• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:01 ]


    -

    Morgen heb ik eeeeeeeindelijk mijn pc! *O* Dat wordt echt tijd, verdomme. En als het morgen nog niet komt... dan moet men de komende uren even niet in mijn buurt zijn. (cat)

    Zeikstraal. Plak jezelf toch achter het behang. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, ik ook altijd. -_-" Soms ben ik echt zo'n blinde kip, volgens mij moet ik echt aan de bril...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I. NEED. THE. MANGA. NOW.
    Too bad it is not translated. Fml. Huilen in een hoekje.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    How wacht.
    Mijn neus wordt blauw (cat) Geweldig! Klote joch. En mij lekker eerst uitlachen he. Nou mijn hand zat wel onder het bloed samen met mijn arm,shirt en knie -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hang maar weer de geïrriteerde autist uit.


    i put the fun in funeral

    Echt hoor -.- ik ben een leeghoofd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Waarom ben ik toch altijd moe? Pfft


    16 - 09 - '17

    Wow, kapsones.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De koekjes zijn op (cat)
    Even serieus, waaarop mag je niet klagen dat de koekjes op zijn maar wel dat je ijsje niet lekker is?
    Cookies are amazing :Y). I ♥ cookies! :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oke dat klonk als een baby die doormidden gezaagt werd (cat) I love this game :C


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh man, zo hard gewerkt en nu staat alles eindelijk op een dvd. En ik verwacht hier echt een ruimvoldoende voor anders ga ik eens in gesprek met die leraar. Ik werk me echt suf. En nu ik eindelijk vrije tijd heb, kan ik mijn ogen nauwelijks open houden. Dan maar slapen... En dan begint het hele verhaal weer opnieuw.

    people serieus, stick to the rules!

    OT; ik kwam er net achter dat ik het verkeerde huiswerk heb gemaakt... woooaah nu moet ik mijn ongeconcentreerde kont weer aan het werk zetten...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lieve jongen, doe jezelf dit niet aan. I'm not ready for sweetness, it messes me up too much still.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waarom hoor ik het als mijn ouders beneden een spin vangen? (cat)
    Ze waren aan het fluisteren, dat kan ik normaal niet eens horen.
    Ik heb echt een zesde zintuig voor die beesten...Verschrikkelijk gewoon.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.