• Het is voor een keer rustig in Quizlet Lane, iets wat niet vaak voorvalt. Alles gaat zijn gewone gangetje tot plots alle vrienden en familie van Union J en een paar buren van hun in Quizlet Lane één voor één op een mysterieuze wijze verdwijnen. Niemand weet wat er precies aan de hand is en alle bandleden en buren zijn volledig desperate. Ze raken in paniek, klagen alles aan bij de politie en blijven niet bij de pakken zitten en gaan zelf op zoek naar hun vrienden en familie. Dit is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, want de vrienden en familie zijn niet zomaar te vinden, geen enkele clue is te vinden en de vrienden en familie zijn ook niet te horen. Tot op een dag één van de leden van Union J een vreemde brief in de brievenbus vindt, hij gaat hier natuurlijk mee naar de andere leden en buren. Is het een raadsel? Misschien een hint? Iets anders? Deze rare brieven blijven verschijnen en bevatten steeds andere info, elke brief komt dan ook elke week bij een andere bandlid of buur in de brievenbus. In de tussentijd met de zoektocht naar hun vrienden en familie gebeuren er natuurlijk ook nog andere dingen als haat, ruzie, nieuwe vriendschappen en eventueel nieuwe liefdes of misschien bedriegen ze zelfs? Gaan ze hun vrienden en familie ooit nog vinden? En wat is er toch met die brieven?

    Praattopic
    Rollentopic


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Doncastears
    Josh Cuthbert - Camp
    George Shelley - Bellward


    Meisjes
    - Jade Mia Rivers - Gylani
    - Makayla Eliza Wyuna - Cambiare
    - Aurora Mackenzie Smith - Rosh
    - Kyra Allison Valencia - Benzema


    Vrienden of familieleden: (let op deze verdwijnen gedurende de rpg op mysterieuze wijze)
    - Noralie Bennett - Irvine
    - Bentley Edward Cooper - Carlisle
    ...


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Gylani en Cambiare openenen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.

    Begin
    Alles gaat zijn gewone gangetje, dus iedereen doet gewoon wat hij/zij zou doen. Maar dan op de avond verdwijnt opeens de eerste persoon (Bentley dus, omdat Jacco dat wou). Paniek wordt in de ronde gezaaid door de familie en vrienden van Bentley, de politie wordt ingeschakeld en de volgende dag verdwijnt al meteen een volgend persoon. In de loop van de volgende dagen als er meerdere mensen verdwijnen ontvangt dan één van de jongens van Union J (dit kunnen jullie zelf overleggen wie die krijgt) een brief met het eerste raadsel (die krijgt de uiteindelijke persoon door mij via pb doorgestuurd en eenmaal deze persoon het meedeelt in zijn stukje, komt de brief hier ook te staan).

    Have fun iedereen! (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 16:37 ]


    16 - 09 - '17

    [Nou dat vroeg ik net, alleen reageerde daar niemand op. Ik denk dat noralie iemand tegen moet komen nadat ze bij bentley's huis is geweest, en daar niemand is]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MT


    "All of my hates you ": - James Malow.

    [Blijkbaar niemand, lekker actief hier ..]


    16 - 09 - '17

    [Jacconator --> Jinora]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Aurora Mackenzie Smith

    Af keurig staarde ik naar mijn zwart-witte tekening, waar alleen wat gekrabbel op stond, in mijn ogen. Het was dan niet meer als een paar lijnen die kriskras over elkaar lagen en nog geen idee gaven dat het uiteindelijk een kerkuil moest voorstellen. Teleurgesteld gooide ik mijn tekenblok ergens in de hoek van mijn kamer en plofte met een harde zucht op mijn bed. Mijn blik was geconcentreerd op het plafond en willekeurig begon ik de sterretjes te tellen, die ik er tijden geleden op had geplakt.
    Ondanks ik hier alleen woonde was er ook geen enkel geluid te bekennen en mijn eenzaamheid meer en meer toetakelde. Waarom had ik ooit toch gekozen om alleen te wonen?
    Zuchtend gooide ik mijn kussen, die een blauwe kleur met zich mee droeg, tegen mijn gezicht. Ik kon er wel in schreeuwen op dit moment!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jade Mia Rivers

    Neuriënd stap ik uit de auto als ik ergens geparkeerd sta. Ik sluit mijn auto en loop meteen naar binnen, het is een beetje frisjes buiten. Ik neem een mandje als ik binnenkom en kijk rond. Waarom neem ik eigenlijk een mandje als ik veel nodig heb? Hup mandje weg en winkelkar halen. Met de winkelkar rij ik door de rekken en kijk om me heen. Drank, frisdrank en water. Ik neem wat drinken en zet het in de winkelkar. Als ik genoeg heb rij ik door met de winkelkar naar het eten. Groenten en fruit, ja dat heb ik ook nodig. Ik pak genoeg en wat ik echt lekker vind en nodig heb. Ik haal een hand door mijn haar en zet de winkelkar even aan de kant om wat rond te kijken bij het brood. Wit lang, gesneden. Ik tik tegen mijn wang terwijl ik de verschillende broden bekijk en beslis welke ik wil. Ik neem uiteindelijk wat en ga het in mijn winkelkar leggen. Het is vrij rustig in de supermarkt, beter zo want ik hou niet echt van drukte. Beleg, ja dat heeft men ook nodig he. Ik kies wat en loop al snel weer door naar de volgende rij. Ik heb geen idee wat allemaal precies nemen.

    [Boeiend he, wat ze allemaal gaat kopen, wauw joh xp]


    16 - 09 - '17

    Noralie Bennett
    Na eerst felicitaties van mijn ouders en broers te hebben ontvangen, ben ik onder de douche gestapt en heb mezelf snel opgefrist. Na een ontbijtje ben ik richting de winkels gegaan om voor mijn ouders een aantal boodschappen te halen, hoewel ik daar eigenlijk geen zin in heb. Het liefst ga ik nu regelrecht naar Bentley toe. Ik parkeer mijn auto en loop de supermarkt in. Het voelt aangenamer binnen, omdat het buiten niet al te warm is, en ik ga gelijk de boodschappen halen die nodig zijn, des te eerder ik naar Bentley toe kan en hem voorlopig niet meer los zal laten of stoppen met zoenen. In gedachten loop ik door de winkel met een winkelmandje en zonder dat ik het door heb, bots ik zo tegen een karretje op.
    "Oh, sorry," begin ik gelijk en dan zie ik dat het Jade is, "oh, hey Jade. Ik had niet gelijk door dat jij het was."
    Er staat een glimlach op mijn gezicht en ik duw een verdwaalde pluk achter mijn oor terwijl ik haar aankijk. Misschien zou zij wel iets van Bentley gehoord hebben. Ik draai met mijn vingers aan de verlovingsring terwijl het mandje aan mijn arm hangt.
    "Nu ik je hier toch zie, heb jij toevallig enig idee waar Bentley is? Of hij iets belangrijks te doen had? Hij neemt namelijk zijn telefoon niet op..."
    Bentley is zo iemand die altijd zijn telefoon opneemt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Mia Rivers

    Ik hoor een liedje door de speakers en kan me nog net inhouden niet mee te gaan zingen, ik kan natuurlijk niet openbaar in de winkel beginnen zingen of neuriën, wat moeten de mensen wel niet denken? Als ik door rij met mijn winkelkar kijk ik terwijl rond en voel dat ik opeens ergens tegen zit. Ik kijk op en herken meteen het meisje uit mijn straat, Noralie. "Oh, sorry." begint ze en kijkt me dan aan. "Oh, hey Jade. Ik had niet gelijk door dat jij het was." Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht. "Hey Noralie." begroet ik haar. Een glimlach is te zien op haar gezicht, zo zie ik haar dan ook meestal. Ik kijk naar haar vingers waarmee ze aan een ring draait die om haar ringvinger zit, ja net op die plaats waar een belangrijke ring zou moeten zitten als een man je vraagt. Ik wou haar net vragen of ze verlooft is of zo tot ze zelf begint te praten. "Nu ik je hier toch zie, heb jij toevallig enig idee waar Bentley is? Of hij iets belangrijks te doen had? Hij neemt namelijk zijn telefoon niet op..." Ik denk even na en schud mijn hoofd. "Euh nee, niet meteen dat ik weet .. Ik heb Bentley in geen dagen gezien of gehoord eigenlijk. Waarom? Is er wat met hem of zo?" vraag ik nieuwsgierig. Zouden ze ruzie hebben? En dat na die ring, wauw .. tenzij ze niet echt verloofd zijn of zo, maar zo lijkt het me wel.


    16 - 09 - '17

    [Wie van Union J wil trouwens die brief ontvangen?]


    16 - 09 - '17

    [Ik op zich wel? (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Vindt de rest dat goed?]


    16 - 09 - '17

    [Weet niet, maar als iemand anders wilt, vind ik niet erg]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Bennett
    Jade glimlacht terug naar me, "Hey Noralie."
    Ondanks dat Jade en ik in dezelfde straat wonen, had ik niet verwacht haar hier tegen te komen, maar iedereen heeft toch boodschappen nodig. Wanneer ik Jade vraag of ze toevallig iets over Bentley gehoord heeft, schudt ze haar hoofd.
    "Euh nee, niet meteen dat ik weet... Ik heb Bentley in geen dagen gezien of gehoord eigenlijk. Waarom? Is er wat met hem of zo?" vraagt ze en ik hoor de nieuwsgierige ondertoon in haar vraag, maar kwalijk nemen doe ik het haar niet.
    "Dat weet ik niet, of er iets is met hem," zeg ik met een klein glimlachje, "maar...toen ik vanochtend wakker werd lag deze ring op het kussen naast me met een briefje erbij."
    Ik houd mijn hand omhoog en kijk haar aarzelend aan. Het kost me een klein beetje moeite om verder te praten, want ik weet niet wat haar reactie erop is. Bentley is twintig en ik ben negentien, beiden zijn we nog erg jong, misschien vinden anderen wel té jong om te trouwen.
    "Hij heeft me ten huwelijk gevraagd," zeg ik dan terwijl mijn blik gericht is op de diamanten ring aan mijn vinger, "alleen ik wilde ja tegen hem zeggen...ja tegen het trouwen, maar ik kan hem dus niet bereiken, maar het zal wel niets zijn. Waarschijnlijk gewoon een familie meeting die hij vergeten is te melden."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vind het best, zijn ene personage krijgt bericht over zijn andere personage ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Eindelijk klaar met leren en schaatsen. Ik ga een stukje schrijven (: }


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial