• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:01 ]


    -

    @Chocolata ik zag het net, ja. Nu ben ik stiekem heel benieuwd naar de reden... :x

    Maar laten we nu weer OT gaan. ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 17:59 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Please ga een concert in Nederland geven :Y)

    Kan de tijd niet sneller gaan??


    -

    Synthopia schreef:
    Please ga een concert in Nederland geven :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verwacht je van mij dat ik al die stomme woorden vanbuiten ga leren of zo, tegen morgen? :8 Het is hoog tijd om iets te doen aan mijn Chronische Uitstelleritus Dramaticus.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Altijd grappig als nieuwelingen en onbekenden je onbekend gaan noemen bij die forumspel :W

    @Chocolata: Ik zal het wegdoen als ik jou was, het mag niet. Als je wilt weten wat er met een gebande gebeurd is, moet je het aan een mod vragen, er mag niet openlijk erover gesproken worden.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:12 ]


    -

    Wtf, betweter.


    26 - 02 - '16

    Blegh, ik begin me nu toch wel te irriteren dat er bij mijn actieve topics alleen maar rpg topics staan! En dan heb je er ook nog rollen, praat & speel topic van....

    Hmmm nu heb ik honger:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Rey schreef:
    Altijd grappig als nieuwelingen en onbekenden je onbekend gaan noemen bij die forumspel :W

    @Chocolata: Ik zal het wegdoen als ik jou was, het mag niet. Als je wilt weten wat er met een gebande gebeurd is, moet je het aan een mod vragen, er mag niet openlijk erover gesproken worden.

    Nah, dat is jammer, terwijl het zo te lezen valt in dat topic. Maar ik heb het gewijzigd :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    bleergh, stomme Nederlandse opdracht


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Chocolata schreef:
    (...)
    Nah, dat is jammer, terwijl het zo te lezen valt in dat topic. Maar ik heb het gewijzigd :Y).

    Kan je mij een pb'tje sturen met de link? Want jezus waar komt dit opeens vandaan. Is het een permaban?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Javier schreef:
    Blegh, ik begin me nu toch wel te irriteren dat er bij mijn actieve topics alleen maar rpg topics staan! En dan heb je er ook nog rollen, praat & speel topic van....

    Hmmm nu heb ik honger:Y)

    GM aanvragen? Of ben je net zoals ik een Belg die ongeduldig zit te wachten tot de sms-functie weer mogelijk is voor België? D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet niet wat je van plan bent, maar één ding kan ik je zeggen. Het zal je nóóit lukken om mijn leven te ruïneren. Laat dat duidelijk zijn.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Nah, dat is jammer, terwijl het zo te lezen valt in dat topic. Maar ik heb het gewijzigd :Y).

    Hahaha, die deel heb ik ook nooit begrepen xp. Maar goed.

    Ugh, straks weer school. Hoe kunnen ze het nu een 'studieweek noemen' en als advies geven: 'leer vooral thuis,rustig met een planning'.
    Jaja, we moeten telkens weer naar school gaan om hier en daar weer iets in te halen omdat die geweldige lelaren telkens "ziek" waren. FY zeg! Srsly, zo blijft er geen tijd over om echt te leren in de studieweek. Zo moet ik vast me oktober vakantie opgeven. FY nogmaals.


    -

    Terug bij mijn ex... Kissing the problems away from a dreadful past. <3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.