• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:01 ]


    -

    Het is de bedoeling dat jullie antwoorden, klojos.
    Dan ga ik weer graag naar school, schrijven ze me "per ongeluk" uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Argh, waarom mogen we zelf geen groepjes kiezen bij een project. Nu zit ik met 2 kinderen waarvan ik zeker weet dat ze niets gaan doen en dan moet ik dus alles alleen gaan doen want ik wil geen onvoldoende. D: Godver.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -_-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cult schreef:
    Wtf, betweter.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nym schreef:
    (...)
    Kan je mij een pb'tje sturen met de link? Want jezus waar komt dit opeens vandaan. Is het een permaban?


    Je kan ook in het "banmeld-topic" kijken in het subforum Nieuws :W

    OT: Vanavond Suitequiz! IK HEB ER ZIN IN :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Grmbl. I am so fucking hungry, don't you understand.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Waiting for Halloween!


    16 - 09 - '17

    Guuuurl, wat doe je? Het is niet mijn schuld dat jij dingen doorverteld die niet doorverteld mogen worden. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nou op KPN kan je godverdomme dus ook niet meer rekenen. Ik dacht dat door die nieuwe router de problemen weg zouden zijn zoals jullie hadden gezegd. Naaiers.


    26 - 02 - '16

    Geez. Stop met zoveel commentaar te leveren op de regels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Geez. Stop met zoveel commentaar te leveren op de regels.

    Waar wordt er dan commentaar gegeven op de regels? (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jesus christ. Ik erger me zo aan jou. Ik zal het straks ook in koeienletters in het lucht-je-hart-topic zetten als jij geband word. Kijken of jij dat leuk vind als er over je geroddeld wordt als je weg bent.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:15 ]


    26 - 02 - '16

    goh wat baal ik =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    goh wat baal ik =(

    Bedoel je je blog? Ik vind het een beetje onredelijk van die mod, om eerlijk te zijn :/. Vertel aan hem/haar gewoon duidelijk je argumenten?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het duurt zo lang om al die foto's van facebook te verwijderen. :c


    Big girls cry when their hearts are breaking