• "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Capaldi Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Texeira Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2013 - 20:37 ]


    Miep

    Comanche schreef:
    (...)
    Iets met een vechtende leeuw?


    Dan val ik af. Ik ben slecht in dynamiek. :'D


    help

    Niets is goed of slecht by the way. Just try :'D.

    Probeer wat je wilt!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:05 ]

    Ik kan ook wel wat proberen maar weet niet of ik tijd heb en door recente gebeurtenissen weet ik ook niet of het gaat lukken.

    The Sorting Hat vind ik dat ik het best by Gryffindor pas, btw (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:09 ]


    We accept the love we think we deserve <'3

    Ik wil woensdagmiddag wel wat proberen. :3

    Oh, en de Sorteerhoed vindt mij dus momenteel ook een Griffoendor. Vorige maand was het nog Ravenklauw. Ik ben een twijfelgeval, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:07 ]


    help

    Alchemist schreef:
    Ik wil woensdagmiddag wel wat proberen. :3

    Oh, en de Sorteerhoed vindt mij dus momenteel ook een Griffoendor. Vorige maand was het nog Ravenklauw. Ik ben een twijfelgeval, haha. :'D

    Er bevinden zich duistere krachten in jou. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan iets in de fik steken en dan daar een foto van maken en er een leeuw overheen fotoshoppen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Comanche schreef:
    (...)
    Er bevinden zich duistere krachten in jou. :Y)



    help

    Alchemist schreef:
    (...)


    That's Dean, Dean isn't dark.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hallo allemaal c:
    Ik wil jullie in een lijst zetten, want Gryffindors, verzamel u c: Ik wil voornamen, want zo kunnen we elkaar bij de voornaam aanspreken. Gimlas, na lang beraad heb ik besloten jou afdelingshoofd te maken


    Miep

    Capaldi schreef:
    (...)
    That's Dean, Dean isn't dark.


    I know that. D: Ik vond geen andere gif. :c

    Shoesh.

    Laten we zeggen dat het shapeshifter-Dean is.


    help

    Bombalurina schreef:
    Hallo allemaal c:
    Ik wil jullie in een lijst zetten, want Gryffindors, verzamel u c: Ik wil voornamen, want zo kunnen we elkaar bij de voornaam aanspreken. Gimlas, na lang beraad heb ik besloten jou afdelingshoofd te maken


    Je bedoelt onze echte namen? Hoi, ik ben Annemarije aka Mullingford. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Bombalurina schreef:
    Hallo allemaal c:
    Ik wil jullie in een lijst zetten, want Gryffindors, verzamel u c: Ik wil voornamen, want zo kunnen we elkaar bij de voornaam aanspreken. Gimlas, na lang beraad heb ik besloten jou afdelingshoofd te maken


    Alchemist aka Marthe, tot uw dienst. :3


    help

    Ik kan helaas niet zo veel met foto dingen en tekenen helemaal niet :c maar still a gryffindor so how can i help?

    Jolanda is the name btw


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bombalurina schreef:
    Hallo allemaal c:
    Ik wil jullie in een lijst zetten, want Gryffindors, verzamel u c: Ik wil voornamen, want zo kunnen we elkaar bij de voornaam aanspreken. Gimlas, na lang beraad heb ik besloten jou afdelingshoofd te maken


    Dankje, toen ik het zag dacht ik dat jullie een fout hadden gemaakt haha. Ik ben als Amber op de wereld gezet.

    Ce moi Est Tara ook wel Capaldi genoemd -secretly I'm Merlin-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."