• "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Capaldi Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Texeira Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2013 - 20:37 ]


    Miep

    Dit zijn alle Gryffindor’s. [Gehaald uit de inschrijvingen + het beginlijstje.]

    Hmm deze dag gaat lang worden. Eerst les tot kwart over vier en om vijf uur nablijven bij de huiselven


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    heb tot 14.15 uur les.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alle Gruzielementen nog aan toe! Ik ben verkouden en mijn wand vergeten. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'm kind of pissed off..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben ook gryffindor!


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Met de quiz ben ik Gryffindor en net bij pottermore slytherin... Ik vind gryffindor leuker dus ik geloof de quiz en blijf hier xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap geen reet van Pottermore O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Spotlight :3

    Ik ga thuis toch een poging doen iets te maken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gryffindor(H)


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    xxSummerxx schreef:
    Gryffindor(H)


    Hello new friend :'D.

    Hai,

    Ik heb mij net laten sorteren door de hoed. Daarkwam uit dat ik in Griffindor zou zitten.
    Dus bij deze zou ik mij graag aan willen melden..

    Alvast reuze bedankt..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Weet iemand een goed photoshop programma dat ik thuis kan downloaden? Dan kan ik toch een poging wagen c:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Weet iemand een goed photoshop programma dat ik thuis kan downloaden? Dan kan ik toch een poging wagen c:



    Ik heb geen idee, ik zal wet wat voor je opzoeken.. Ik ga zelf iets proberen te tekenen.

    Sonyara schreef:
    Hai,

    Ik heb mij net laten sorteren door de hoed. Daarkwam uit dat ik in Griffindor zou zitten.
    Dus bij deze zou ik mij graag aan willen melden..

    Alvast reuze bedankt..

    XxX


    Welcome in Gryffindor ^^