynniall zoekt er nog een mischien kun je het met haar bespreken?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Camp schreef:
    (...)


    Is Zayn zo goed?
    Alleen nog een probleem...


    Kan wel iets met Chantelle zijn? Die ik overigens nu aan het afmaken ben..


    El Diablo.

    Adnane schreef:
    (...)

    Kan wel iets met Chantelle zijn? Die ik overigens nu aan het afmaken ben..


    Ik vindt het prima, heb weinig inspiratie dus ben aan het denken :)


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Camp schreef:
    (...)

    Ik vindt het prima, heb weinig inspiratie dus ben aan het denken :)


    Ik zou bijna zeggen "Incest", daar hadden we het in de klas over dus je kan wel zeggen dat mijn inspiratie dood is xd


    El Diablo.

    JustLovegood schreef:
    (...)


    Ik heb haar Extra een beetje aangepast en nu is helemaal klaar.
    Is ze goed?
    En ik heb nog een vraag wat is jullie eerste indruk over haar dan weet ik of ik haar goed heb neergezet?


    Ze is Prima.

    Zayn ook, alleen nog z'n probleem


    Bowties were never Cooler

    Waneer denk je dat we ongeveer gaan beginen?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Als de rollen van MaitePayne en Sivan zijn ingevult en als Zayn, Butera's personage en Niall af zijn gemaakt

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 19:06 ]


    Bowties were never Cooler