• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:01 ]


    -

    Tering. Als deze dag niet nou al verpest word, want ik heb haar al een gelange tijd niet gezien D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yes, 8888 posts! *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat ging er mis, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom hebben ze Eragon zo verpest? :C
    Zondeeeee. Sinds wanneer werden er soldaten gerekruteerd? NOOIT. Aaaaargh. Ik kan me echt doodergeren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké. Dit is echt falend. Hoe durven ze dit een boekverfilming te noemen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Volgens mij ken ik Duits nu heel goed. Ik moet gefocust blijven. 4e duurt niet lang meer, 5e is godsdienst en 6e is de toets Duits. Diep ademhalen en rustig nadenken, Myke, je kunt dit wel. Je hebt je goed voorbereidt en je kent alles. De schrijfwijze zit in je hoofd en de meervoudsvormen gaan goed. Gewoon erin geloven dat je het kent en je dit kan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fuck, Demi gaat na jaren weer touren, maar helaas lijkt het erop dat ze alleen in de USA gaat optreden. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fuck, Demi gaat na jaren weer touren, maar helaas lijkt het erop dat ze alleen in de USA gaat optreden. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fuck, Demi gaat na jaren weer touren, maar helaas lijkt het erop dat ze alleen in de USA gaat optreden. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Fuck, Demi gaat na jaren weer touren, maar helaas lijkt het erop dat ze alleen in de USA gaat optreden. :c

    Ik ben echt niet blij zeg ughhh, ze moet ook naar Europa komen! Ik wacht al eeuwen zowat D:

    OT: Ik ben moe, heb honger en moet gaan leren zo zucht.

    Pfffft stage dag ga sneller


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Shouldn't. Fall. Asleep. Have. To. Stay. Awake.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Comanche schreef:
    Oké. Dit is echt falend. Hoe durven ze dit een boekverfilming te noemen?


    I know how you feel. Worst movie ever. En de boeken zijn zo goed T.T.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is wel een beetje koud buiten, hmm..


    'Darling, just hold on'

    Praise the lord, ik heb de advertentie af en hij ziet er nog vet uit ook c: