• Het is voor een keer rustig in Quizlet Lane, iets wat niet vaak voorvalt. Alles gaat zijn gewone gangetje tot plots alle vrienden en familie van Union J en een paar buren van hun in Quizlet Lane één voor één op een mysterieuze wijze verdwijnen. Niemand weet wat er precies aan de hand is en alle bandleden en buren zijn volledig desperate. Ze raken in paniek, klagen alles aan bij de politie en blijven niet bij de pakken zitten en gaan zelf op zoek naar hun vrienden en familie. Dit is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, want de vrienden en familie zijn niet zomaar te vinden, geen enkele clue is te vinden en de vrienden en familie zijn ook niet te horen. Tot op een dag één van de leden van Union J een vreemde brief in de brievenbus vindt, hij gaat hier natuurlijk mee naar de andere leden en buren. Is het een raadsel? Misschien een hint? Iets anders? Deze rare brieven blijven verschijnen en bevatten steeds andere info, elke brief komt dan ook elke week bij een andere bandlid of buur in de brievenbus. In de tussentijd met de zoektocht naar hun vrienden en familie gebeuren er natuurlijk ook nog andere dingen als haat, ruzie, nieuwe vriendschappen en eventueel nieuwe liefdes of misschien bedriegen ze zelfs? Gaan ze hun vrienden en familie ooit nog vinden? En wat is er toch met die brieven?

    Praattopic
    Rollentopic


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Doncastears
    Josh Cuthbert - Camp
    George Shelley - Bellward


    Meisjes
    - Jade Mia Rivers - Gylani
    - Makayla Eliza Wyuna - Cambiare
    - Aurora Mackenzie Smith - Rosh
    - Kyra Allison Valencia - Benzema


    Vrienden of familieleden: (let op deze verdwijnen gedurende de rpg op mysterieuze wijze)
    - Noralie Bennett - Irvine
    - Bentley Edward Cooper - Carlisle
    ...


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Gylani en Cambiare openenen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.

    Begin
    Alles gaat zijn gewone gangetje, dus iedereen doet gewoon wat hij/zij zou doen. Maar dan op de avond verdwijnt opeens de eerste persoon (Bentley dus, omdat Jacco dat wou). Paniek wordt in de ronde gezaaid door de familie en vrienden van Bentley, de politie wordt ingeschakeld en de volgende dag verdwijnt al meteen een volgend persoon. In de loop van de volgende dagen als er meerdere mensen verdwijnen ontvangt dan één van de jongens van Union J (dit kunnen jullie zelf overleggen wie die krijgt) een brief met het eerste raadsel (die krijgt de uiteindelijke persoon door mij via pb doorgestuurd en eenmaal deze persoon het meedeelt in zijn stukje, komt de brief hier ook te staan).

    Have fun iedereen! (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 16:37 ]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (Iemand voor Jaymi?(: stuur wr maar heen, ik reageer vanaaf)

    [Hij kan langsgaan bij JJ toch? Ik kan wel pas vanavond gaan schrijven.]


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Jaymi William Hensley

    Rustig loop ik een rondje door het park. Ik had mijn capuchon en een zonnebril opgezet zodat ik niet herkend zou worden. Ik kijk toe hoe twee jongens een ander jongetje duwen en loop er op af. Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het als er mensen worden gepest. 'Wat zijn we aan het doen.' Vraag ik en ik kijk de jongens aan. 'Hij gaf zijn knikker niet toen ik had gewonnen!' Zegt een van de jongens met een Welsh accent. 'Maar dan heb ik geen knikkers meer!' Zegt het andere jongetje dat net geduwd werd. 'Dan moet je nieuwe kopen he?' Zegt het andere jongetje. 'Maar ik heb geen geld.' Mompelt hij. Ik zucht even, waar ben ik aan begonnen?
    'Jullie hebben afgesproken dat je de kikker moet geven. Dus jij moet je knikker eigenlijk wel geven, maar duwen was onnodig geweest. Wat jij trouwens deed snap ik niet. Waarom bemoeide jij ermee?' Ik kijk het jongetje aan. 'Hij heeft belooft een knikker te geven.' Zegt hij en hij wijst naar het jongetje met het Welshe accent. 'Zullen we ander het potje opnieuw spelen?' Zegt hij en beiden jongetjes knikken. Ze springen op en rennen naar het knikkerpotje. Kinderen zijn soms nog kinderachtiger als George en Josh.
    Ik loop en denk na. JJ heeft de nieuwe songteksten voor een van de nieuwe liedjes. Die moest ik nog ophalen.
    Ik loop rustig richting JJ's huis en loop via de achterdeur, die gewoon open is, naar binnen. 'JJ! Heb jij de songtekst van Beethoven, Loving you is Easy en Skyscraper nog?' Schreeuw ik door zijn huis.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Shelley

    Fluitend gooide ik nog een pancake de lucht in en draaide die om, zodat ook de andere kant van het deeg zou bakken.
    Na een tijdje gooide ik die op de stapel en zette het gas uit.
    American pancakes, yumm.
    Ik liep naar mijn televisie en zette die aan, waarna ik een hap nam van mijn pancakes.
    Tell-sell werkte zo verslavend, dat de tijd voorbij vloog, ik zou nog naar Josh gaan.
    Ik zette het bord en bestek in het rek van de vaatwasser en zette mijn mok bovenin, waarna ik naar boven snelde om me te douchen en om te kleden.
    Half-huppelend liep ik over de stoep naar het appartement van Josh, dat hier dichtbij was.
    Ik rammelde op zijn voordeur. 'Josh! Josh! Doe open schone slaapster!'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Reageert er nog iemand aub?]


    16 - 09 - '17

    Noralie Bennett:
    "Dat kan best...of hij is gewoon een enorme verrassing aan het voorbereiden om het te vieren?" zegt Jade en ik denk na over de optie.
    Deze optie was namelijk helemaal nog niet bij me opgekomen terwijl Bentley altijd vol verrassingen zit. Ik ging natuurlijk gelijk uit van het ergste hoewel er niet iets ergs gebeurd kan zijn in de tijd dat hij van mijn naar zijn huis loopt. "Dat is een geruststellender idee dan denken aan dat hem erge dingen zijn overkomen, het zal inderdaad wel goed zitten."
    Opgelucht haal ik zachtjes adem en kijk nog een keer op mijn telefoon om te kijken of Bentley me nog een berichtje heeft gestuurd, maar dat is niet het geval.
    "Maar gefeliciteerd trouwens, jullie beiden," zegt Jade terwijl ze naar mijn hand wijst.
    "Dank je wel, ik had het echt totaal niet zien aankomen," zeg ik met een giechel, denkend aan de seks van gisteravond en dan vanochtend de ring vinden, "maar het was een prachtig moment om te weten dat hij voor altijd samen met me wil zijn."
    Ik pak nog wat boodschappen en stop die in mijn mandje.
    "Ik ben klaar met mijn boodschappen, jij ook?" vraag ik dan aan haar terwijl ik mijn richting de kassa's kijk om te zien of het druk is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Mia Rivers

    "Dat is een geruststellender idee dan denken aan dat hem erge dingen zijn overkomen, het zal inderdaad wel goed zitten." reageert ze op mij. Ik knik en zie haar opgelucht adem nemen. Vervolgens neemt ze haar mobiel vast en kijkt er naar, vast om te kijken of Bentley nog niks heeft laten weten. Ik snap haar bezorgdheid aan één kant wel, maar aan de andere kant vind ik dat ze nog even moet wachten met zich echt zorgen te maken. "Dank je wel, ik had het echt totaal niet zien aankomen." Ik glimlach als ze dat zegt, meestal is dat wel de bedoeling denk ik dat meisjes en vrouwen dit niet zien aankomen. "maar het was een prachtig moment om te weten dat hij voor altijd samen met me wil zijn." gaat ze verder. Ik knik met een glimlach. Kon ik maar zo vrolijk zijn en de gedachten hebben dat ik iemand heb waar ik gelukkig mee kan zijn, maar nee ik ben natuurlijk weer vrijgezel. Niet dat ik het erg vind om alleen te zijn, maar soms verlang ik ook wel is naar een vriendje als ik al mijn vriendinnen rondom me zie met een vriendje. Ik kijk naar hoe Noralie nog wat dingen neemt, dus ik doe hetzelfde aangezien ik niks meer te zeggen heb en zij vast ook niet. Ik wou net zeggen dat ik maar eens ging tot ze weer begint te praten. "Ik ben klaar met mijn boodschappen, jij ook?" vraagt ze terwijl ze richting de kassa's kijkt. "Euh nee, ik moet nog een paar dingetjes halen en dan ga ik ook naar de kassa. Je mag al gaan hoor, ik zie je vast daar wel aangezien er toch een paar mensen staan aan te schuiven." zeg ik kijkend naar de kassa. "Maar euhm, hoe ben je hier eigenlijk? Als je wil kan ik je naar huis brengen als je even kan wachten?" stel ik voor. Ik bedoel, als ze hier te voet of met openbaar vervoer is kan ze best met me mee aangezien ik haar huis toch passeer.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:28 ]


    16 - 09 - '17

    [People, ik laat deze rpg sluiten hoor ... echt niemand is actief hier ...]


    16 - 09 - '17

    [Ik wil wel reageren, maar ik zit vast...]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bellward schreef:
    [Ik wil wel reageren, maar ik zit vast...]


    [Ik weet t .. ;s]


    16 - 09 - '17