• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:01 ]


    -

    Godvergeten takkewijf. Nog één zo'n kutstreek en ik ga bij papa wonen. Of mezelf in de kop schieten. Alles beter dan bij jou wonen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lekker vroeg op bedje. Hmm, ik denk dat ik Harry Potter ga lezen. Suprise suprise.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik heb iets interessants, wat wel mag:
    IK VIND MIJN IJSJE ONTZETTEND NIET LEKKER

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 20:37 ]


    I suck, I suck, I suck

    Ugh. Sommige mensen zou je gewoon moeten verbannen. They annoy the shit out of me.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 20:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Door die reclame denk ik steeds dat Balrog eraan komt. (cat) Would scare the shit outta me als ik dat ding ineens in de hal zag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ignorant bitches. Ik hoop dat ze het doorvoeren. Eens kijken hoe leuk ze die regel vinden als hun opa of oma op sterven staat en ze geen donororganen krijgen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wat als je dood wilt.

    Ik weet gewoon niet meer waarvoor ik het nog doe. Ik heb geen reden om te blijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Ik weet gewoon niet meer waarvoor ik het nog doe. Ik heb geen reden om te blijven.


    ik snap precies hoe je je voelt schat

    Just shut the fuck op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Father schreef:
    Ugh. Sommige mensen zou je gewoon moeten verbannen. They annoy the shit out of me.


    26 - 02 - '16

    Ugh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Father schreef:
    Ugh. Sommige mensen zou je gewoon moeten verbannen. They annoy the shit out of me.


    16 - 09 - '17

    Dit is nou echt een irrationele manier van denken. Dit is niet positief en het frustreert me zo langzamerhand mateloos, maar kan het helaas aan niemand kwijt die het zal begrijpen omdat ik het zelf niet eens begrijp. It's frustrating me as hell. Misschien is 't ook gewoon erger nu de ongesteldheid z'n intrede doet, maar dat verandert niks aan een zaak die al maanden speelt. Of, better said, niet speelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Father schreef:
    Ugh. Sommige mensen zou je gewoon moeten verbannen. They annoy the shit out of me.

    Oh, so true. I know exactly how you feel, bro. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.